Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות בפונדקאות בחו"ל – כן יש לא מעט כאלה

היתרונות בפונדקאות בחו"ל – כן יש לא מעט כאלה

כמעט כל הזוגות שייכנסו לתהליך פונדקאות ימצאו עצמם בשלבים ההתחלתיים מתלבטים היכן לעשות זאת. זוגות יכולים לבחור בין פונדקאות בישראל ובין פונדקאות בחו"ל, אז מה כדאי לדעת לפני שנכנסים להליך ואילו יתרונות יש לפונדקאות מעבר לגבול? הכנו לך רשימה שתעשה לך קצת סדר.

11

כיצד פונדקאות בחו"ל שונה מפונדקאות בישראל?

אין ספק כי הליכי פונדקאות בישראל יכולים להיות נוחים מבחינות מסוימות, בעיקר כי מדובר על הארץ שלנו, על מערכת הבריאות שכולנו מכירים. יתרון הקרבה הוא גדול, אך זוהי לא הסיבה היחידה לבצע את ההליך כאן בארץ. רבים בוחרים לבצע את ההליך בחו"ל, קודם כל כי יש יותר פונדקאיות במדינות אחרות, לכן ההליך יכול להיות מהיר בהרבה, וישנה גם אפשרות לברור בין פונדקאיות שונות שמעוניינות להיכנס להליך. זהו השוני העיקרי שבגינו אנשים בוחרים בפונדקאות בחו"ל, כיוון שלרוב, מי שנכנס לתהליך לא מעוניין לחכות שנים רבות עד שיחבוק בידיו תינוק או תינוקת.

לבחור את המדינה בה ההליך יתבצע

אחד היתרונות הגדולים של הליך הפונדקאות בחו"ל הוא האפשרות לבחור את המדינה בה יבוצע ההליך. כיום ניתן לבחור בין ארצות הברית, מדינות מסוימות בדרום אמריקה וגיאורגיה. בעבר, לפני המלחמה באוקראינה היה מקובל לבצע את ההליך גם שם, אך כיום נתיב זה סגור, עד להודעה חדשה. עצם הבחירה במדינה, כאשר כל מדינה מעמידה בפני זוגות את האפשרויות שלה גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות, הנה נוחה לרבים. יש שיבחרו במדינות מוכרות, יש שיבחרו במדינות בהן ירגישו נוח לשהות, ויש שיבחרו במקומות קרובים יותר, נניח באירופה. עצם עובדה שניתן לבחור מאפשרת גם בחירה בתנאים שונים ובמחירים שונים, כשלעיתים ההבדלים ביניהם יכולים להיות משמעותיים.

יתרון המחיר

לא בכל המדינות בחו"ל ההליך יהיה במחיר נמוך מישראל, אך כן כדאי לדעת שכאשר משלמים מחיר גבוה ממנו נהנים מתמורה גבוהה במיוחד, לדוגמה, ההליך בארצות הברית יכול להיות יקר ביחד לארץ, אך ההליך מסודר במיוחד, כולל את כל הכיסויים ונחשב להליך היוקרתי והטוב מבין הבחירות בחו"ל. לעומת זאת, מי שלא יכולים להרשות לעצמם הליך פונדקאות בישראל בשל מחירו יוכלו ליהנות ממחירים נמוכים יותר בחו"ל.

ומה לגבי יהדות?

לא מעט אנשים מתלבטים לגבי פונדקאות בחו"ל בשל נושא היהדות והחשיבות הגבוהה בנושא. עם זאת, כדאי לדעת שגם בתחום זה יש יתרון גדול לעובדה שמדובר על תינוקות רכים שזה אך נולדו. קטינים בגילאים האלה עוד לא הגיעו למצוות ולכן הליך הגיור שלהם קל ופשוט בהרבה מזה שעוברים מבוגרים. ההורים שחוזרים עם התינוקות לארץ צריכים לעבור הליך גיור, ההליך לא מתבצע מעבר לים וזאת בהתאם לדרישות בית הדין לגיור הקטינים. ההליך מזורז וקל וכל מי שמעוניין לעבור אותו ימצא שהוא פשוט למדי.

לסיכום, הליך פונדקאות בחו"ל טומן בחובו יתרונות רבים, לכן גם רבים כל כך בוחרים לבצע אותו. קל יותר למצוא פונדקאות בחו"ל, ההליך מזורז יותר, הוא יכול להיות במקרים רבים זול יותר מההליכים בארץ וכל התחום מאוד ממוסד מול המדינות בהן הוא מבוצע. גם מבחינת יהדות כיום הנתיב קל בהרבה משהיה בעבר וניתן לגייר את התינוקות מיד עם ההגעה ארצה ובקלות רבה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...