Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם גירושין חייבים להיות מסובכים וקשים?

האם גירושין חייבים להיות מסובכים וקשים?
קרדיט - Canva

זוגות מכירים זה את זה ויודעים בדרך כלל גם מהן נקודות התורפה שלהם, אולם רבים מופתעים לגלות את האישיות האמיתית של בני הזוג רק בזמן הליכי גירושין. לא בכדי נהוג לומר שכדי להתחתן צריך לדעת ממי מתגרשים, משום שדווקא במשבר כזה מתגלים הקשיים האמיתיים של אנשים. יש גם הפתעות מהכיוון השני, של אנשים שמגלים שדווקא קל להם להתגרש משום שהפרטנרים רוצים לגמור עם זה כמה שיותר מהר ולהמשיך בדרכם. לא תמיד יש אפשרות לצפות את המהלכים אבל עורך דין גירושין מומלץ תמיד יכין אתכם לכל האפשרויות כאשר תפנו אליו להתייעצות על מנת לקבל ייצוג בתיק הגירושין שלכם. לא אמורות להיות בעיות כלשהן כאשר מחליטים להתגרש בהסכמה, למשל, אבל גם את זה צריך לעשות יחד ולקבל כמה שיותר החלטות ביחד ולנסח בהסכם גירושין שיקבל תוקף משפטי ויועבר למתן גט ברבנות. בכל התהליכים האלה יכול ללוות אתכם מקצועית משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה, על כל הניסיון והידע שלו מעל ל13 שנים של ידע צבור ואלפי לקוחות .

להתחתן או לחיות יחד?

מבחינת החוק בישראל לא חייבים להתחתן על מנת לקבל הכרה של זוג שמנהל משק בית משותף, אם פונים לעזרת עורך דין הסכם ממון ומנסחים יחד הסכם שמקבל תוקף ואישור בבית המשפט. הסכם ממון יכול להיקרא גם הסכם ידועים בציבור כאשר מתכוונים לא להתחתן, אלא לחיות יחד ולהסכים מראש על כל הנושאים שמוסדרים על פי חוק על ידי נישואין. החוק בישראל מכיר בהסכם ידועים בציבור ויש להם מעמד חוקי, והחוק גם מכיר בהסכם ממון שעורכים וחותמים עליו גם מי שרוצה להתחתן ולהסדיר מראש ענייני ממון ורכוש לפני שיגיעו לכלל גירושין, במקרה הגרוע ביותר. הסכמים אלה אינם פוגעים באהבה או ברצון לחיות יחד כאשר הם נעשים ברגישות ובתבונה ורצוי מאוד לתת עליהם את הדעת כדי להבין לקראת מה הולכים וכדי למנוע מחלוקות שיעיבו על הזוגיות והמשפחה שלכם בהמשך.

המשפחה זקוקה לשירות הטוב ביותר

עורכי דין משפחה מלווים אתכם ברגעים רגישים מאוד ובמשברים דיסקרטיים שמחייבים ידע משפטי רב והרבה ניסיון, על מנת שתגיעו להחלטות הנכונות. ייצוג משפטי נאות והידע והניסיון של עורכי הדין שלכם קובעים גם עד כמה יגנו על הזכויות שלכם בכל הליך שייעשה בהתאם לחוק ולאפשרויות שהוא מציב לפניכם. משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה מייצג לקוחות רבים בתחום המשפחה ומלווה אותם בזמן קבלת החלטות בייצוג המשפטי הטוב ביותר. מוזמנים ליצור קשר ישירות עם עו"ד שרון סגל 052-222-6699

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...