Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הום סטיילינג – על מה ולמה?

הום סטיילינג – על מה ולמה?
קרדיט - Pixabay

בעולם האופנה והעיצוב, הבסיס הוא חשוב, אך הנגיעות הקטנות הן שהופכות את העיצוב לייחודי, לרוב כזה שמשאיר את החותמת המזוהה עם האומן או האומנית. בדיוק כפי שבית בנוי היטב ומאובזר כראוי ללא סטיילינג הוא כמו בובת ראווה ללא בגדים לתצוגה. סטיילינג לבית היא אומנות ההלבשה, בעצם שדרוג ורענון של החלל עם שינויים מועטים ולרוב, תקציב שאינו עולה על גדותיו. הסטיילינג אינו דורש שבירת קירות ועיצוב אדריכלי חדש ולרוב, אפילו לא החלפה של ריהוט. כמו כן, ניתן לבצע סטיילינג בחדר או מספר חדרים ספציפיים, או בבית כולו. מומחי הסטיילינג ממפים את הבית שלכם ותוך התחשבות בצרכים שלכם, מספקים לכם סקירה מפורטת על מה כדאי וניתן לשנות ברחבי הבית, או בחדרים אותם אתם מעוניינים לשנות. יתרון נוסף בשכירת מומחים לביצוע עבודת הסטיילינג הוא שהם מכירים את המבחר והמגוון הקיים בחנויות, וידעו להתאים בדיוק את הפריטים הנכונים מהמקום הנכון ביותר עבורכם.

למי מתאים הום סטיילינג

הום סטיילינג הוא נפוץ ביותר בימים אלו. עיצוב בתים במרכז הארץ, כמו גם בשאר חלקיה, נעשה על ידי מעצבי פנים שלעיתים מתמחים גם בסטיילינג, אך ישנם גם מומחי סטיילינג אשר מתעסקים בסטיילינג לבית באופן ספציפי ויחידני. הסטיילינג לכל בעל דירה, ואפילו לשוכרים, שהדירה שלהם – בין אם כבר גרו בה בעבר או שהם נכנסים ממש עכשיו לדירה חדשה או שכורה – נראית קצת עייפה וחסרת רעננות, או שהם רוצים להוסיף אליה גוון וסגנון אישי יותר, אשר מתאים להוויה שלהם כבעלי הבית החדשים. סטיילינג לבית יכול להיות גם מתנה נחמדה לאדם אהוב, אשר מעוניין להעביר את הבית שלו מסע טרנספורמטיבי אל עבר מראה רענן ומעניין. עם הידע הרב שברשותם והניסיון שצברו במהלך עבודתם, מעצבי סטיילינג מקצועיים ידעו בדיוק כיצד להעלות את הבית שלכם רמה אחת למעלה, עם מינימום מאמץ, זמן וכסף, ועדיין להגיע לתוצאה מרהיבה.

עבדו עם מומחים להום סטיילינג שהם גם מעצבי פנים

אם אתם מעוניינים בשדרוג משמעותי יותר של הבית, כדאי לשקול לעבוד עם מעצב או מעצבת הום סטיילינג שעוסקים גם בעיצוב פנים, או ההפך. בצורה כזו, תוכלו להעביר את הבית שלכם מהפך ולשנות אותו מהקצה אל הקצה כדי ליצור חלל ייחודי ומסוגנן, וכן, לעדן את עיצוב הפנים החדש שלכם עם סטיילינג, על מנת להבליט את כל נקודות העניין ואת החוזקות של הבית. מחפשים מעצבת פנים שגם מספקת שירותי סטיילינג לבית? סטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים מציע עבודות ברמה גבוהה. עם ניסיון של כ-17 שנה בתחומי העיצוב, האדריכלות וההום סטיילינג, אודליה ברזילי מסייעת לכל לקוח להביע את עצמו בעיצוב החלל הפרטי שלו. פנו עוד היום ותהנו משירות בלתי מתפשר, עין מקצועית ייחודית ועיצוב חלומי שיעשיר את הבית שלכם ויעניק לו בדיוק את האווירה אותה חיפשתם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...