Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התחדשות עירונית? אל תשכחו את הדלתות

התחדשות עירונית? אל תשכחו את הדלתות
קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

מיזמי התחדשות עירונית בהובלת משרד הבינוי והשיכון הם מהפרויקטים המשתלמים ביותר עבור דיירי בניינים. במסגרת ממשלתית- עירונית, במסגרת יזמית פרטית, או במסגרת פרויקט תמ"א 38, מוצעת לדיירי בנייני מגורים ישנים התחדשות כוללת בבניין מבפנים ומבחוץ, הרחבה, שינויים בחזית בניין, תוספות מכיוונים שונים ועוד, מטרת הפרויקט העיקרית מבחינת הממשלה והעירייה, היא לחדש את פני הארץ, באמצעות עסקה משתלמת עם התושבים, אנו נעזור לכם במימון ההתחדשות, אתם תהנו מדירה רחבה ומבניין משופץ, ובתמורה נקבל מדינה בעלת חזות חדישה ומרשימה, כאשר גם בניינים מיושנים עוד מהעשורים הראשונים של המדינה יקבלו מראה של בניין מהניילונים. אבל בעוד התכנונים האדריכליים, אריחי החיפוי, הריצוף ושאר האלמנטים זוכים ליחס משמעותי מצד מחדשי בניינים, פעמים רבות נשכח הפריט המשמעותי ביותר בחזות החדשנית של הבניין- הדלתות. אין כמו דלת אוטומטית לבניין כדי לתת לו לוק חדשני, חכם וטכנולוגי, בקו נקי ואלגנטי ובמראה יוקרתי.

למי מתאים להתקין דלתות אוטומטיות

לכולם. באופן חד משמעי ניתן לקבוע כי אין בניין או מבנה בכל גודל שהוא, שלא תועיל למראהו דלת אוטומטית. דלת חשמלית לבניין היא אחד האלמנטים המרכזיים המשפיעים באחת על נראות הכניסה והרושם החיצוני שהיא משדרת. עציצים, מראות ודיגומים רצפתיים זה נחמד ומוסיף, אבל המינימליסטיות והיוקרה שמביעה דלת חשמלית לבניין הם חד משמעיים, ויותר מכך- הם המבט הראשון והצעד הראשון לבניין, ואיך אומרים? אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. דלת אוטומטית לבניין היא הצעד החשוב ביותר במסגרת התחדשות, אמנם היא כמעט האחרונה בלוח הזמנים, אולם סוף מעשה במחשבה תחילה.

התאמת כניסה וחזות בניין לדלת אוטומטית

חשוב להדגיש לאדריכלים ומעצבי הפנים המעורבים בפרויקט את הרצון להוסיף דלת אוטומטית לבנין. זאת למרות שניתן בכל עת ובכל מצב להתקין כזו. חשיבות התכנון מראש משמעותית כדי להחליט על גודל הפתח שייפער בקיר החזית, שיוקדש לדלת אוטומטית בעלת כנף אחד או שניים על פי החלטה מוקדמת. גם חיפוי החזית, מבנה קומת הכניסה, אלמנטים עיצוביים בריהוט הקומה מפנים ומחוץ, תיבות הדואר, האינטרקום, ועוד, כל אלו יוכלו לזכות למיקום מדויק ומושלם בהתאמה לבחירת דלת חשמלית לבניין. שוב נציין כי בפאר אנפון ניתן להשיג דלתות חשמליות בגדלים ובדגמים שונים שיוכלו להתאים לכל חלל קיים, כך שגם אם לא היה תכנון מראש ניתן יהיה להתאים דלת באופן אישי עבור הבניין, אולם לשם העיצוב המושלם של הכניסה כדאי מאד לתכנן זאת מראש כדי ליצור קו עיצוב אחיד ומושלם בהשראת הדלתות המתקדמות.

פאר אנפון מציע קו רחב באיכות גבוהה, ביבוא מנגנון איטלקית בלעדי, ובהתאמה מושלמת לצורך ולתנאי השטח הספציפיים. נשמח לעמוד לשירותכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...