Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האונד לכלב – מזון טבעי ללא הקפאה

האונד לכלב – מזון טבעי ללא הקפאה
credit unsplash

בא לכם לפנק את הכלב שלכם עם מזון מיוחד במינו? במקום לקנות את אותו אוכל יבש כל הזמן, תהיה לכם האופציה לעשות חישוב מסלול מחדש. הארוחה שתביאו לכלב מידיי יום צריכה להיות מזינה וטעימה, בדיוק כמו שאתם דואגים לבחור מה אתם תאכלו. אם כל פעם תביאו לכלב את אותו האוכל – לא מן הנמנע כי ימאס לו. בשלב מסוים תראו אותו אוכל את האוכל שאתם נותנים לו בכוח בשונה ממה שהיה בעבר. אם בא לכם להעניק לכלב מזון רמה גבוהה זוהי ההזדמנות להכיר את מזון האונד לכלב.

הכירו את חברת האונד

עוד לפני שנדבר על מזון האונד לכלב נרצה לספר לכם על החברה עצמה. מדובר על שחקנית פחות מוכרת בשוק הזה, אך כזאת שמוכרת לא מעט מזון לכלבים. החברה עצמה מייצרת בישראל, בשונה מחברות אחרות שמייצרות מעבר לים. כל מי שרוצה לתרום לייצור כחול לבן יכול לבחור במזון של החברה הזאת כתמיכה בתוצרת מקומית. בו בזמן החברה דואגת כי תהליך הייצור יתבצע על פי כל ההנחיות של משרד החקלאות הישראלי. ההנחיות של משרד החקלאות הישראלי הן ההנחיות הכי מחמירות שיש.

100 אחוז רכיבים טבעיים 

בשונה ממזון אחר לכלב שמכיל כמות מועטה של רכיבים טבעיים, כאן המציאות תהיה אחרת לגמרי. מזון האונד לכלב הוא מזון שמכיל 100 אחוז רכיבים טבעיים באחריות. מה שאומר שאתם נותנים לכלב שלכם מזון איכותי ומזין, כזה שעד לא מזמן לא יכולת לתת לו כמותו. כתוצאה מכך תוכלו לשמור על בריאות הכלב, בו בזמן להעניק לו בדיוק את מה שהוא זקוק לו. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו המזון שאותו תיתנו לכלב יאיץ בעיות בריאותיות שונות. האפשרות הזאת לא תהיה על הפרק אם תלכו על האפשרות הספציפית הזאת.

ניתן לשמור במקום מוצל

מזון טבעי אחר ידרוש מכם לפנות מקום במקרר כדי שתוכלו לאחסן אותו. בעלי כלבים שונים מספרים כי זוהי הסיבה שבגללה הם לא רכשו את המזון הספציפי הזה. מזון האונד לכלב נועד על מנת לשנות את כל המציאות שאותה הכרתם עד כה. המזון ניתן לאחסון במקום מוצל ויבש, עד לשלב שבו אתם נדרשים לפתוח אותו. עם פתיחת המזון יהיה עליכם לשמור אותו בקירור למשך 72 שעות לכל היותר.

הזמינו אונליין האונד לכלב

רוצים לרכוש האונד לכלב בלי לצאת מהבית או מהעבודה? זה הזמן לבצע את הרכישה בצורה מקוונת לגמרי. המשלוח יגיע עד אליכם, כך תוכלו לדעת כי יש לכם מזון איכותי לתת לכלבכם. בחנות החיות animal shop תמצאו מגוון רחב של מוצרים לכלב. בין היתר באתר של החברה תמצאו גם מזון איכותי של חברת האונד עליה דיברנו כאן. תוכלו לבחור את הטעמים המועדפים על הכלב שלכם מתוך רצון להתאים את הבחירה בשבילו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...