העולם שייך למבוגרים: מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי תלמה בירו והמשנה למנכ"ל סיגלית הורן גלפרין– אירחו ביום שני בבורסה לניירות ערך בת"א את כנס השיווק השנתי למבוגרים בסימן "טרנספורמציה דיגיטלית".
את הכנס פתח רועי קורן, מנכ"ל משותף חברת SENIOR MARKET שציין כי "בשנת 2030 יחיו בעולם כמעט מיליארד וחצי איש מעל גיל 60. הצרכן האמריקאי המבוגר מוציא פי שניים מאשר הצרכן מדור המילניום. חברות שיבינו כיצד לשווק לאוכלוסייה זאת וכיצד לרתום אותם לעולם הדיגיטלי – ירוויחו ובגדול".
נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים הציגה את מהלכי הבנק להעצמה דיגיטלית בקרב בני הגיל השלישי ואמרה "מי שעובר את המהפכה אמיתית הם המבוגרים, אלו שלא נולדו לתוך הטכנולוגיה. עם הדרכה נכונה וחשיבה מותאמת – האוכלוסייה המבוגרת כקהל יעד רק תמשיך ותעמיק את כוח הקנייה שלה ואת העצמאות הנלוות לה".

עוד הרצו בכנס: אריק סופר מנכ"ל משותף SENIOR MARKET, אלעד גולדנברג, לשעבר מנהל הפעילות העסקית של EBAY בישראל, אופיר דנה מנכ"ל DDSO, אהוד סרפיאן מנכ"ל הקרן לגמלאי המדינה ושרון דריקס מנהלת סוגת תרבות ובידור בכאן11.