Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דובי ענק מכל הלב

דובי ענק מכל הלב
קרדיט pixabay

מחפשים מתנה לאחיינית הקטנה? רוצים להפתיע את בת הזוג? דובי ענק הוא התשובה. דובים פרוותיים משמחים מגיעים בכל הצורות והצבעים כדי לשמח אותנו. בליל חורף גשום וסוער או בשעת מצב רוח סוער לא פחות, אפשר להתחבק עם דוב ענק ולהרגיש אהובים ורצויים, בייחוד אם האדם שהעניק לכם את הדוב הזה יקר ללבכם. 

דובי ענק מכל הלב
קרדיט pixabay

הקשר שלנו אל הדובים

הקשר של בני אדם לדובי צעצוע הוא עתיק יומין. הדובים מופיעים בסיפורים כמו "זהבה ושלושת הדובים" או פו הדוב, בשירים, סיפורי מעשיות ולאורך שנות חייו של האדם. דוב צעצוע הוא אותו צעצוע נוסטלגי שעמו אהבו הורינו להתכרבל בלילה בילדותם ולהירדם בקלות מבלי לפחד מהחושך. במקור נקרא דוב הצעצוע על שם תאודור ("טדי") רזלווט, הנשיא ה-26 של ארצות הברית. רוזלווט עצמו היה חובב ציד, ולפי המסורת, יום אחד לכדו העוזרים שלו דוב צעיר. רוזלווט סירב להרוג אותו בטענה שמדובר בפעולה בלתי ספורטיבית. כבר למחרת היום "זכה" הנשיא בקריקטורות פוליטיות שהנציחו את התקרית. ועדיין, עד היום קוראים המאריקנים לדוב הצעצוע Giant Bear.

רוצה לקנות דוב? דע את האפשרויות שלך

ונחזור לעניינינו. אתם יכולים בהחלט להזמין דובי ענק בשלל צבעים וגדלים שכדאי להכיר:

    • הדובי הסופר מלא – נתחיל עם דובון קטן יחסית של 1.6 מטר או 2 מטר, בצבע שמנת או בצבע ורוד עם נגיעות של אדום – סרט ולב רקום. זהו דובי קטן אך "מלא" עד הסוף, כך שהוא יוצר תחושה של נפח ונוכחות. מתאים במיוחד לאנשים פרפקציוניסטים. 
    • הדובי הקלסי – אם אתם רוצים ללכת על בטוח לקראת יום האהבה או יום הולדת. דובי בגודל 1.5 מטר או 2 מטר לבחירתכם בצבע שמנת ועם פפיון משבצות הוא מתנה סולידית על גבול השלמות. קיימת אפשרות להזמין גם את "הדובי הקלסי" בצבע ורוד חום או כתום וליהנות מהמתיקות שלו. 
    • הדובי החמוד – דובון של מטר בצבע חום המזכיר את הדוב הישן שעליו מבוססים כל דובי הצעצוע באשר הם. דובון מלא אהבה שמגיע עם פפיון, בן דודו הרחוק של פו הדוב המפורסם.

 

  • הדובי המחייך – ויש דובים שמחייכים אליכם בפועל וגורמים לכל להעלות חיוך על פניכם בחזרה. מגיעים בצבע לבן בגדלים של 1.5 מטר או 2 מטרים. 

 

לאילו אירועים מיוחדים כדאי להביא דובי ענק?

דובי ענק הוא מתנה נהדרת לכל אירוע שרק תוכלו לחשוב עליו. יום הולדת, מסיבת גיוס, מסיבת שחרור, בת מצווה ואפילו מסיבת אירוסין. אין גיל לדוב המקסים, וכל אחד ישמח לקבל אותו. כי אין דבר טוב יותר מלהתכרבל עם דובי ענק ולהרגיש בטוחים. אז אם אתם רוצים להבטיח את ההפתעה המושלמת, קנו דובי לאנשים שיקרים לכם במיוחד. כמו כן, הדובי הענק הולך טוב עם כל הקישוטים במהלך המסיבה, ומצטלם יפה לתמונות באינסטגרם. את דוגמן הבית הזה אפשר למקם ליד עוגה מעוצבת, בלונים יפהפיים, שולחן האוכל וכמובן – עם החוגג או החוגגת, בעלי השמחה. 

יש דובים בתל אביב

מחפשים דובי ענק כדי להפתיע את הנכדה ביום ההולדת? שכחת את יום הנישואין שלכם, ולכן אתה מחפש עכשיו מתנה מגניבה כפיצוי שווה בכל העיר? באתר דובי ענק תל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של דובים פרוותיים ועליזים שמחכים רק לכם. החברה מספקת משלוחים מהיום למחר באזור תל אביב מהיום למחר ולגוש דן. לכל הארץ תוך 4 ימי עסקים. תוכלו גם לאסוף בכוחות עצמכם את המתנה הנהדרת בכל יום מהשעה 7:00 ועד 23:00 בערב בתיאום מראש. הדובים מוצעים לכם במחיר תחרותי שאין באף מקום, ואתם מוזמנים גם ליהנות מיחס אישי ושירות אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...