גייסו אומץ : היזמים שמייצרים את מותג המשקאות הקלים העצמאי הראשון בישראל

גייסו אומץ :  היזמים שמייצרים את מותג המשקאות הקלים העצמאי הראשון בישראל
קרדיט: אתר headstart

פרי, מים וגז – 'גרופר' הוא המשקה המוגז הטבעי והאורגני הראשון בישראל שרוצה להתחרות ביצרניות המרכזיות בארץ

היזמים שמייצרים את מותג המשקאות הקלים העצמאי הראשון בישראל
קרדיט: אתר headstart

לירון קופר ויובל גרודק הם זוג יזמים שפיתחו מותג למשקאות קלים עצמאי, ויצרו את 'גרופר' – המשקה המוגז האורגני המיוצר רק מפרי אורגני, מינרלים וגז – ויהיה הראשון מסוגו בישראל. היזמים עזבו קריירות בתחום העסקי בשביל להקדיש את כל הידע, הזמן והמרץ שלהם לקידום אג'נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה ליצור מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.

פיתוח המוצר ארך כשנתיים, בעלות ההשקעה של מאות אלפי שקלים שכלל פיתוח הטעמים ואיזונם, התאמת המוצר לשוק, הפחתת כמות הקלוריות, מציאת חומרי הגלם הנכונים כולל בחירת הבקבוק (זכוכית-מתכלה), עיצוב ומיתוג צעיר וחדשני. היזמים במגעים מתקדמים עם מספר מפיצים מרכזיים בשוק, והמוצר יימכר בעלות של כ – 9 ש"ח (הערכה).

פנייתם לעסוק בתחום הבריאות הגיעה ממקום אישי, לטענתם, צריכה של מוצרים בריאים ביומיום תלויה מאוד במקום מבחינה גיאוגרפית, מבחינת הבנה והיכרות של העולם הבריא וחשיבותו לנפש ולגוף שלנו וכמובן האפשרות הכלכלית. לכן החליטו להשוות את עצמם לשאר העולם, ולהביא את האלטרנטיבה גם לישראל.

אחרי מחקר מקיף ושנתיים של פיתוח ומציאת פתרונות לייצור מחוץ לישראל, כיום "גרופר"  מגיע לישורת האחרונה בעיצומו של גיוס כספים ב- headstart, הפלטפורמה למימון המונים המובילה בישראל, לייצור בכמות גדולה במטרה להנגיש כלכלית את המוצר לציבור הרחב.


גרופר מוסרים: "אנחנו רוצים להיות הפיילוט של החדרת התחום הזה לארץ. הקיבעון של היצרניות הגדולות בשוק המשקאות בישראל יכול וצריך להישבר – אחרי שאנחנו נוכיח להן שהצרכן מוכן לצרוך מוצרים טבעיים ולא מזיקים. זה הרי קורה בהמון תחומים אחרים כמו קוסמטיקה, מזון לא מעובד, אופנה מבדים טבעיים, וכמובן תחומי הגנה על האדם והטבע כמו בניה ירוקה, ומעבר לרכבים מונעים בחשמל או גז טבעי".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לזכרם של הלוחמים שנפלו: לזכרם של הגיבורים שנפלו גני תקווה משיקה את "סיירת עידו" לאבטחת התושבים
עיריית גני תקווה, בשיתוף קבוצת מוקד אמון, משיקה את "סיירת...
שתי תערוכות יחיד בתל אביב של האמנית דפנה מוריה
דפנה מוריה, אמנית, חוקרת עצמאית ומטפלת באמנות, מציגה בימים אלה שתי...
מוצרים ייחודיים לשיפור חווית הקולינריה
דגים מיובשים - טעם עשיר ומיוחד דגים מיובשים הם מוצר קולינרי...
בת-ים מציינת את יום הזיכרון ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל
עיריית בת-ים מזמינה את תושבות ותושבי העיר לטקס הזיכרון ליהודי...
הטרנדים החמים של עולם הכלות: איך לבחור את שמלת הכלה שמתאימה בדיוק לך?
ביום החתונה, כל כלה חולמת להיראות ולהרגיש הכי יפה שיש....
פופ אפ לעיצוב הבית יפתח בעופר בילו סנטר: הפופ אפ כולל את המותגים המובלים בעולם העיצוב והבית עם הנחות, מבצעים והטבות חסרות תקדים!
פופ אפ לעיצוב הבית יפתח בעופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני...
הדרך המושלמת להתחיל את היום
היתרונות של מכונת קפה בבית אם אתם מחפשים לשדרג את חווית...
כשחינוך פוגש שליחות: עיריית בת-ים מודיעה על שיתוף פעולה בין בית הספר "שחר" בעיר לארגון "אלומות אור" על שם בנימין רוטמן
עיריית בת-ים גאה להודיע על שיתוף פעולה חדש עם ארגון...
עושים היסטוריה טבעונית: לראשונה, רשת סופרמרקטים טבעונית תפתח בישראל
ויגן פרנדלי ומחסני הטבעונות משיקים קמפיין גיוס המונים להקמת רשת...
מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי משיקה קולקציית קפסולה לשבועות. הגיעו לפרגן: טהוניה, אירה דולפין, מירי כהן, מעיין דורי, עדי אליהו, עוד ועוד
אושיות אופנה, אנשי עסקים, כוכבות רשת ומובילי דעת קהל הגיעו...
דילוג לתוכן