Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המורה הנבחרת של תלמידי העיר: ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז

המורה הנבחרת של תלמידי העיר: ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז
מימין לשמאל: הרב פיני חזיז מנהל תיכון, רון כץ מ"מ ראש העיר וראש מנהל החינוך, ירדנה חדד מנהלת אגף חינוך על יסודי, המורה ליאור מעטו, התלמיד אלרום יעקב שהמליץ עליה, רמי הופנברג סמנכ"ל חינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך, הרב עופר ארן ראש הישיבה, הרב צביקה וילנר מנהל חטיבת ביניים קרדיט צילום תמונה: יוגב דרשן

לרגל יום המורה, הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת מטעם אגף החינוך בעיריית פתח תקווה למורה ליאור מעטו מישיבת אמית אלירז, על קיום תהליכים משמעותיים וערכיים עם תלמידיה.

ליאור נבחרה מתוך מאות מורים, שתלמידים המליצו עליהם בעקבות תהליך שהם עשו עם תלמיד שלהם וקידמו אותו. התלמיד אלרום יעקב סיפר על הדרך שליאור צעדה איתו לאורך השנים ובכך הוביל לזכייתה.

בתגובה לזכייה אמרה המורה ליאור מעטו: "התרגשתי מאוד לקבל את ההוקרה. זכיתי להיכנס כמורה חדשה לישיבת אמית אלירז, מקום ששם דגש על הקשר והליווי האישי של התלמידים כדי להביא אותם למקום הכי גבוה שאפשר. כיף גדול להרגיש מהתלמידים הערכה והכרת הטוב ולראות את הפירות גם תוך כדי הדרך".

מימין לשמאל: הרב פיני חזיז מנהל תיכון, רון כץ מ"מ ראש העיר וראש מנהל החינוך, ירדנה חדד מנהלת אגף חינוך על יסודי, המורה ליאור מעטו, התלמיד אלרום יעקב שהמליץ עליה, רמי הופנברג סמנכ"ל חינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך, הרב עופר ארן ראש הישיבה, הרב צביקה וילנר מנהל חטיבת ביניים
קרדיט צילום תמונה: יוגב דרשן

ראש העיר רמי גרינברג: "לקראת יום המורה תשפ"א הצענו לתלמידים ותלמידות מכל בתי הספר בעיר, לכתוב למורה שמהווה עבורם.ן דמות משמעותית מכתב תודה. לא ציפינו לכזה מבול של מכתבים, מכל קשת הגילים ומכל המגזרים! האמת, קראנו והתרגשנו ובחרנו בקושי רב ולאחר התלבטויות רבות – מורה אחת מהיסודי, אחת מהחטיבות ואחת מהתיכונים. המכתב שנכתב על ליאור מעטו היה מרגש במיוחד והצביע על מורה מקצועית, מסורה ואכפתית. מעריכים ומוקירים את העשייה של כל המורים".

התלמיד הממליץ אלרום יעקב: "כולם מכירים את הסיסמא 'מורה טוב – מורה לחיים', אבל לי יש את הזכות לחוות את הפתגם הזה מקרוב. כל יום. המורה ליאור, כשמה כן היא, נותנת הרבה אור . מעבר למסירות הגדולה שלה במקצועות שאותם היא מלמדת. יש לה תכונות מיוחדות כמו סבלנות והרבה אהבה לתלמידים, יש לה אור בעיניים ואוזן קשבת לכל תלמיד. בזכות ההכוונה וההדרכה שלה, היא נטעה בי אמונה ומוטיבציה גדולה להאמין בעצמי וביכולותיי".

הרב עופר ארן, ראש ישיבת אמית אלירז: "לראות את הילד שבתלמיד לפני שאנחנו רואים את התלמיד – תפיסה זו, היא הבסיס לעבודתנו החינוכית בישיבה. ליאור היא סמל ומופת למי שהתחברה אל עולמו הפנימי של אלרום, היוותה עבורו עמוד אש ההולך לפני המחנה, מתוך מסירות אמיתית והשקעה אין קץ בתלמידיה. אנו גאים בליאור ומברכים אותה על הבחירה הראויה בה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...
בכורה עולמית ליצירתו של מרק לברי בניצוחו של דניאל רייסקין, קונצ'רטו לכינור של צ'ייקובסקי והחמישית של פרוקופייב
התזמורת הסימפונית ראשון לציון חותמת את עונתה ה-35 בקונצרט מיוחד...
קניון עזריאלי אילון "נצבע בירוק"
השבוע הושקה בקניון עזריאלי אילון אפליקציה חדשנית לשימוש מבקרי הקניון...
ראש העיר נפגשים עם הספורטאים האולימפיים
ראש העיר רמי גרינברג נפגש היום עם מישה זילברמן שחקן הבדמינטון...
'הפנינג מתוק' לכל המשפחה ייערך בסניף הדגל של רשת "טסה הבית של הממתקים" בעיר חולון לרגל חגיגות יום ההולדת - פתוח לקהל הרחב
חוגגים יום הולדת בהפניניג מתוק: הפנינג מתוק לכל המשפחה ייערך...
שלישי בפשפשים 2024
בואו ליהנות בערבי הקיץ של יולי- אוגוסט ממוזיקה חיה באוויר הפתוח...