Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השגחה פרטית נחוצה בכל מקום

השגחה פרטית נחוצה בכל מקום
קרדיט Canva

לא קל להיות מאושפז בגלל כל סיבה שהיא משום שהתלות הרבה באנשים אחרים הופכת רבים לחסרי אונים לא רק מבחינה רפואית. הצורך בדאגה לצרכים הסיעודיים לא תמיד נענה על ידי הצוות במחלקה. מצוקת כוח האדם במוסדות הבריאות ניכרת כאשר לא מצליחים לקבל את תשומת הלב המלאה של הצוות, שנקרע בין מטופלים רבים מבלי שיוכלו להגיע לכולם. אם אתם רוצים לקבל את הטיפול המתאים לכם והשגחה פרטית ללא פשרות, אין ספק שרק באמצעות שירותי בריאות פרטיים אפשר לקבל זאת. כשמשפחה יכולה לשבת ליד יקירה בבית החולים ולטפל בו זה מבורך ורצוי וחוסך כסף, אבל כאשר אין מי שיוכל לעשות זאת והמשפחה חייבת להתפנות למטלות ולהתחייבויות השגרתיות, יש צורך בתחליף לבן משפחה שיוכל להשגיח מקרוב על המאושפז. לשם כך, מומלץ לחשוב על שמירה פרטית בבית חולים שנעשית על ידי אחיות מוסמכות או מטפלים סיעודיים מנוסים שיודעים את עבודתם. חברת אור בלב מספקת כוח אדם מיומן כזה לכל מי שזקוק לשירות השגחה בבית החולים.

גם אנשים כשירים זקוקים לכך

גם אם אינכם סיעודיים ואתם אנשים כשירים, אתם עלולים להגיע למצב שבו יש צורך בהשגחה של מישהו מקצועי שאינו בן משפחה, בגלל הנסיבות. זה כולל עזרה בהחלפת בגדים, במקלחת, ביציאה לשירותים ואפילו באכילה או בהחלפת חבישות. זה תלוי בניתוח וזה תלוי בצרכים שלכם, כאשר יש דרגות שונות של תלות שמחייבות אפילו אחות פרטית לאחר ניתוח. לפעמים זה כרוך אפילו בעזרה שמחליפה את הצוות של המחלקה כדי לוודא שכל הפרוצדורות נעשות כשורה וכאן יש גם תיאום עם הרופא והאחיות של המחלקה כדי לוודא שהכל נעשה נכון.

שירות עד הבית

שירות פרטי של מטפלים ואחיות ניתן עד הבית ולא רק במחלקה, וכל מי שרוצה להיות בטוח שהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר גם בבית יכול לדאוג לזה. לא חובה להישאר לבד אם אין משפחה שיכולה לעזור לכם ולא חובה להטריח משפחה שלא יכולה לדאוג לכם, כאשר תוכלו לשכור לעצמכם כוח עזר שיש לו גם לפעמים החזר מקופות חולים כאשר זה מוכר וחלק מהזכויות שלכם. אפשר לשכור אחות פרטית שמלווה אתכם גם בבית לאחר האשפוז או בגלל כל בעיה רפואית אחרת ואתם יכולים ליהנות מהטיפול המסור וממעקב רפואי שמבטיח שלא תחמיצו לקיחת תרופות או דיווח על כל בעיה אחרת שמתעוררת. חברת אור בלב מציעה כוח אדם מקצועי בלבד עם כל הכוונה לטפל באנשים גם בבית וגם במחלקה, טיפול סיעודי ורפואי מלא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...