Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החוג האהוב ביותר על ילדים הוא תמיד תנועה

החוג האהוב ביותר על ילדים הוא תמיד תנועה
קרדיט - Canva

ילדים מחפשים תירוצים לזוז, לנוע, לרוץ, לרקוד, לקפוץ, לחקור את העולם ואת הגוף שלהם ואין מקום טוב יותר לעשות את זה בצורה מבוקרת כמו חוגים לריקוד בסטודיו רציני ששומר עליהם. חוגים שונים לריקוד מציעים לכל ילד את סוג הפעילות הגופנית שמתאימה לו, את התנועה שיכולה להביא לו הכי הרבה תועלת ולכל אחד היתרונות שלו. יש מי שיפיק הרבה נאה ותועלת מבלט מעודן וקפדני, ולכן חוג בלט לגיל הרך יכול להתאים להם, בנים ובנות כאחד. יש מי שיאהב ריקוד הרבה יותר חופשי ותזזיתי שמתאים למוזיקה המודרנית של היום ולכן יתאימו להם חוגי ריקוד מודרני שמתאימים לילדים ולבני נוער. היתרון הגדול ביותר הוא תנועה בריאה ומבוקרת ללא נזקים לגוף, יחד עם פיתוח משמעת עצמית וגופנית של תרגול יומי מסודר כדי להגביר את הגמישות ואת הכושר הגופני. היתרונות של זה למצב הפיזי המשופר וליכולת שלהם לנוע בקלות ובחינניות הם רק רווח משני לכל מה שילמדו יחד עם מוזיקה ותרבות. בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציע לילדים חוגי ריקוד מותאמים להם ולאישיות שלהם כדי ללמוד להכיר את גופם ולהניע אותו בצורה מועילה.

היפהופ מניע את העולם

גם מי שלא מכיר ריקוד קלאסי כמו בלט ולא יודע אפילו שהוא קיים יודע שקיים סוג של ריקוד שנקרא היפהופ כי הוא רואה את זה בכל מקום באינטרנט ושומע את המוזיקה כבר שנים גם בעברית ובשפות אחרות. היפהופ הוא תרבות שונה לגמרי שהגיעה מארה"ב והיא מבטאת את הקול של הצעירים שרוצי לומר מה שמציק להם ומה שהם רוצים לבטא והם עושים את זה לא רק בשירה אלא גם בתנועה. התנועה המפורסמת של רקדני היפהופ מגוונת מאוד וקוסמת להרבה ילדים ובני נוער שמחקים אותם. לכן, חוג היפהופ הפך להיות מאוד פופולרי לגילים אלה ויש לו ביקוש גדול.

לגדול עם ביטחון

כשאתם גדלים לאחר לימודי ריקוד שמוסיפים לכם הרבה מאוד ביטחון עצמי ומשפרים את הדימוי העצמי שלכם, הכל כבר נראה הרבה יותר ברור ופשוט בגיל ההתבגרות ואחריו. ריקוד הוא לא רק הנאה לגוף אלא גם תורם המון לבריאות הנפש ולחיזוק מאפייני אישיות של מי שמרשה לעצמו להשתחרר ולבטא את עצמו ללא שיפוט. זה לבדו אמור לדרבן ילדים ובני נוער ללמוד ריקוד כדי למצוא את מקומם בעולמם החברתי המורכב. בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציע להם מקום חם שבו יש להם שיעורים וחוגים שמתאימים לאישיותם ולהעדפותיהם ותורמים להם מאוד גופנית ונפשית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...