Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בשורה עבור המטופלים – איכות פרימיום במחיר נגיש, מותג הקנאביס הרפואי המוביל בקנדה מגיע לישראל

בשורה עבור המטופלים – איכות פרימיום במחיר נגיש, מותג הקנאביס הרפואי המוביל בקנדה מגיע לישראל
צילום: חברת דר סמואלוב יבוא ושיווק

מותג הקנאביס הרפואי הבינלאומי Pure Sunfarms (פיור סנפארמס) ואחד מיצרני הקנאביס הגדולים בעולם, הודיע על כניסה לשוק הישראלי באמצעות חברת ד"ר סמואלוב Better Pharma העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של תרופות ומוצרים נלווים. מדובר במותג תפרחות הקנאביס הנמכר ביותר בשוק החוקי בקנדה (ע"פ דוח מכירות מאגר OCS הקנדי) עם מיצוב ה – Everyday Premium הייחודי, אשר יציע לציבור המטופלים בישראל איכות פרימיום קנדית במחיר נגיש. על פי נתוני משרד הבריאות כ – 123,000 ישראלים מחזיקים ברישיון לקנאביס רפואי.

זני התפרחות של המותג הם מהנמכרים ביותר בקנדה ושניים מתוך שלושת הזנים שיושקו בישראל מחזיקים במקום הראשון והשני תחת התואר הזן הנמכר ביותר בכל הזמנים במחוז אונטריו, המהווה 40% מסך צריכת הקנאביס החוקי בקנדה.

ההחלטה על כניסה לישראל היא אבן דרך באסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של אחת מחברות הקנאביס הגדולות בעולם, המוחזקת על ידי Village Farms International, Inc. (וילאג' פארמס אינטרנשיונאל), חברה ציבורית הנסחרת בבורסת נאסד"ק (NASDAQ:VFF), המתמחה בניהול ופיתוח מערכות מסוג סביבה חקלאית מבוקרת (CEA) בצפון אמריקה והבעלים של חברת הבת Pure Sunfarms בקנדה.

Pure Sunfarms מגיע ממחוז British Columbia שבקנדה, הידוע כמקור לתוצרת הקנאביס האיכותית ביותר בעולם הודות לתנאי הגידול האידיאלים שבו והקרבה לאוקיינוס. צוות הגידול של החברה, משלב עשרות שנות ניסיון בגידול קנאביס לצד מומחיות תפעולית בהיקף נרחב של למעלה מ- 1.65 רגל רבוע (Square feet). בבעלות החברה מתקן גידול מבוקר ומתקדם המנוטר 24/7 לטובת גידול מוקפד של תפרחות קנאביס איכותי ומובחר בהיקף נרחב ותוצרת אחידה. החברה מיישמת שיטות טבעיות ובנות קיימא תוך שימוש בחומרי הדברה המותרים בחקלאות אורגנית בלבד. צוותי הגידול מזינים את הגידולים בתערובת מינרלים מזינה על פי מתכון ייחודי העשיר בחנקן, זרחן ואשלגן החשובים כל כך לשגשוג הצמחים.

צילום: חברת דר סמואלוב יבוא ושיווק

רן סמואלוב, מנכ"ל חברת ד"ר סמואלוב הסביר כי: "אנחנו גאים ומתכבדים לשתף פעולה עם Pure Sunfarms, מותג תפרחות הקנאביס מספר 1 בקנדה ומוביל שוק (ע"פ דוח מכירות מאגר OCS הקנדי), כשותפה הבלעדית שלנו למוצרי קנאביס רפואי ולהביא את הצעת הערך הייחודית של Everyday Premium לציבור המטופלים בישראל. בכוונתנו למנף את הידע והמומחיות שלנו בניהול מותגים בינלאומיים לטובת פיתוח Pure Sunfarms לאחד ממותגי הקנאביס הרפואי המובילים בארץ. כל זאת תוך המשך מחויבות לפעול וליישם את הערכים וחזון החברה בדרך של הוגנות, כבוד הדדי ועשייה מכבדת."

מותג הקנאביס הרפואי יופץ באמצעות חברת טבע סל"א המפיצה את כל מוצרי ד"ר סמואלוב ועתיד להימכר בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם במהלך חודש פברואר הקרוב.

על פי נתוני היחידה לקנאביס רפואי (יק"ר) במשרד הבריאות נכון לדצמבר 2022 מעל 123,000 ישראלים החזיקו ברישיון לשימוש בקנאביס רפואי. רובם משתמשים בתפרחות, השאר צורכים מוצרי קנאביס רפואי באופן אחר כמו שמן או מיצוי. כ – 66,000 מטופלים כלומר למעלה ממחצית מהם בשל כאב כרוני, כ – 18,000 על רקע פסיכיאטרי וכ – 12,000 מסיבות אונקולוגיות. כ – 24% מהם בגילאי 21-30, כ – 24% מהם בני 31-40. כ -20% בגילאי 50 – 41 וכ – 9% בני 51-60.

צילום: חברת דר סמואלוב יבוא ושיווק

יצוין כי בספטמבר 2022 פרסם משרד הבריאות להערות הציבור את מתווה רפורמת המעבר מרישיונות למרשמים לטיפול רפואי בקנאביס לאחר שהושלמה עבודת המטה של ״ועדת לב״ בראשות ד"ר בועז לב. המתווה המוצע יאפשר הנגשה והקלה בירוקרטית משמעותית למטופלים, במקביל לשמירה על הדגשים הבריאותיים והרפואיים עליהם עמדו גורמי המקצוע בוועדה, במשרד הבריאות ובקופות החולים. המתווה הסופי יוגש לאשרור שר הבריאות ויועבר לאישור הכנסת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...