Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלטתם להתגרש, איך מתקדמים מפה?

החלטתם להתגרש, איך מתקדמים מפה?
קרדיט Canva

פירוק תא משפחתי קורה פה בתדירות גבוהה ואנחנו לא שומעי בדרך כלל על רוב המקרים. אנחנו מכירים את המקרים הקשים ביותר, המתוסבכים והעקובים מקרבות וממטענים רגשיים וזה מה שמפחיד רבים שלא יודעים אפילו איך להתחיל את התהליך. חשוב לדעת שלא כל גירושין הם טעונים וסבוכים ויש כאלה שלמרות העומס הרגשי וההצפה שזה גורם לכולם, מצליחים להתקדם היטב למטרה. אפשרי להתגרש מבלי לעכב את הגירושין במשפטים ארוכים ויקרים, וזה תלוי מאוד לא רק בכם אלא גם איזה עורך דין ענייני משפחה מסייע לכם בכך. כל עורך דין חייב לייצג את האינטרסים שלכם בצורה מיטבית ולכן התמשכות תהליכים שלא לצורך היא העילה שבגללה מתקשים לסיים את הסיפור בצורה מעשית. אם אתם מחפשים עורך דין גירושין שייצג אתכם על מנת להגיע לגמר הפרק הזה בשלום ובלי עיכובים, עו"ד גילה עיני מציעה לכם את הניסיון המקצועי ואת הגישה המפשרת שלה ככל שאפשר, עד הרגע שבו צריך לנהל את המשפט אם אין ברירה.

גישור על פי חוק מיישר הדורים

על פי חוק מחויבים לפנות לגישור לפני שמתגרשים בבית המשפט ומתחילים במשפט גירושין ממושך וקשה. בהליך הגישור, אם הוא נעשה על ידי מגשר גירושין אמפתי ומנוסה שגם מגלה יכולת לקרוא אנשים ולהבין את כוונתם, אפשר להגיע לפשרות רבות שמייתרות קרבות באולם בית המשפט. בגישור אפשר לברר מה חשוב לכל צד להשיג, על מה הוא מוכן לוותר ועל מה לא, מהן הדרישות ומהן הזכויות של כל אחד. חשוב לקחת בחשבון בגישור כזה גם את העתיד, במיוחד אם יש ילדים ולכן זה מחייב מחשבה מראש על הכוונות שלכם בהליך גירושין. צריך להיות ברור שאם הגישור מצליח הוא פוטר אתכם ממשפט ממושך משום שאפשר לנסח הסכם גירושין בהסכמה שיוגש לאישור ולמתן הגט. לא תמיד זה מצליח וכך קורה שהולכים למשפט.

ניהול תיק גירושין לפי רצון הלקוח

לקוחות יודעים מה הם לא רוצים ומה חשוב להם בגירושין והם יכולים להנחות עורך דין לענייני משפחה שמיצג אותם. מרגע שברור שהגישור נכשל או הצליח חלקית, מתחיל ההליך שבו מייצגים את האינטרסים של הלקוחות על מנת להגן על הזכויות שלהם במלואן. הזכויות כוללות אחריות הורית על הילדים והסדרי שהות (או כפי שנהוג היה לכנות זאת בטרמינולוגיה ישנה משמורת וזמני שהות), מזונות ילדים, מזונות אישה, איזון משאבים והסדרת גט, וכוללים את כל הצעדים שנדרשים על מנת להשיג לכם בבית המשפט ו/או בבית הדין הרבני כל מה שמגיע לכם. זה בדיוק מה שעושה גם עו"ד גילה עיני למענכם, כדי להצליח בגירושין מבלי להתפשר על מה שמגיע לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...