Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסכם ליווי חברת הפניקס לפרוייקט האורן קריית אונו

הסכם ליווי חברת הפניקס לפרוייקט האורן קריית אונו
קרדיט-יחצ.

חברת אאורה הודיעה אתמול על חתימת הסכם ליווי פיננסי עם חברת הפניקס עבור פרויקט דגל נוסף בקרית אונו, בשכונת האורן, בהיקף של כ- 805 מיליון שקלים.

במתחם החדש ייבנו 3 סוגי מגדלים שיכללו 305 יח"ד ב-5 מגדלים מפוארים: מגדל בן 19 קומות, 2 מגדלים בני 17 קומות ו- 2 בני 9 קומות. הדירות במתחם יהיו של 3, 4, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המתחם כולו יבנה כמקשה אחת, ועתיד להתאכלס בעוד כ- 4 שנים כשכונה מושלמת עם רמת פיתוח גבוהה, מבני ציבור ושטחי מסחר מותאמים. בסמוך לשכונה יוקם הקו הכחול של המטרו שאמור להיות מוכן יחד עם האיכלוס של השכונה בשנת 2026. השיווק החל בתחילת מרץ, ועד עתה נמכרו למעלה מ- 67 דירות. עוד יצוין כי במסגרת הפרויקט תשפץ אאורה 2 בנייני מגורים שנמצאים במתחם ותוסיף לדירות הקיימות מרפסות שמש וממ"דים.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אני שמח על חתימת הסכם הליווי עם הפניקס בקשר מתחם אאורה האורן, וזאת לאחר הסכמי ליווי שנחתמו בעבר עם הפניקס באחיסמך בלוד ובבן שמן. מדובר בפרויקט יוקרתי שכבר מכרנו כ- 67 דירות ממנו בטווח זמן קצר. מכירת כמות דירות משמעותית והתקשרות בהסכם ליווי מקיף עם חברה מובילה בשוק המוסדי בסכומים מהותיים, מגלמים את ההנגשה של אאורה למקורות מימון טובים וכך נמשיך לעשות. מדובר בשת"פ חשוב עבורנו ונמשיך לפעול ולפתח אותו לפרויקטים נוספים".

קרדיט-יחצ.

גלית וינדר טפר, מנהלת ליווי פרויקטים וערבויות בהפניקס: "שמחים לשתף פעולה עם אאורה, חברה מובילה בבניית פרוייקטי פינוי בינוי. הפניקס הינה גוף מוסדי המממן פרויקטים מסוג זה בהיקף נרחב, תוך מקצועיות והחלת כללי חיתום ובקרה מחמירים, ורואה בפרויקט משמעותי וגדול זה נדבך חשוב בתיק הלקוחות והפרויקטים המלווים על ידה".

הפרויקט כאמור ממוקם באחת השכונות המבוקשות בעיר, רחבת האורן, בסמוך לקניון ולמתחמי הציבור הנחשקים בעיר ויכיל בנוסף קומת מסחר, מבנה ציבורי ושטחים ירוקים במרכז השכונה. בצמוד למתחם עתיד להיות גם תחנת מטרו שיקל על התושבים בשכונה להגיע לצירי תנועה ראשיים. אאורה האורן נמצאת במרחק קרוב מאוד לבתי הספר המשובחים של קרית אונו. השכונה מוקפת בגינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה, ופארק רייספלד המוכר בעיר, נמצא במרחק הליכה, שם נערכים האירועים המרכזיים בעיר.

זהו הפרוייקט השני של חברת אאורה בקרית אונו. רק לאחרונה אאורה סיימה לאכלס את שכונת אונו ואלי שבה נבנו ביחד 8 מגדלים עם 700 דירות בזמן שיא של 4 שנים. אונו וואלי הפכה להיות המובילה בעיר ומספקת גם לתושביה וגם לתושבי העיר כולה דיור איכותי, מודרני עם סביבה תומכת ומשגשגת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו בספארי ברמת גן
שני גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו במרכז הזואולוגי,...
"ליצור כדי לעצור": אירוע פתיחת התערוכה החדשה בנושא מניעת אלימות בזוגיות בצל המלחמה
השבוע נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל בבית ציוני...
מאירים את הבית: בטקס צנוע ומרגש הקדישו יחיאל ורמי פולטר שהגיעו מדטרויט, מישיגן בית לילדים חולי סרטן ונפגעי פעולות איבה
הבית הוקדש לזכרם של בני משפחת סימן טוב - קדם...
6/6 מרוץ הלילה של פ"ת - הסדרי תנועה
ביום חמישי 6.6 יתקיים מרוץ הלילה של פ"ת ויחולו שינויים...
מייקל דאגלס חותם את ביקורו בישראל בפתאל טרמינל, חותם בספר האורחים וזוכה למחווה מרגשת
השחקן ההוליוודי, מייקל דאגלס הגיע לפני זמן קצר לפתאל טרמינל,...
מסדר הכנפיים של טייסת אלירז
טייסת אלירז הפועלת בישיבת אמית אלירז פתח תקווה, ציינה השבוע...
60 אופנועי חירום חדשים של מגן דוד אדום נופקו ל 60 -חובשים ופראמדיקים חדשים
ביום חמישי נופקו 52 אופנועי פיאג'ו mp3 בעלי נפח מנוע...
כיוון חדש? בתפקיד הרב: ירין שחף
לא מעט סלבס מחלטרים בעריכת טקס נישואים אזרחי. אבל, חלקם...
חולקות כבוד אחרון לגיבור ישראל, אחיה של חברתן לכיתה
חייל צה"ל אלי אמסלם הי"ד, שנפל אתמול בקרבות מול מחבלי...