Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המורכבות של נדל"ן מחייבת מומחיות

המורכבות של נדל"ן מחייבת מומחיות
קרדיט Canva

השקעות בנדל"ן בישראל ובחו"ל מחייבות הבנת הנושא יחד עם התמצאו בחוקי נדל"ן, תקנות שונות וגם ידע על פיתוח האזורים והביקוש הצפוי לנכסים שאתם מתכוונים להשקיע בהם, אחרת השקעות כאלה יורדות לטמיון. זה נכון במיוחד לגבי נדל"ן מניב בארצות שאינכם מכירים וצריכים להסתמך על מומחים פיננסיים בהשקעות נדל"ן שהם מבינים מספיק באותה מדינה שבה רוצים להשקיע. אפשר לדעת על פי רמת הידע שלהם וההתמצאו בחוקי המקום, בהיתכנות העסקה והכדאיות שלה על פי נתונים שמציגים לכם על הכנסות, גובה השכירות ומספר האנשים שגרים שם אם כדאי להשקיע במקום. זה נכון גם לגבי השקעות נדלן בארהב שנחשבות כדאיות בדרך כלל אבל גם שם יש מקומות שבהם לא כדאי להשקיע משום שאין שם אופק התפתחות ושגשוג ולכן לא יהיה ביקוש לנכס שלכם. מקומות מבטיחים יותר נמצאים בדרך כלל היכן שיש השקעה של המדינה גם בתעשייה מתוחכמת ועתירת ידע ולכן צפוי שם ביקוש למגורים ולנכסים אחרים מצד אוכלוסייה איכותית שתגיע למקום. משרד WISER מציע לכם ייעוץ השקעות נדל"ן בישראל ובחו"ל שמבוסס על נתונים עדכניים ועל ידע וניסיון רב בליווי משקיעים כאלה שנים רבות.

לתת למישהו אחר לנהל את הנכס

משקיעים בנדל"ן יודעים שנקודת התורפה יכולה להיות דווקא לאחר ההשקעה, כאשר צריך למצוא שוכרים ולהתמקח אתם, או לנהל אותם אחר כך וזה קשה יותר לעשות בשלט רחוק ממדינה אחרת. לכן, הפתרון שמתאים לאנשים שרוצים להשקיע אבל לא לנהל הוא מולטי פמילי, מתחם דירות ומגורים שבו יש חברת ניהול שמנהלת את המקום ודואגת לכל מה שקשור במגעים עם השוכרים ועם הדרישות שלהם. זה מאפשר לכם לקבל את השכירות והתשואה לשנים רבות מבלי לטרוח בתחום שאינכם מבינים בו וזה קורץ למשקיעים רבים שמחפשים בדיוק את זה.

לתכנן השקעה לשנים רבות

השקעות בנכסים בנויים הן מבטיחות מאוד ואפשר לראות אותן בעיניים, ולכן הן מבוקשות. מה שקשה יותר לדמיין זה השקעות שצריך לדמיין כי מדובר בקרקע שיש לגביה תכניות ויזמות אבל הן עדיין לא בנויות בשטח. עם זאת, זה בדיוק מה שמבדיל את בעלי החזון ממי שמסתפק בפחות כאשר הוא מעדיף השקעות נדלן חכמות שדורשות יותר טרחה והתעסקות אבל הרווחים שלהן גדולים יותר. זה כולל רכישת קרקע לפיתוח והרצת התכניות ומציאת קבלנים ומינוף לבנייה, למשל וזה ברור למה זה אטרקטיבי. חברת WISER מציעה ייעוץ וליווי בעסקאות כאלה גם למי שרוצה להשקיע בכך ולהרוויח יותר לטווח הארוך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...