Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השכרת רכב לעסקים

השכרת רכב לעסקים
קרדיט freepik

השכרת רכב לעסק יכול להתפרש לכל מיני מקומות, לכל אחד מהעסקים יש את הצרכים שלו. השכרת רכב מיועדת לכל עסק, עמותה, חברה בע"מ ועסקים מורשים. יש לכם את האפשרות להתנייד עם רכבים מושכרים במחירים נמוכים מאוד, והיתרון הגדול ביותר הוא שאתם לא צריכים לטרוח כל כך כדי למצוא חניות, אלא יש חניות אשר מיועדות לרכבי אוטותל.

השכרת רכב לעסקים
קרדיט freepik

איך זה עובד?

היום אנחנו רואים לא מעט אלטרנטיבות שיכולות להחליף את הרכבים הפרטיים שלנו, אבל למעשה אין לנו תחליף משמעותי שיכול לעזור לנו לנהוג בדרך בה אנחנו רגילים. מה שאנחנו יכולים לעשות היום הוא או לקחת קורקינט או תחבורה ציבורית. עם זאת, יש לנו כיום עוד אופציה אשר יכולה גם נוחה וגם זולה. השכרת רכבי אוטותל זמינה בכל רחבי העיר בלחיצת כפתור. אתם לא צריכים היום לחתום על טפסים ולעבור תהליך בירוקרטי כדי שתוכלו לשכור רכב, ממש כמו חברות ההשכרה של קורקינטים חשמליים, כל מה שאתם צריכים הוא להוריד את האפליקציה ובלחיצת כפתור תוכלו להיכנס לרכב ולנסוע ברחבי העיר. בדרך הזאת אתם יכולים להתנייד באופן נוח ובטוח בכל רחבי העיר, מזג האוויר לא משפיע עליכם ויש לכם אפשרות באפליקציה לראות את כל הרכבים אשר נמצאים סמוך אליכם.

מה זה השכרת רכב לעסקים?

"אוטותל" מציעה לכם מסלולים מאוד מפתים כשזה מגיע למגזר העסקי. מדובר על מסלול אשר נועד עבור השכרת רכב לעסקים. תחילה, המחיר הוא משתלם יותר מאשר מונית או אמצעי נסיעה אחרים למקום העבודה ומחוצה לו. השכרת רכב לעסקים מיועדת לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. באמצעות השכרת רכב אוטותל תוכלו לנסוע ברחבי העיר בחופשיות ובזול, לא תאחרו לשום פגישה עסקית, לא תהיה לכם בעיה של חניה ולא תצטרכו להוציא הון עתק על אחזקת רכב. המחיר אותו ישלם עסק עבור השכרת רכב לעסקים תלוי במסלול בו הוא בוחר. אוטותל מציעה מסלולים מאוד נוחים, המחיר הוא החל מ-69 ש"ח ועד 149 ש"ח לחודש. המסלולים משתנים בהתאם לכמות הנהגים אותם בחרתם, המסלול של 69 ש"ח הוא עד 2 נהגים, המסלול שעולה 149 ש"ח מגיע לעד 10 נהגים, יש לכם אפשרות לבחור את המסלול הנוח ביותר. יש לציין שהתעריף הוא אינו כולל מע"מ.

מה היתרון של השכרת רכב לעסקים?

היתרון הגדול ביותר של השכרת רכב לעסק הוא שיש לכם שירות זמין לאורך כל שעות היום. מלבד לכך, אתם מקבלים תנאי תשלום נוחים, תוכלו לשכור את הרכב למשך ימים ספורים, תוכלו לבחור מסלולים מגוונים, הרכבים זמינים 24/7 באפליקציה ויש לכם אנשי שירות מטעם החברה אשר יוכלו לענות לכם לכל שאלה. וכמובן, אפשר להגיד שהיתרון הגדול ביותר של השכרת רכב לעסקים של אוטותל הוא עצם העובדה שיש לכם חנויות ייעודיות לרכבי אוטותל ואין מצוקת חניה. יש לכם בעיר למעלה מ-520 חניות ייעודיות אשר פרוסות רחבי העיר, כמו כן, אפשר גם לחנות בכחול לבן. כל מה שאתם צריכים כדי להניע את הרכב ולנסוע הוא להירשם דרך האתר, להוריד את האפליקציה ולהכניס את אמצעי התשלום. כעת, חפשו היכן נמצא הרכב הזמין הקרוב אליכם ויש לכם אפשרות לפתוח את הגישה אליו ולהתחיל בנסיעה. יש מסלולים ייעודיים עבור השכרת רכב לעסקים אותם תוכלו למצוא באתר, לכל שאלה יש לכם נציג זמין בכל עת.

להצטרפות לחצו כאן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...