Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את רפי ונר יושב ראש ארגון המנעולנים בישראל ומנעולן מקצועי בתל אביב

הכירו את רפי ונר יושב ראש ארגון המנעולנים בישראל ומנעולן מקצועי בתל אביב
קרדיט לתמונה: יח"צ

הכירו את רפי ונר מנעולן, יושב ראש ארגון המנעולנים ובעל חנות מנעולים "מפתח העיר"

רפי ונר הוא מנעולן מקצועי מתל אביב ומנהל החנות "מפתח העיר". בנוסף, הוא יו"ר ארגון המנעולנים בישראל, מה שמעיד על הניסיון והמומחיות שלו בתחום. החנות, שפועלת משנת 2011, מציעה שירותי מנעולנות מקצועיים ומגוונים.

רפי מזמין לחנותו מנעולנים מוסמכים ובעלי ניסיון רב. החנות "מפתח העיר" מתמחה בשירותים רבים, כולל פריצת מנעולים, שכפול מפתחות, פריצה לבתים, החלפת מנעולים, טיפול בצילינדרים ומנעולים חכמים, שכפול מפתחות לרכב ופריצה לרכבים.

רפי המנעולן מציע מגוון רחב של מותגי מנעולים מובילים כמו Cisa ו-CEI ומתמחה בפריצה למנעולים באמצעות כלים מיוחדים מגרמניה ואנגליה. בבקרתנו לחנות, התרשמנו משירות מקצועית ואדיבה ובדקנו מגוון של מוצרים איכותיים.

רפי ונר יו"ר בארגון המנעולנים (חבר מס' 208) ובעל רישיון לעסק בעבודת המנעולנות דרך משטרת ישראל.

רפי מנעולן מקצועי בתל אביב

נתקעתם מחוץ לדירה בתל אביב כי המפתח נשבר בתוך חור המנעול? זקוקים להחלפת צילינדר מכל סיבה שהיא? איבדתם מפתח ואתם זקוקים לשכפול של אחד חדש? אם כן, הגעתם למקום הנכון.

רפי ונר מנעולן מקצועי בתל אביב זה הפתרון שלכם לכל הבעיות האלו והרבה מעבר. אצלנו תוכלו למצוא את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, שיספק לכם פתרון בטוח ויבטיח לכם שקט נפשי בכל מצב. מעוניינים? מעולה! המשיכו לקרוא וגלו אודות רפי וכלל השירותים שלנו.

קרדיט לתמונה: יח"צ

איך מבצעים החלפת מנעולים וצילינדר בצורה נכונה?

השירות הראשון עליו נדבר, הוא נושא המנעולים בדלתות, או בשמם המקצועי, צילינדרים. החלפת צילינדר יכולה לקרות מכמה סיבות כגון, צילינדר תקול, מפתח שנשבר בתוך הצילינדר או אפילו מסיבות פשוטות יותר כגון רצון להחליף את המפתח של הבית, ולשם כך יש להחליף את כל הצילינדר.

החלפת צילינדר בצורה מקצועית, מומלצת לביצוע על ידי אנשי מקצוע אשר מוסמכים לבצע זאת, כגון אלו אשר תוכלו למצוא אצלינו, שכן כך תוכלו להיות בטוחים שהתקנת הצילינדר לא נעשתה בצורה רשלנית, ולהיות עם ראש שקט. באופן כללי, החלפת צילינדר אינה אמורה לקחת יותר מכ-20 דקות.

החלפת צילינדרים עם המותגים המובילים בישראל

החלפת צילינדרים היא פעולה בלתי נמנעת כאשר מדובר בשמירה על ביטחון הבית והנכסים. כאשר נדרשת החלפה, חשוב לבחור בצילינדר המתאים ביותר בצורה מושלמת לסוג הדלת ולסגנון האבטחה הדרוש. למעשה, קיימים מגוון רחב של מותגים וסוגי צילינדרים בישראל, והבחירה הנכונה תלך יד ביד עם הצורך הספציפי והדרישות האישיות של הלקוח.

בין המותגים המובילים מבתחום, ניתן למצוא את החברות הבאות: רב בריח, ייאל, מולטילוק, מגנום, טוקוז, קאבה, ועוד. כל מותג מייצג את יתרונותיו ותכליתיותיו המיוחדות, ובעזרת מנעולן מקצועי ניתן לבחור את הצילינדר המתאים ביותר לצרכים הפרטיים.

שירותי שכפול כל סוגי המפתחות

צורך נוסף עליו אנו מספקים מענה הוא נושא שכפול המפתחות. שכפול מפתחות מתבצע גם הוא במקרים שונים, ויכול להתבצע עבור כלל סוגי המפתחות הקיימים החל ממפתחות לבית ועד מפתחות של מנעולים לשער או מנעולים רגילים. שכפול מפתחות נעשה על מפתח גלם מסוים בהתאם למפתח המקורי ולעיתים אף בהתאם לסוג הצילינדר, וכן מתבצע על ידי מכונה ייעודית על מנת ליצור העתק מושלם ככל הניתן של המפתח המקורי. אי לכך, מומלץ ואף הכרחי לבצע את שכפול המפתחות על ידי גורם מקצועי, שכן בדרך אחרת עלול המפתח החדש לא להתאים לצילינדר, ובכך לאבד מערכו.

פריצת מנעולים, רכבים וכספות – כל מה שצריך לדעת

השירות האחרון עליו נדבר היום, הוא שירותי הפריצה. תחום הפריצה המפוקח והמבוקר הוא תחום רחב וגדול, אשר עוסק במגוון עצום של סוגי פריצות וכן בסוגים רבים של גורמים אותם ניתן לפרוץ. בין גורמים אלו, אשר את כולם תוכלו למצוא כחלק מהשירות אותו אנו מספקים, ניתן למצוא את הגורמים הבאים:

  • פריצת מנעולים – אמנם מדובר בשם כולל מאוד, וכך הוא, אך אם יורדים לדיוקם של דברים, פריצת מנעולים עוסקת בעיקרה בפריצת דלתות ביתיות, צילינדרים למיניהם, מנעולים של שרשראות וכדומה.
  • פריצת רכבים – תחום פריצת הרכבים בא לידי שימוש במקרים שונים כגון איבוד מפתחות לרכב, נעילה של הרכב כאשר המפתחות בפנים ועוד. פריצה זו חייבת להתבצע בצורה מקצועית, ולא עלול להיגרם נזק רב לרכב.
  • פריצת כספות – במקרה של קוד שגוי או איבוד מפתח, ובמיוחד כאשר ננעל בתוך הכספות ציוד יקר ערך, פריצת כספות הינה שירות מבוקש וחשוב מאוד.

אז הבנתם שרפי ונר הוא מנעולן מקצועי בתל אביב שיביא לכם ביטחון מוחלט. נתקעתם מחוץ לדירה או נדרשת החלפת צילינדר? רפי כאן כדי לספק לכם שירות מהיר ואמין.

הכנסו לאתר או צרו קשר לפתרון מיידי ומקצוע >  https://www.24locks.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...