Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החזירו את רכושכם לידכם

החזירו את רכושכם לידכם
קרדיט - Canva

רכוש שנתפס יכול לכלול בתוכו חפצים או נכסים שונים שהיו מעורבים בביצוע פשע או עבירה אחרת. הוא יכול לכלול פריטים כמו סכין ששימשה בפיגוע, טלפון נייד המשמש להפצת מדיה אסורה, או כל אמצעי שהושג ומקושר לפשע שבוצע, כגון כסף מעסקת סחר בסמים, עבירות מס או רכוש שנרכש באמצעות הונאה. בנוסף, רכוש המכיל ראיות רלוונטיות, כמו טלפון עם תמונות מפלילות או התכתבות, או מצלמות הלוכדות ראיות רלוונטיות, עלול גם להיות נתון לתפיסה. דוגמאות אלו ממחישות את מגוון הראיות הפיזיות שעלולות להיתפס על ידי המשטרה במהלך חקירה. במציאות, קיימות עוד מספר סיבות ומקרים בהם ניתן לתפוס רכוש. תפיסת חפצים יכולה להיווצר מגורמים שונים. תפקידו של עורך דין פלילי לקבוע את הסיבות לתפיסה של פריט מסוים והאם קיימת או לא, דרישה להמשך החזקת החפצים שנתפסו. בחקירות משטרה רבות נתפסים באופן שגרתי חפצים מסוימים כמו טלפונים או מחשבים, ואף סכומי כסף. עם זאת, קיים נוהל ומערכת תנאים ברורים, המוכרים לעורכי דין פליליים מנוסים, לשחרור או לקיצור החזקה מתמשכת של חפצים שנתפסו על ידי המשטרה. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם חשודים בפלילים והטלפון, המחשב או הכספים ורכוש אחר שלכם נתפסו, חשוב שתדעו שבעזרת עורך דין מנוסה המתמחה בכל נושא החזרת תפוס, ייתכן שתוכלו להחזיר את הרכוש שלכם בהקדם.

למי לפנות אם נחשדתם בעבירות מס

ישנה חשיבות מכרעת לפנות לייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר בעת התמודדות עם עבירות פליליות מסוג זה, גם אם אתם בטוחים בחפותכם. פניה אל עורך דין עבירות מס באופן מידי, תספק לכם אפשרויות נוספות. המטרה בייצוגך מול רשויות המסים, היא להשתמש בכל הכלים הקיימים כדי לשכנע את המדינה לבטל כמה שיותר אישומים ולמזער חיובים ונזקים פוטנציאליים. לעבירות פליליות מסוג זה מתייחסים בחומרה רבה. מאחורי הפניות המנומסות לכאורה של הרשויות הנידונות, ישנה מחשבה רבה וכוונה לבנות נרטיב מסוים שיכול בסופו של דבר לייחס עבריינות לפעילות העסקית שלך. זהו שלב מרכזי בתהליך, אשר ישפיע באופן משמעותי על ההליכים. המטרה היא להימנע ממשפט ממושך, יקר ומסוכן נגד ישות שיש לה סמכות וכוח, שבו לכל הצהרה או סוגיה שהועלתה יכולה להיות השפעה מכרעת על תוצאות התיק.

עורך דין מנוסה יסייע לך כבר בשלבים הראשונים

באם התגלו חשדות נגדך, אין טעם לבזבז זמן ולהמתין לראות כיצד התיק יתפתח. חשוב מאוד לערב עורך דין מנוסה ומקצועי כבר בשלבים ההתחלתיים. על עורך הדין להבין היטב את תמונת המצב, לאסוף מסמכים ועוד. עו"ד חיים לוי הוא הבעלים והמייסד של משרד המדורג כאחד מהמשרדים המובילים בתחום המיסוי (אזרחי ופלילי) ועבירות צווארון לבן בדגש על עבירות כלכליות. פנו אליו לייעוץ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...