Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דשא סינטטי איכותי של חברת גרין ספורט

דשא סינטטי איכותי של חברת גרין ספורט
credit pixabay

דשא סינטטי

יש לכם גינה גדולה עם דשא טבעי ואתם לא מרוצים ממנו? היום יש פתרון מצוין והוא – דשא סינטטי. התקנה של הדשא נעשית בקלות, מקצועיות וחוסכת הרבה עלויות בעתיד. איך תוכלו לבחור את הדשא המתאים ביותר עבור השטח שאתם צריכים? קודם כל צריך להבין מה הן המידות. לכל גינה יש את הגודל שלה, ויכול להיות שתרצו להתקין דשא רק בחלקה. לפני שאתם מזמינים חברה שתבצע עבורכם את ההתקנה, אתם צריכים לדעת קודם כל איזה שטח אתם מקצים לו. לאחר מכן, ניתן יהיה לברר איזה סוג של דשא יתאים. למשל, במגרשי ספורט, בהם מבצעים משחקים רבים, מתקינים לרוב דשא צפוף וחזק. מדוע? מכיוון שהמשחקים מייצרים שחיקה וגורמים לדשא להיהרס. כשהוא חזק ואיכותי יהיה מאוד קשה להרוס אותו. האיכות היא חשובה במקרה הזה. גרין ספורט סיסטם היא חברה מקצועית המבצעת התקנות של דשא במגוון מקומות, בבתים פרטיים, שטחי ציבור, גגות ומגרשי כדורגל וספורט. לקוחותיהם נהנים מדשא איכותי ומחסכון כספי רב. צלצלו אלינו 1700-5000-98

דשא סינטטי – היכן ניתן להתקין אותו?

בשונה מדשא רגיל שמצריך אדמה, יצירת תשתית של חצץ הידוק, גינון, השקיה, טיפוח וכיסוח – דשא סינטטי לא מצריך כמעט כלום וניתן להתקין אותו בכל מקום. גם במרפסת בה יש מרצפות וגם: גגות, שטחים מוצלים, משטח העשוי מאבן, שטחי פנים וכדומה. מה שמיוחד בדשא מהסוג הזה, הוא שאינו מושפע מתנאי מזג האוויר, הוא נשאר עמיד ויציב גם בתנאים קיצוניים שיכולים לגרום לנזק למוצרים אחרים. התקנת דשא מלאכותי הוא קל מאוד לביצוע, חותכים חלקים ממנו ומניחים אותם באזור הרצוי לאחר מדידות והבנת השטח.

ההבדלים בין סוגי הדשא השונים

יש היום המון חברות שמבצעות התקנות של דשא סינטטי בשטחים שונים. איך תדעו מה הדשא הכי טוב? ניתן למצוא סוגים ודגמים שונים. איך תוכלו לעשות את ההשוואה על הצד הטוב ביותר? לפני התכונות של הדגמים. כלומר, האם הסיבים שלו צפופים? מה גובה הסיב? התפירה טובה? כל אלו ניתן לבדוק מראש וטרם הרכישה וההתקנה. גרין ספורט סיסטם היא חברה וותיקה ומנוסה בהתקנת דשא מלאכותי וסינטטי ללקוחותיהם.

 

יבואן דשא סינטטי

דשא סינטטי נכנס לעולמנו לפני המון שנים ומשמש המון בעלי בתים פרטיים ובתי עסקים במגוון שטחים: גני ילדים, מרפסות, מגרשי ספורט, בתי מלון, גגות ובניינים. יש שטחים נוספים שניתן להתקין מדשאות מהסוג הזה ולהתאים אותם לפי הצורך וגודל השטח. אחת הסיבות והיתרונות שנכנס הדשא הסינטטי לחיינו הוא חיסכון במים. מכיוון שהדשא הטבעי צורך המון מים במהלך הטיפוח שלו, העלויות הן ללא ספק גבוהות עבור הלקוחות וככל שבתים ובעלי עסקים רבים יעברו לשימוש בדשא מלאכותי הם גם יחסכו הרבה מאוד כסף עבור חשבון המים שלהם וגם עבור חסכון גדול עבור תושבים אחרים במדינה. היום יש סוגים שונים של חברות שמתקינות מדשאות מלאכותיות, חלקן מייבאות את הדשא ממקומות בעולם. יבואן דשא סינטטי מחו"ל הוא חיובי מאוד, שכן הם מגיעים לארץ מאוד איכותיים, אחרי שהם עברו בדיקות של תקנים מחמירים. חברה שמחליטה להשתמש בדשא מהסוג הזה, היא ללא ספק מקצועית, ועשתה את הבדיקות המקיפות ביותר עבור לקוחותיה. חברת גרין ספורט סיסטם מייבא את הדשא הסינטטי שהיא מתקינה מהולנד ודאגה לבדוק את הסיבים ואיכותם לפני שהם יצרו בניהם את שיתופי הפעולה. לקוחותיה של החברה מרוצים, ממליצים ונהנים מדשא עמיד לאורך שנים. צלצלו אלינו 1700-5000-98

יתרונות יבואן דשא סינטטי

כאשר חברת מחליטה לרכוש מיבואן דשא סינטטי, היא למעשה ביצעה את כל הבדיקות המקיפות של אותו המוצר, לפני שהיא הזמינה אותו מחו"ל. מדוע כדאי לרכוש דשא מחברה מחו"ל? מכיוון שהם עושים את כל התהליכים המחמירים, דואגים שהדשא יהיה צפוף, עם סיבים איכותיים וטובים ושתוכלו ללכת עליו בתחושה שזה דשא טבעי. זו לגמרי התחושה שאנשים שמתקינים דשא מיובא מרגישים. אחד מהיתרונות הבולטים הוא התחושה. היא דומה כמעט באופן מושלם לתחושת המגע של דשא רגיל. היתרון הנוסף הוא התחזוקה שלו, היא יורדת כמעט לסף מינימום.

התוצאה: דשא עמיד ולאורך שנים

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מטפחים את הדשא שלכם מידי שבוע, משקים, מכסחים וגוזמים? כן, זו תחושה שרבים מרגישים כאשר יש דשא טבעי בבית. יבואן דשא סינטטי משנה לכם את החיים לחלוטין ומאפשר דשא עמיד, איכותי לאורך השנים. חברת גרין ספורט סיסטם בעלת ניסיון רב בהתקנת מדשאות סינטטיים ללקוחותיה, ללא פשרות על איכות ומקצועיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...