הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

השאיפה הבסיסית שלנו כהורים היא שהילדים שלנו יסיימו את הלימודים בבית הספר כשהם יודעים לקרוא, לכתוב ולהתמודד עם פעולות בסיסיות יחסית במתמטיקה. עם היסודות האלה גם ההצלחה תגיע, שכן יהיו להם הכלים הדרושים להתמודד עם דרישות העולם. אלא שילדים רבים סובלים מקשיים בניסוח משפטים או שיש להם שגיאות כתיב בלתי נגמרות. אחרים מתקשים לקרוא ברצף או להבין את הטקסט, ועבור חלק מהילדים – אינטליגנטים וחכמים מאוד – חשבון הוא לא משימה פשוטה. לכולם יש פתרון, וזו הבשורה הטובה באמת.

 הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

בעיה בחשבון? הגיע הזמן לאבחן אותה

אם הילד מתקשה להבחין בין "מעט" ל"הרבה" או להתמודד עם פעולות בסיסיות יחסים בחשבון, אבחון דיסקלקוליה יאפשר לכם לדעת מול מה אתם מתמודדים – ובעיקר לפעול בהתאם. במכון זרחין, מהמובילים בישראל לטיפול בלקויות הלמידה השונות, האבחון המדויק הוא היסוד שמאפשר לקבוע תכנית טיפול מותאמת לכל ילד וילדה. תכנית הטיפול על פי שיטת זרחין מעניקה לילד את הכלים להבחין בין הפעולות, לעבד את ההבדלים ולהבין את המושגים בפניהם הוא ניצב. אלה היסודות שעליהם נשענת המתמטיקה, וגם ההצלחה שלו.

הגיע הזמן לכתוב

לימודי הכתיבה מתחילים בכיתה א', ועבור ילדים רבים בשלב מוקדם עוד יותר. בתוך זמן לא רב הם כבר לומדים את כללי האיות והדקדוק, נושאים חשובים ללא ספק. עם זאת, דיסלקציה בכתיבה (המוכרת בשם דיסגרפיה) היא שמפריעה לרבים מהילדים להתמודד עם המשימה הזו. הם שוגים באיות של מילים מוכרות ובוודאי של מילים חדשות, כתב היד שלהם לא קריא ויש גם מי שמתקשה בניסוח משפטים של ממש. גם זו לא בעיה שאין לה פתרון, ועם הכלים הטיפוליים הנכונים אפשר לשפר כל מיומנות ולהעניק לילד את סט היכולות להן הוא זקוק.

הצעד הראשון: אבחון מקצועי

בין אם הילד מתקשה בקריאה, בכתיבה או בחשבון, הצעד הראשון בדרך לפתרון הבעיה – הוא האבחון המקצועי והנכון. לצורך בניית תכנית טיפול המותאמת לקשיים שחווה הילד נדרש מכון המבצע אבחון דיסגרפיה, דיסלקציה או דיסקלקוליה. עם הבנת האתגרים הניצבים בפני הילד כשהוא מתמודד עם טקסט או תרגיל בחשבון, ניתן להתגבר על השיבושים שמפריעים לו להצליח. הניסיון של צוות מכון זרחין, יחד עם אבחון מקצועי והאמונה כי כל ילד וילדה יכולים לעשות כל פעולה שרק ירצו, יצרו שיטת הטיפול אשר משיגה את התוצאות הטובות ביותר. לאבחון לקות הלמידה של הילד ולטיפול בה אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 050-4200291.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להפוך להורים מעצימים: סדנת העצמה אישית והדרכת הורים במרכז
חשיבות העצמה אישית והדרכת הורים בעידן המודרני, שבו ההורים מתמודדים עם...
התגלתה בגופכם מחלה? אל תשכחו לטפל גם בנפש
מחלה משנה לחלוטין את חייו של אדם. בין אם זו...
הדרך המושלמת לשדרוג השגרה היומית שלך
שגרת הטיפוח שלנו לא מסתכמת רק בשמירה על בריאות העור,...
כל מה שרציתם לדעת על שתלים דנטליים
שתלים דנטליים מהווים כיום פתרון מתקדם ביותר לשיניים חסרות. ישנם...
איך לבחור מזלפים למקלחת חלומית
המקלחת היא אחד מהזמנים היחידים ביום שבו אנו עוצרים לרגע,...
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
דילוג לתוכן