Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלהיט – דוכני שווארמה לאירועים

הלהיט – דוכני שווארמה לאירועים
קרדיט FREEPIK

אחד המאכלים האהובים ביותר על הישראלים הוא שווארמה. זו הסיבה שבאירועים רבים בוחרים לתת לשווארמה מקום של כבוד ולהציב ציר ועליו נתחים מעולים של  פרגיות,  עם תוספת של שומן שהופכים את המאכל הזה למטעם עסיסי. 

הלהיט – דוכני שווארמה לאירועים
קרדיט FREEPIK

דוכני שווארמה לאירועים

קיימת חשיבות רבה בכל אירוע שהערך הקולינרי של המאכלים יהיה גבוה והוא יקלע לטעמם של אורחים רבים ככל האפשר. לכן אחד הדוכנים הראשונים שפוגשים המוזמנים בכניסה לאולם או לגן האירועים הוא הדוכן של השווארמה. איש המקצוע חותך עבור הקהל את נתחי הבשר המשובחים למגש גדול והאורחים נהנים להעביר לצלחת שלהם את הנתחים החמים והטעימים, או לחלופין הם מניחים אותם בתוך הפיתה החמה. 

התוספות של נויה דוכני מזון לאירועים  הן משובחות ומתאימות במיוחד עבור דוכני שווארמה לאירועים. בדוכן זה יש צלוחיות שכוללות טחינה, חמוצים, כמה אופציות של חומוס כמו חומוס עם טחינה, חומוס עם גרגרי חומוס, חומוס עם תוספת של חריפות, חומוס עם פטריות חמות ועוד. השילוב המוצלח של החומוס, טחינה והשווארמה יוצר מרקם מיוחד בחך והטעמים הם מופלאים.

אין זה מפתיע שרבים מהאורחים מחליטים לעמוד שוב בתור של דוכני שווארמה לאירועים, כדי ליהנות מהשילוב של כל המרכיבים המעולים בדוכן זה.

השילוב הישראלי המנצח

בסמוך לשווארמה ייהנו האורחים גם מדוכן ישראלי של פלאפל חם וטעים, עראיס עם בשר משובח וכך הם ייהנו מהסלטים ומהחומוס ומהטחינה שמתאימים לשילוב בין כולם. כך כולם מבינים שזה הדוכן המנצח וניגשים אליו שוב ושוב.

ההצלחה של האירועים

חשיבה מוקדמת ותכנון נכון הוא הבסיס להצלחה של כל אירוע. זו הסיבה שהשפים של נויה דוכני מזון לאירועים מקבלים מידע על הקהל שאמור להגיע לחגיגה, בוחנים כמה וכמה אפשרויות ומקבלים החלטה על השילוב המיטבי. אחת האופציות הנדרשות ביותר היא דוכני שווארמה לאירועים. כאשר מדובר במסיבה שיש בה כמות גדולה של אורחים, מציבים בה שני דוכני שווארמה לאירועים. 

בנוסף לכך מאפשרים לקהל גם לטעום מאכלים מגוונים נוספים ולכן יש דוכן של סושי שתמיד מתקבל בברכה אצל כל האורחים. הם מרוצים מהמגוון הצבעוני של גלילי האורז שכוללים פיסות של אבוקדו, גזר, צנון יפני וחביתות. בחלק מהם מוסיפים גם דגים וכך יכולים לאכול בדוכן זה גם אוהבי הדגים וגם הצמחונים. 

מאכלים מכל העולם

מעבר למאכלים הישראלים והיפנים, יש עוד שפע של דוכנים מדהימים המזמינים את האורחים להתקרב אליהם, כריכים, המבורגרים בכמה גדלים ולחמניות באן עם סוגים שונים של מילויים. כמו כן מאכלי דגים, פיש & צ'יפס, סביצ'ה דגים, קריספי סלמון ועוד. 

המטרה של המארחים היא תמיד להעניק את מלוא תשומת הלב למוזמנים, לגבש חשיבה לגבי טעמם הקולינרי וכך לבחור את המגוון הנכון של הדוכנים בכל אירוע קטן כגדול. 

רוצים לתכנן אירוע? השפים של נויה פוד דוכני מזון לאירועים ישמחו לעזור לכם. תשאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח להיות אתכם בקשר בקרוב. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...