Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העסקאות שלכם זקוקות לליווי משפטי מקצועי

העסקאות שלכם זקוקות לליווי משפטי מקצועי
קרדיט: Canva

כל עסקת נדל"ן שנערכת בישראל מחייבת ליווי משפטי מקצועי של עורך דין מקרקעין, אחרת הסיכונים לטעויות ולהפרות שונות יגרמו לה להיות לא רווחית ואפילו לסבך אתכם משפטית. לפני שבונים בית, לפני שקונים נכס או משכירים אותו לצורכי תשואה מניבה, חשוב להיעזר בעורך דין שמתמצא בתחום ויכול לבחון את העסקה מהרגע הראשון שלה, כולל התייחסות לסוגיות של תכנון ובניה, בחינת הזכויות בנכס וההשלכות על העסקה, ביטחונות רלוונטיים לעסקה הספציפית, ליווי משפטי בכל הנוגע להיתכנות הפיננסית האפשרית, וכיו"ב. לכל עסקה יש היבטים חוקיים לא רק מבחינת עריכת החוזה שיהיה לטובת הצדדים מבלי לקפח אף אחד, אלא גם מבחינת החוקים והתקנות של הרשות המקומית שמאפשרים לכם להשתמש בנכס למטרה שלשמה אתם משקיעים בו. משרד סטרוגו ושות' עורכי דין מלווה את לקוחותיו בבדיקה ותכנון של כל עסקה מהשלב הראשון ועד להשלמתה,  לשביעות רצון הצדדים.

גם שכירת דירה מחייבת חוזה תקין

שוכרי דירות ומשכיריהן לא פעם חותמים על הסכמי שכירות סטנדרטיים אותם הם מוצאים באינטרנט. לעיתים זה עלול להוביל לבעיות בהמשך הדרך. שכן, לכל דירה יש מאפיינים משלה ולכל בעל דירה יש בקשות משלו שכדאי מאוד להפנות אליהן תשומת לב מקצועית. עריכת חוזה רציני שמתייחס לכל היבט בדירה שאתם שוכרים או משכירים נעשית רק אצל עורך דין מקרקעין תל אביב, שיכול לייעץ לכם מה לעשות במקרים של בעיות כלשהן. זה הרבה יותר רציני להכין חוזה מותאם לנכס שלכם מאשר להשתמש בחוזה סטנדרטי שאינו מכסה כל דבר, וגם עלול לחסוך לכם הרבה מאוד צער ועוגמת נפש בהמשך.

קניית הבית שלכם מחייבת בדיקות שונות

כשמציעים לכם רכישת דירה או כשאתם נתקלים בדירה שמתאימה לכם, רצוי לא למהר. יש בדיקות שונות שחייבים לעשות לגבי כל דירה כזאת אצל עורך דין קניית דירה, משום שזה יבטיח לכם עסקה בטוחה יותר ונכונה יותר עבורכם. ראשית, יש לוודא שהבעלות של מוכר הדירה אכן שלו ויש לו סמכות למכור אותה. שנית, יש לבדוק שעל הדירה עצמה אין הגבלות או עיקולים או כל בעיה אחרת שרשומה כהערה בטאבו. לא כל מסמך שמראים לכם יכול להיות רלוונטי ולכן עורך הדין שלכם יוודא שהכל בסדר ואינכם עומדים לשים את כספכם על קרן הצבי. אנו ממליצים לבצע גם בדיקות הנדסיות גם בדירה והאם יש בה ליקויים כלשהם שמחייבים תיקון או התייחסות בחוזה המכר. חוק המכר מחייב גילוי נאות לגבי בעיות שונות שיש בדירה וכן במקרה של רכישת דירה מקבלן תיקון ליקויי בנייה. במשרד סטרוגו ושות' עורכי דין תוכלו לקבל את הליווי המשפטי הטוב ביותר לכל עסקת קניית דירה כזאת ללא סיבוכים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...