Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבניין בו אתם גרים דורש טיפול מקצועי? יש למי לפנות

הבניין בו אתם גרים דורש טיפול מקצועי? יש למי לפנות

בנינים רבי קומות מהווים פרויקט מורכב לא רק בבנייתם אלא גם בתחזוקה שלהם. בסיס המבנה חייב להיות חזק ומטופל. כך גם איטום המבנה- הקירות והגג, כדי למנוע נזילות שיפגעו בדירות או במשרדים שבבניין וגם שלא יגרמו לשחיקה של הטיח והבטון. אם שיפוץ בניין בעל מספר קומות מועט אפשרי באמצעות פיגומים ומנוף לא גדול, כאשר מדובר על מבנה רב קומות הדבר כמובן מורכב הרבה יותר. מעבר לכך שנדרשות יותר פעולות לתחזוקת המבנה, הן צריכות להתבצע בגובה, גם עשרות מטרים מעל פני הקרקע. עבודה בגובה דורשת הן ציוד ייחודי המאפשר את ביצוע העבודה ביעילות והן כמובן ציוד המאבטח באופן מוחלט את הפועלים אשר מבצעים את אותה עבודה. השיפוץ אשר מתבצע בבניין יכול להיות נקודתי כמו תיקון נקודת טיח או בטון ספציפית ויכול להיות גם מקיף הכולל שיקום מעטפת שלמה של הבניין. כך או כך, רק חברה מקצועית יכולה לעשות זאת.

שיפוץ בניין רב קומות- עבודה הדורשת ניהול קפדני

שיפוץ מבנה בכל סדר גודל דורש ניהול של קבלן מוסמך ובל ניסיון. בבניין רב קומות ניהול הפרויקט דורש ניסיון רב יותר ויכולת לפקח ולנהל אלמנטים רבים במקביל. כאשר זהו שיפוץ מקיף הכולל לדוגמה איטום קיר חיצוני בבניין לצד עבודות שיקום בטון, צביעת קירות חיצוניים ועבודות נוספות, הפרויקט מורכב מאוד ודורש הקפדה רבה. ההקפדה והפיקוח חשובים גם לשם ביצוע העבודה כפי שצריך ובאיכות טובה מאוד וגם על מנת לשמור על בטיחות העובדים, הדיירים ועוברים ושבים ההולכים בסמוך למבנה. העבודה בהתאם להוראות הבטיחות היא קריטית. פיגומים למשל צריכים להיות מעוגנים היטב לקירות המבנה. צריכים להיות כל האמצעים שימנעו נפילת חומרים או חלקים מהגובה. גם אם מדובר על חפץ קטן, כאשר הוא נופל מהגובה, מהירות הנפילה ובהתאם לכך עוצמת הפגיעה הן גבוהות בהרבה מאשר כשזו נפילה מגובה נמוך. על כל אלה חייבת להקפיד החברה המנהלת את הפרויקט.

דרכים לביצוע עבודות בגובה

ישנן מספר דרכים לבצע עבודות בגובה תוך התקדמות לאורך הבניין ועליה בגובה. היום ניתן לראות יותר ויותר פרויקטים בהן מתבצעות עבודות גובה בסנפלינג. יתרון משמעותי של ביצוע העבודה בסנפלינג ביחס לחלופות אחרות כמו על גבי פיגומים או בסל הרמה של מנוף הוא יותר גמישות בתנועה והיכולת להתקדם לאורך הקומה וגם לגובה ולדייק יותר את המיקום. עם זאת, נדרשת הכשרה מעולה של העובדים המבצעים את העבודה בשיטה זו והם חייבים להיות מצוידים בציוד הבטיחות הנדרש.

חברת דהרמה עוסקת בתחום עבודות בניה ושיפוצים ועבודות בגובה תוך שילוב בין מקצועיות ליצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה כיצד להתמודד עם בעיה או עם תנאי שטח לא פשוטים בצורה הטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...