Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסיכון שבמשככי כאבים

הסיכון שבמשככי כאבים
credit canva

משככי כאבים כידוע לכולנו הינם כדורים אשר משמשים לשם הקלה בכאבים, אחד הדברים המסוכנים בשימוש מוגבר במשככי כאבים זה הסיכון להתמכר אליהם, שכן בין אם זאת הקלות הרבה בהשגת הכדורים, וכן גם באופן הפשוט שאנשים מתמכרים אליהם. אחת מן הגמילות ממשככי כאבים מתייחסת לגמילה מפרקוסט אשר הינו נכנס תחת ההגדרה של אופיאטים, הכדור הינו משמש להקלה בכאבים חמורים או בינוניים, וכן ברגע שנשתמש בכדור זה במינונים גבוהים למדיי הוא יכול להיות דומה להשפעות של הרואין שכן גם הוא מהסמים האופיאטים. לכן הגמילה מפרקוסט הינה חייבת להיות מבוקרת על ידי אנשי מקצוע אשר יודעים בדיוק כיצד להתנהל בהליך זה ומבינים בהשפעות הנגד של הכדור, הליך הגמילה יעשה במישור הפיזיולוגי ובמישור הרגשי. לשם גמילה מסמים או ממשכי כאבים תוכלו לפנות לשבטיא אשר הינו מרכז  גמילה ברמה הגבוהה ביותר, שבטיא הינו מלון בוטיק ייחודי וקסום אשר בו יש מגוון רחב של סוגי טיפול ייחודיים אשר מותאמים בדיוק לאופי המטופל ולסוג  ההתמכרות ממנה הוא סובל. אצלנו בשבטיא תקבלו יחס חם ואישי תוך הקפדה על צרכי המטופל וכן תוך פיקוח של פסיכיאטר צמוד.

הפסקת שימוש בתכשירים חיצוניים

סוג גמילה שנחשב בעייתי במיוחד ונפוץ במיוחד הינו גמילה מתרופות אשר אליהן מתמכרים אנשים רבים. אנשים רבים מתמכרים לתרופות מכל מיני סוגים, בין אם זה תרופות הרגעה, משככי כאבים ועוד. התרופות אמנם מורידות התסמין שאותו אנו מעוניינים להפחית אך יש לשים לב לתופעות הלוואי אשר מתלוות לתרופה ויכולות להיות הרסניות, כמו כן הגדלת מינונים היא דבר מורכב ובעייתי שיש לשקול אותו בכובד ראש שכן המטופל יכול ליצור תלות במשכך הכאבים או בתרופה ולמעשה ליצור בה תלות ועל כן ישנו צורך בטיפול קפדני ומבוקר על ידי פסיכיאטר אשר מבין בתרופות ויודע במדויק מתי להוריד מינונים ומתי לעלות.

אשפוזית איכותית ומדהימה

על מנת להתחיל בחיים חדשים ובריאים יותר יש צורך באשפוזית אשר תהיה חוף המבטחים של המכורים. באמצעות מכון גמילה\אשפוזית יוכלו המכורים לצאת לדרך חיים חדשה בריאה יותר, נעימה יותר ובטוחה יותר עבורם. לשם כך תוכלו לפנות לשבטיא אשר הינה אשפוזית מדהימה ואיכותית ומשמשת כמקום מדהים לטיפול במכורים. שבטיא זהו למעשה מלון בוטיק אשר מטרתו לגרום לאנשים לחיות חיים מאוזנים יותר, רגועים יותר וחופשיים יותר תוך מתן טיפולים מדויק ואיכותי. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 058-712-4712 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...