Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הטיפול הנכון בזמן הנכון

הטיפול הנכון בזמן הנכון
קרדיט לתמונה: unsplash.com

ראשון לציון נחשבת לעיר הגדולה במישור החוף הדרומי, נוסדה כמושבה החקלאית הראשונה של בני העלייה הראשונה, והיא מונה מעל 260 אלף תושבים.   מתוקף היותה עיר גדולה, רק הגיוני הדבר שהשירותים הניתנים לתושביה יהיו רבים ומגוונים החל מצרכי היומיום, דרך כל מוסדות החינוך והתרבות, וכלה במרכזי בריאות מגוונים לאדם ולבעלי החיים. כדי לענות על צרכי הבריאות של כל האוכלוסייה הצעירה והמתבגרת, יש צורך במענה לאורך כל שעות היממה. מענה שכזה יהיה נדרש אף לחיות המחמד המרובים בעיר עם היקף אוכלוסייה שכזה. וטרינר חירום ראשון לציון יהיה מחויב המציאות. המרכז הווטרינרי חייב להיות מותאם באופן אופטימלי לחוויה הן לחיות המחמד והן לבעליהם. מרכזים רפואיים שכאלה בדרך כלל ימוקמו במתחמים רחבים ויציעו בנוסף לטיפולי החירום, מגוון טיפולים שגרתיים וכן רפואה פנימית ומונעת יחד עם רפואה משלימה, ובמרבית המקרים גם מספרה לכלבים וחתולים מקצועית ומאובזרת, וחנות מזון ואביזרים.

סוגי הטיפולים והייעוץ

המרחב הטיפולי של בעלי החיים וחיות המחמד במרפאה וטרינרית חייב להכיל בנוסף למגוון הטיפולי היומיומי אף וטרינר חירום ראשון לציון, שייתן מענה מקצועי הולם למקרי חירום לאורך כל שעות היממה, בדרך כלל וטרינר חירום הינו מומחה ברפואת חירום ויודע לתת טיפול מתאים הן במרפאה והן בעצם הגעתו עם ניידת חירום לביתם של  חיות המחמד. במרכז הרפואי הווטרינרי מטפלים כמו שנאמר לעיל, החל מטיפולי חירום ועד לרפואה משלימה. לדוגמא: בריאות השיניים והיגיינת הפה אצל חיות המחמד, כמו אצל בני האדם היא חשובה לשמירה על בריאותם התקינה. כידוע מחלות שיניים וחניכיים הינם נפוצים ושכיחים ויחד עם זאת הם גורמים לסבל רב.  המחלות הללו מתפתחים בהדרגתיות ורק בבדיקות שגרתיות מתגלים הבעיות, הדורשות טיפולי מנע כמו משחות, אבקות למיניהם, ועד טיפולים כירורגיים. בנוסף, במרכז הרפואי נותנים ייעוץ מקצועי למגוון בעיות, החל ברפואה מונעת ועד תזונה יומיומית מותאמת.

כיצד לבחור את הווטרינר המתאים

וטרינר מומלץ בנס ציונה, בבואנו לבחור וטרינר מתאים לחיית המחמד שלנו אנו צריכים לשים לב למספר דברים: למקצועיות שלו, ליחס שלו, ולהיענות המהירה שלו. חיית המחמד שלנו היא לכולנו בת משפחה, ואנו מעוניינים לדאוג לרווחתה, וזה אומר להיות בקשר שוטף עם הווטרינר שלה, לדעת שיש ביכולתו להתייעץ עם רופאים מקצועיים על כל בעיה, כמו פה ולסת, קרדיולוגיה ועוד, ולצד הבטחון המקצועי, גם היכולת לקבל ייעוץ לפי צרכי חיית המחמד בענייני תזונה, ועניינים שוטפים אחרים. ד"ר אורי פרייז מרפאה וטרינרית נס ציונה עונה על כל הצרכים ואף יותר, הוא ידוע באהבת החי שבו, ביכולתו המקצועית וניסיונו הרב,  באווירה הביתית החמה האופפת אותנו מרגע הכניסה, וגורם לנו לבטוח בו וביכולתו המקצועית, ולשוב אליו בכל מצב בריאותי גדול וקטן. אז אנא התקשרו לטלפון: 077-4105110 ולנייד: 052-4504856, וניתן להתקשר גם במצבי חירום 24/7. ולהיענות באדיבות רבה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...