Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבנת האדם באמצעות כתב ידו

הבנת האדם באמצעות כתב ידו
קרדיט Canva

אפשרות נהדרת וייחודית להבין את האדם וכן לדעת עליו יותר זה באמצעות כתב ידו ולמעשה באמצעות גרפולוג מוסמך אשר יודע להבין באמצעות טכניקות כתיבה מיוחדות את אופי האדם. כמו כן בגרפולוגיה ישנם 14 סימנים בכתב אשר מעידים על אופי האדם ודרך כך תוכלו להבין את עצמכם יותר טוב, אלו הם חלק מהסימנים: איטיות- כתב איטי, לרוב נובע מביטחון עצמי נמוך וכן מעיד על האדם שהוא צריך לחשוב הרבה לפני שהוא פועל ומסנן את מה שהוא ועל כן נוצרת חוסר הבעה. כתב מהיר- לא יודע לדחות סיפוקים ושבא לו לעשות משהו או להגיד משהו יעשה אותו. כתב מקושט- יעיד על הסתרה וחיפושים של תשומת לב. אות ראשונה גדולה- מעיד הסתרה של ביטחון של ביטחון עצמי נמוך וניסיון להרשים ולהיות במרכז. כמו כן תחום הגרפולוגיה הוא תחום רחב אשר כולל כל מיני טכניקות מיוחדות בכתיבה ולא מסתמך על טכניקה אחת, שכן בגרפולוגיה מבצעים מספר רחב של תרגילים אשר דרכם מבין הגרפולוג איך אתם פועלים, איך המוח שלכם עובד ואיך אתם למעשה עובדים. לשם אבחון גרפולוגי מקצועי תוכלו לפנות למאיה הראל אשר הינה גרפולוגית מנוסה בעלת ניסיון של יותר מ15 שנים בתחום ומספקת מגוון שירותים בתחום כמו למשל: אבחון גרפולוגי, ייעוץ אישי וזוגי, פיענוח ציורי ילדים, הרצאות, ערבי גיבוש, אימון אישי ועוד. מאיה הינה בעלת תואר במדעי הרוח והחברה וכן בעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית וכן גם בעלת הסמכה מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה.

ערב ייחודי באמצעות גרפולוגית

אחת הדרכים המיוחדות לעשות הפעלה למסיבת רווקות זה באמצעות גרפולוגית מקצועית ואיכותית אשר דרכה תוכלו ליהנות ממסיבת רווקות מושלמת ומקצועית. כמו כן הגרפולוגית תבקש מהכלה מבעוד מועד שתכין מכתב עם כתב ידו של החתן על מנת ליצור הפעלה ייחודית, וכן תעשה לכן במסיבת הרווקות מגוון הפעלות מיוחדות אשר דרכן תוכלו להבין טוב יותר אחת את השנייה וכן ליהנות מערב מלא בצחוק, ייחודיות ומסתוריות. כמובן שהכל נעשה בהומור וגישה טובה והינו על מנת לעשות טוב וכיף במסיבת הרווקות ולתת לכם נקודת מבט מיוחדת.

מה זה בעצם גרפולוגית

גרפולוגית הינה מתמחה בכל הקשור לכתב יד, והינה מבינה את אופי האנשים על פי כתב ידם וסימנים נוספים. לשם כך תוכלו לפנות למאיה הראל אשר הינה גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה והיא תספק עבורכם מגוון שירותים כמו למשל: ייעוץ גרפולוגי, ייעוץ זוגי ואישי, ערבי גיבוש, מבחני מיון והשמחה ועוד. מאיה הינה בעלת ניסיון של יותר מ15 שנים והינה מומחית ומקצועית בתחומה. לפרטים נוספים חייגו אלינו במספר הטלפון: 052-3868403 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...