Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההתחדשות העירונית בחולון נמשכת

ההתחדשות העירונית בחולון נמשכת
קרדיט יחצ

פרויקט תמ"א 38 משמעותי שמבצעת קבוצת דוד אזולאי ברחוב מרבד הקסמים בלב חולון יוצא לדרך. הפרויקט יבוצע על שטח שגודלו כ-3200 מ"ר, על 3 בניינים בני 4 קומות הכוללים כיום כ-48 יח"ד. במסגרת פרויקט התמ"א (חיזוק ותוספת), יבנו שתיים וחצי קומות נוספות אשר תכלולנה 36 יח"ד חדשות כך שבסופו של הפרויקט יהיו כ-7 וחצי קומות וכ-84 יח"ד סך הכל כאשר כל דירה תקבל תוספת של כ-12 מ"ר נוספים. שטח הפרויקט נמצא בקרבת הצטלבות רחובותיה המרכזיים של חולון: שדרות ירושלים – רחוב אלופי צה"ל – רחוב המלאכה. הפרויקט הנוכחי נחשב להמשך ישיר לשני פרויקטים שביצעה קבוצת דוד אזולאי ברחוב ההסתדרות בחולון. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים הוגו רוזנפלד.

קרדיט הוגו רוזנפלד

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות במרכז הארץ ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. בחולון, קבוצת דוד אזולאי השלימה באחרונה שורה של פרויקטים ברחובות 'הופיין', 'אחד במאי' , ובימים אלה מבצעת פרויקט נוסף ברחוב 'אלי כהן' בחולון. בנוסף, באחרונה החלה הקבוצה בבניית 300 יח"ד ו-2000 מ"ר מסחר במרכז ברחוב בן צבי בנתניה לצד פרויקט פינוי בינוי ברחוב שמואל הנציב בלב נתניה, במסגרתו יפונו בקרוב 180 דיירים לטובת בניית 580 יחידות דיור. בנוסף בימים אלו מתבצעת בנייה של פרויקט נוסף בשכונת אגמים 3 בנתניה בגודל 25,000 מ"ר של מסחר ומשרדים אשר נבנה על מגרש בגודל 5 דונמים שיהווה לאבן שואבת עבור לתושבי השכונה.

דוד אזולאי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת דוד אזולאי: "חולון היא עיר בעלת פוטנציאל גבוהה אשר משוועת להתחדשות עירונית. אני סבור כי הפרויקט שאנו מבצעים ברחוב מרבד הקסמים הוא בגדר סנונית ראשונה שסוללת את הדרך לפרויקטים דומים בשכונה. אני רוצה להודות לאדריכל העיר חולון אביעד מור וליו"ר הוועדה מהקומית זוהר נוימרק על שיתוף הפעולה ואני סבור שהוא יניב שיתופי פעולה נוספים בעתיד הלא רחוק".

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
'הפנינג מתוק' לכל המשפחה ייערך בסניף הדגל של רשת "טסה הבית של הממתקים" בעיר חולון לרגל חגיגות יום ההולדת - פתוח לקהל הרחב
חוגגים יום הולדת בהפניניג מתוק: הפנינג מתוק לכל המשפחה ייערך...
'הפנינג מתוק' - לכל המשפחה ייערך בסניף הדגל של רשת "טסה הבית של הממתקים" בעיר חולון לרגל חגיגות יום ההולדת - פתוח לקהל הרחב
חוגגים יום הולדת בהפניניג מתוק: הפנינג מתוק לכל המשפחה ייערך בסניף...
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו בספארי ברמת גן
שני גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו במרכז הזואולוגי,...
"ליצור כדי לעצור": אירוע פתיחת התערוכה החדשה בנושא מניעת אלימות בזוגיות בצל המלחמה
השבוע נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל בבית ציוני...
מאירים את הבית: בטקס צנוע ומרגש הקדישו יחיאל ורמי פולטר שהגיעו מדטרויט, מישיגן בית לילדים חולי סרטן ונפגעי פעולות איבה
הבית הוקדש לזכרם של בני משפחת סימן טוב - קדם...
6/6 מרוץ הלילה של פ"ת - הסדרי תנועה
ביום חמישי 6.6 יתקיים מרוץ הלילה של פ"ת ויחולו שינויים...
מייקל דאגלס חותם את ביקורו בישראל בפתאל טרמינל, חותם בספר האורחים וזוכה למחווה מרגשת
השחקן ההוליוודי, מייקל דאגלס הגיע לפני זמן קצר לפתאל טרמינל,...
מסדר הכנפיים של טייסת אלירז
טייסת אלירז הפועלת בישיבת אמית אלירז פתח תקווה, ציינה השבוע...
60 אופנועי חירום חדשים של מגן דוד אדום נופקו ל 60 -חובשים ופראמדיקים חדשים
ביום חמישי נופקו 52 אופנועי פיאג'ו mp3 בעלי נפח מנוע...