Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בריכה ביתית – מה היתרונות מול החסרונות

בריכה ביתית – מה היתרונות מול החסרונות
קרדיט PIXABAY

זה כבר לא סוד כי בריכה לבית מעניקה לכל בני המשפחה איכות חיים גבוהה והופכים את החצר ממש למרכז העניינים של הבית. תמיד נוכל להזמין חברים ומשפחה להשתכשך בימי הקיץ החמים וליהנות ממגוון פעילויות מים מרעננים בימי הקיץ החמים. בנוסף, כאשר תרכשו בריכה ביתית לא תצטרכו יותר ללכת לבריכות ציבוריות שעולות לא מעט כסף ומלאות ברעש ומים שלא תמיד מתוחזקים כמו שצריך.

במאמר זה ריכזנו עבורכם רשימת יתרונות וחסרונות שיעזרו לכם להחליט אילו בריכות לרכוש ועל מה חשוב לתת דגש.

קרדיט PIXABAY

בריכה לבית – יתרונות וחסרונות 

אנו שמחים לדעת כי כיום אנו חיים בתקופה בה כולם יכולים לרכוש בריכה פרטית לבית. מה שהיה שייך בעבר לבעלי הון בלבד, כיום מותאם לכל כיס ולכל חלל נתון. אנו עדים לכך כי בשנים האחרונות בריכות לבית הפכו לנחלתם של מעמד הביניים, כך שמגוון יצרני הבריכות כיום מייצרות את המוצרים שלהם מותאמות לכל כיס ולכל חצר או בית נתון, כך שכולם יכולים ליהנות מבריכות פרטיות ולהפוך את החצר שלהם לגן שעשועים שלם.

מפאת הביקוש הגובר של בריכות לבית, יותר ויותר יצרנים נכנסים לייצור הבריכות וכך המחירים ממשיכים לרדת, מה שהופך לאטרקציה מאוד גדולה עבור הצרכנים. בנוסף, בריכה פרטית תמיד תשדרג את ערך הנכס ותעלה את מחירו של הבית שלכם.

בניגוד לבריכות ציבוריות, עלויות של אחזקת בריכה פרטית לבית הן מועטות יחסית, כמות האביזרים, המצרכים ועלויות התחזוקה השוטפת של הבריכה הן לא גבוהות ותמיד ניתנות לשדרוג הבריכה עד כי ממש אפשר להפוך את הבריכה לפארק שעשועים גדול.

בריכות פרטיות לרוב כוללות מערכות של פילטרציה וסינון המאפשרות את מחזור המים וניקוי שלהם בכדי שנוכל להיכנס לבריכה בכל זמן נתון וללא בזבוז מים.

בנוסף, עלויות התחזוקה כוללות הוצאות חשמל, חומרי חיטוי ומלחים שניתן לשים אותם בצורה עצמאית ללא בעל מקצוע מיוחד. הפעולה היא קלה וידידותית למשתמש. דברים אלה פותרים עבור הצרכן את הבעיות המרכזיות בתחזוקת בריכה לבית ומייתרות את הצורך להחליף מים בכל רחצה. כך תוכלו לשמור על המים נקיים במשך שנים ללא בזבוז מים.

בריכה ציבורית או בריכת בטון – יתרונות וחסרונות

בבריכות ציבוריות או בריכות בקאנטרי הקרוב אליכם תוכלו לרחוץ ללא כאבי ראש וללא תחזוקה שוטפת. פשוט מגיעים, מתרחצים ומשחקים לכמה שעות ואז הולכים הביתה ללא כאבי ראש. לעומת זאת כאשר תרכשו בריכה פרטים, תצטרכו לדאוג לתחזוקה שוטפת ולשים כיסוי בריכה לאחר כל רחצה. בנוסף, תצטרכו לדאוג לחלופת כימיקליים שישמרו על המים באופן קבוע.

בריכות בטון מקצועיות יותר ניתנות לבניה גם  בגינות וחצרות  של בתים פרטיים, ומציעה מבחר גדול של סגנונות עיצוב שיקנו אופי לווילה או לצימר שלכם.

חסרונות של בריכת בטון או בריכה ציבורית:

כאשר תיבנו בריכת בטון בבית הפרטי שלכם, יהיה צורך בהחלפת חלקה הפנימי של הבריכה אחת לכמה שנים, אחרת הציפוי ייצור צהבת וירקת בתחתית ויהיה מאוד קשה להסיר את זה שנים. לעומת זאת היתרון בבריכה ציבורים הוא שמישהו אחר עושה זאת עבורכם ואם לא שוברים את הראש. בנוסף, בכדי לתת לבריכה חיים ארוכים של שימוש, נידרש להקפיד על שימוש מדויק שכולל החלפת כימיקליים באופן קבוע ועל פי הנחיות היצרן או הקבלן שייבנה עבורכם את הבריכה.

לאיזה תחזוקה שוטפת נידרש בבריכת בטון?

בין אם זה בריכה פרטית או בריכת בטון או כל בריכה אחרת שתירצו להקים בביתכם, בכל הבריכות תידרש מכם תחזוקה שוטפת במשך כל השנה שצריך לקחת אותה בחשבון. התחזוקה המומלצת לרוב תכלול מערכות שונות לחיטוי המים וניקוי הצנרת, רובוט ליקוי לבריכה בכדי למנוע משקעים בוציים בתחתית הבריכה, מסננים שונים שימרו על המים נקיים, תאורה מסביב לבריכה ומשטחי מניעת החלקה, כיסוי לבריכה ועוד מגוון אביזרים בכדי שלמור על ביטחון הרוחצים בבריכה, כמו: גלגל הצלה, סולם לבריכה ועוד. לכן, אתם בקלות יכולים למצוא את עצמיכם בהוצאות תחזוקה שוטפות בריכת השחייה שלכם. לכן אנו ממליצים שתיבדקו מראש את עלויות התחזוקה של הבריכה ותעשו את השיקול שלכם בהתאם לתקציב השנתי שתוכלו לתת עבור הבריכה המושקעת שלכם.

חשוב לדעת: כאשר תרכשו בריכה פרטית לבית או בריכת בטון, האחריות לתחזוקת ניקיון המים היא על הרוכש בלבד. לעומת זאת כאשר תירחצו בבריכה ציבורית, יש פיקוח הדוק של הן של הרשות המקומית והן של משרד הבריאות המפקחים על ניקיון הבריכה ועל .כמות הכימיקלים שנשפכו למי הבריכה. לכן, כאשר תרכשו לעצמכם בריכה פרטית קחו בחשבון תמיד את ענייני התחזוקה.

היתרון שתרוויחו מבריכה לבית הוא שתמיד תוכלו לשדרג את החווי בצורה עצמאית ותוכלו לאבזר את הבריכה בשלל אטרקציות שלעולם לא תוכלו לקבל בבריכות ציבוריות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...