Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בתהליכי בניה? אתם זקוקים לפרסום מקצועי הנדרש על פי חוק

בתהליכי בניה? אתם זקוקים לפרסום מקצועי הנדרש על פי חוק
קרדיט Canva

קבלת אישורים להתחלת בניה

שינויים מבניים, הקמה של בנייני מגורים, הריסה או שיפוץ של מבנים קיימים, הקמה של מרכזי קניות או חניות מתרחשים באופן תדיר על מנת לספק מענה לצרכים שונים כמו מקומות דיור נוספים, לצד שינויים הנדרשים מכורח הזמן. כאשר עולה צורך זה או קיימת ההבנה כי יש צורך בשינויים מבנים, היזמים או בעלי הפרויקט פועלים לבנייתו, תחילה באופן תיאורטית, ולאחר מכן מתחילים תהליך אל מול ועדות בנייה על מנת להוציאו לבנייה בפועל. כחלק מתהליכי הבנייה והשינויים בונים היזמים או הקבלנים תכנית בנייה מפורטת, הכוללת מסמכים המפרטים את מתאר התוכנית, תשתיות מים וחשמל הקיימים באזור, כיצד ייבנה הפרויקט תוך שילוב של תשריט האזור עליו משורטטת התכנית באופן ויזואלי. על מנת להתחיל בבניית הפרויקט, נדרש קבלת היתר בניה ממוסדות התכנון המתבססים על פירוט התכניות שהוגשו לאותם מוסדות. בנוסף, האישור הניתן ממוסדות התכנון נעשה רק לאחר שניתנה ההזדמנות לדיירים במבנים הקיימים או לאלו הגרים סביב הפרויקט להציע ולהשמיע התנגדויות לתוכנית. מסיבה זו, על בעלי הפרויקט לבצע פרסום בקשה להיתר בניה בכדי ליידע על הכוונה לבניה עתידית באזור. תהליך זה מאפשר לציבור להתנגד לתוכנית או לשנות אותה. את אותן התנגדויות הציבור יכול להגיש בכתב עד 60 יום מתאריך פרסום הפקדת התכנית.

פרסום תהליכי בניה על פי חוק

חוק התכנון והבניה קובע כי כל אדם המעוניין לבצע שינוי בתוכנית או לבצע שימוש חריג צריך ליידע את הציבור בשינויים המתכוננים באמצעות פרסום בפלטפורמות שונות. פרסום השינויים תלוי בסוג השינוי. פרסומים אלו הן חילק מדרישות ועדות התכנון המקומיות על מנת לקבל אישור להיתר בנייה. הסיבה לכך, היא כי שינויים אלו משפיעים על מתאר האזור, על הדירים במבנים הקיימים או השכנים לאזור הבנייה ועליהם לדעת על השינויים הצפויים באזור. פרסום זה מאפשר לציבור לקבל את המידע הנדרש עבור הבנייה שעתידה להתרחש ואף להציע התנגדויות. על פי החוק יש לפרסם וליידע בכל שינוי בניה באזור, בין אם מדובר על פרסום הקלות, פרסום בקשה להיתר בניה או פרסום תב"ע. חשוב לדעת, שיש חובה לתעד את הפרסום במגוון הערוצים ולכלול הצהרה חתומה על ידי עורך דין  כי הפרסום בוצע על פי החוק. תיעודיים אלו נכנסים אל תיק הבקשה המועבר אל ועדות התכנון אשר כאמור, בכוחן לאשר או לדחות את השינויים. את הפרסומים יש לבצע בעיתונות, בשטח הבנייה והעברת ההודעה אל הגובלים לאתר הבנייה על פי פרמטרים קבועים הנוגעים למיקום הפרסום, גודל הכתב, שפת הפרסום ועוד.

נענע פרסומי נדל"ן מספקת חבילות פרסום מודעות תכנון ובנייה ללקוחות עסקיים, פרטיים ולעיריות מועצות מקומיות, על פי דרישות החוק ובליווי עורך דין המתעד את הפרסומים. לחברה ניסיון רב ומבצעת פרסומי מודעות שונות- פרסום הפקדת תכנית, פרסום אישור תכנית, איחוד וחלוקה ועוד. החברה מספקת שירות אדיב, מקצוע, אמין ומהיר. צרו איתנו קשר > 03-9451155

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...