Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הובלות‌ ‌בתל‌ ‌אביב:‌ ‌הסודות‌ ‌הקטנים‌ ‌לחיסכון‌ ‌הגדול‌

הובלות‌ ‌בתל‌ ‌אביב:‌ ‌הסודות‌ ‌הקטנים‌ ‌לחיסכון‌ ‌הגדול‌
קרדיט shutterstock

כיצד משפיע תאריך ההובלה על המחיר, על מה אסור בשום אופן להתפשר ומהן הטעויות שעשויות לעלות לכם ביוקר? כך תעברו דירה בתל אביב מבלי לקרוע את הכיס 

הובלות‌ ‌בתל‌ ‌אביב:‌ ‌הסודות‌ ‌הקטנים‌ ‌לחיסכון‌ ‌הגדול‌
קרדיט shutterstock

משבר הקורונה הוביל לעלייה משמעותית במספר הדירות המוצעות להשכרה בתל אביב, ככל הנראה בשל הפגיעה בתיירות שהובילה לירידה בביקוש לדירות המושכרות לטווח קצר או במילים אחרות, דירות Airbnb. כפועל יוצא מכך, חלה ירידה של כ-15% בשכר הדירה המבוקש הממוצע בעיר הלבנה. אך האמת היא שגם אם היינו מדווחים על עלייה של 15, 20 ואפילו של 30%, רוב הסיכויים שהביקוש לדירות שכורות עדיין היה הגבוה ביותר בישראל. הרי בסופו של דבר, בואו, מדובר בתל אביב…

מתכוונים לעבור לעיר הגדולה או לעבור דירה בעתיד הנראה לעין, ליהנות מהירידה בדמי השכירות אבל לחסוך גם כמה שניתן בעלות ההובלה? קבלו כמה טיפים שיחסכו לכם לא מעט כסף. 

בהובלות, כמו בחיים, זה הכל שאלה של תזמון  

זה אמנם לא תמיד תלוי בכם, אך בכל זאת חשוב שתהיו מודעים לכך, שישנם מועדים שבהם אותה הובלה בדיוק, תעלה לכם הרבה יותר כסף. כך לדוגמה, רוב ההובלות מתרחשות לקראת סוף החודש ובתחילת החודש. בשל כך בדרך כלל למחיר הבסיסי, תצטרכו להוסיף בין 20-10 אחוזים אם מדובר בהעברה שתתקיים בין ה-25 בחודש ל-2 בחודש. בדיוק כך הובלה שתתבצע ביולי או אוגוסט, תהיה יקרה ב-30-15 אחוזים מהובלה זהה שתתבצע בכל חודש אחר.

בנוסף אם תיזכרו ליצור קשר עם חברת הובלות בתל אביב ברגע האחרון, קחו בחשבון שגם אז תצטרכו לשלם יותר כסף בהשוואה למה שהייתם צריכים לשלם אם הייתם מתעוררים מוקדם יותר.   

לא יוצאים לדרך בלי הצעת מחיר מפורטת 

כדי שחברת ההובלות תוכל לקבל מושג בנוגע להיקף העבודה וכמות הציוד, עליה לשלוח נציג מטעמה מספיק זמן לפני ההובלה. אף פעם אל תסכימו להצעת מחיר טלפונית בלבד ואל תעבדו עם חברות שלא מספקות מבעוד מועד הצעת מחיר חתומה הכוללת פירוט מלא של סוג הציוד ועלות ההובלה. במיוחד חשוב לוודא שכל הפרטים המופיעים בהצעת העבודה נכונים ומדויקים ושמפורטות בה גם עבודות מיוחדות כמו פירוק והרכבת ארונות או מיטות לדוגמה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שביום המעבר לא תגלו להפתעתכם שהעלות בעצם גבוהה פי שניים ממה שסוכם בעל פה. 

מי שמעביר בשבת, חוסך בראשון 

אם יש לכם חבר טוב עם טנדר או לצורך העניין שלושה-ארבעה חברים עם רכבים פרטיים, יתכן שתוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף אם את רוב הציוד תעבירו בעצמכם. ישנן לא מעט חברות הובלות בתל אביב שמספקות שירות של הובלות קטנות. אלו האחרונות יוכלו לדאוג למשל למקרר, לתנור ולמכונת הכביסה, בזמן שאתם והחבר'ה תדאגו לארגזים ולמה שמסביב. בדרך כלל עלות התענוג תסתכם בכמה פיצות ובקבוקי קולה לכל היותר.  

לא נכנעים למניפולציות רגשיות 

תכננתם להשאיר 100 שקלים לכל אחד מארבעת הסבלים המיוזעים ובסופו של דבר הלכתם על 200 כי הפרצופים המתחננים שברו לכם את הלב? שימו לב שבזה הרגע הוצאתם 400 שקל יותר ממה שתכננתם. אמנם מקובל מאוד לתת טיפ לסבלים בסיום העבודה אך חשוב להחליט מראש כמה כסף אתם מעוניינים לתת כטיפ ולהכין את הסכום המדויק מראש, במיוחד אם קל מאוד לסחוט אתכם רגשית ולגרום לכם להוציא יותר ממה שתכננתם. אם יש לכם לב חלש במיוחד, מומלץ ביותר שתפקידו את מלאכת השארת הטיפ למישהו קצת יותר קשוח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...