כחלק מתהליך שיפור שירות עיריית בת ים גאה להודיע על פיתוח אמצעי פנייה חדשים למוקד העירוני. כחלק מכך, מעתה ייחלו לפעול ערוצים דיגיטליים חדשניים ביניהם וואטסאפ, SMS, צ'אט באתר העירייה, מייל ופייסבוק מסנג'ר. הפעלת השירות החדשני של פניות למוקד העירוני 107 באמצעים מגוונים תתאפשר מהיום לתושבים פנייה בוואטסאפ למוקד העירוני. הפנייה תעשה בעזרת מספר ייעודי קליט, בו ניתן להעביר למוקד בלחיצת כפתור תלונות, תמונות וסרטונים קצרים ללא המתנה בטלפון. המספר החדש הוא: 054-4810000
השירות יהיה פעיל בין השעות 8:00-16:00 בימים א' – ה'. זו בשורה אמיתית שתאפשר למוקד להיות זמין יותר לפניות תושבים. על מנת לשלוח הודעה יש להוסיף את המספר ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם ולשלוח הודעה ממש כפי ששולחים הודעה לחברים או לקבוצות הוואטסאפ שלנו. בנוסף, השירות החדש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות לתקשר עם המוקד עם אמצעים נוספים לנוחיותם, למשל, לכבדי שמיעה.
שירות חדש זה הוא חלק מהעלייה לאוויר של מערכת חדשה בשם Glassix לניהול רב ערוציות במוקד העירוני. כאמור, המערכת תאפשר לתושבים לתקשר עם המוקד באמצעות מגוון ערוצים דיגיטליים מלבד הוואטסאפ, כאשר המובילים בהם יהיו: SMS, צ'אט באתר העירייה, מייל ופייסבוק מסנג'ר, בהמשך בכוונת העירייה להפעיל ערוצי פנייה נוספים כמו טלגרם. המספר למשלוח SMS רגיל למוקד הוא 0523303507 ודוא"ל [email protected].
ראש העירייה, צביקה ברוט, קורא לתושבים להתנסות בשירות: “תוספת הוואטסאפ וערוצי הפנייה הנוספים למוקד מאפשרת לתושבים להעביר את תלונתם בלחיצת כפתור, ללא המתנה. העקרון שלנו הוא לקרב את השירות לתושב ולהקל עליו בכל דרך. בזכות הוואטסאפ והערוצים הנוספים ונגישותם נוכל להמשיך ולשפר את השירות, לקבוע סטנדרט חדש של זמינות לתושב”.