Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התקווה החדשה לחייבים ולפושטי רגל

התקווה החדשה לחייבים ולפושטי רגל
קרדיט: Canva

רבים מהמונחים שמשתמשים בהם היום בכל הקשור לחובות ולפשיטת רגל שייכים לתקופה שלפני הרפורמה בתחום זה. אם פעם החייבים היו צריכים להיאבק בגזירות קשות מאוד על מנת לשרוד והתקשו בהחזרת חובות ובניהול חיים נורמטיביים, היום זה שונה. הרפורמה של מחיקת החובות וקבלת הפטר הולכת לקראת החייבים ועוזרת להם לנהל חיים נורמטיביים כדי שיוכלו להמשיך להתפרנס בכבוד, להחזיר חובות ולחזור בסופו של דבר למסלול שגרתי של עבודה וניהול פיננסי רגיל. כדי לקבל את כל ההטבות והתנאים האלה יש לפנות לעזרת עורך דין מחיקת חובות על מנת להתחיל את ההליכים שמוחקים חובות ומחזירים את החייב למסלול. בהוצאה לפועל ובבית המשפט, ברשויות השונות ובכל גוף שנוגע לחובות שלכם יודעים היטב שאין טעם לשבור חייבים ולקלוע אותם למצוקה נפשית ופיננסית יותר מאשר נחוץ על מנת להחזיר חובות, ולכן הולכים לקראתם ברוח השיקום. עורכת דין גלית סלע עובדת כבר שנים עם חייבים על הליכי מחיקת החובות שלהם והחזרתם למסלול חדש של חיים ללא מועקת החוב.

להתחיל מחדש

כשמגיעים למצב של חדלות פירעון יש גזירות ומכות שונות שכל חייב מכיר וזה מתחיל בעיקולים למיניהם, החרמות שונות של רישיון ושל הכספים או מטלטלין ועוד גזירות שמכיר כל מי שנקלע למצב עגום זה. עם זאת, אין סיבה לשקוע עוד יותר בתוך הבוץ כשזה קורה משום שככל שתפעלו מהר יותר כך אפשר יהיה לחלץ אתכם בזמן וללא השלכות קשות נוספות. עו"ד חדלות פירעון פועלת למענכם בהיבט זה כדי להחזיר לכם את האפשרות לנהל חשבון בנק, גם אם מוגבל במידה מסוימת, רישיון נהיגה שנחוץ לכם כדי להתפרנס, וגם מסדירה את פריסת החובות יחד עם הגופים האמונים על כך. כך שיש תקווה גם למי שהגיע למצב כזה.

מה עושים כשפושטים רגל?

פשיטת רגל היא מונח מיושן גם לחדלות פירעון שגורמת לכך שאין לכם יותר הכנסות ויש יותר הוצאות ועל כל זה נוספים חובות רשמיים שלכם לגופים שונים, והם הנושים שלכם. כשאתם פונים לעזרת עו"ד פשיטת רגל תקבלו את כל ההסברים שנדרשים לכם על מנת להסדיר את פריסת החובות שלכם, לבדוק איפה אפשר להקל עליכם כדי שתוכלו להמשיך להתפרנס ולהחזיר חובות ולהסדיר כל מה שנתקע בחייכם, כל תשלום מזונות ועוד. לשם כך נחוצה עורכת דין מנוסה שמכירה את כל ההליכים האלה שהפכו פשוטים ומהירים יותר לאחר הרפורמה בהוצאה לפועל, כמו עו"ד גלית סלע ומסירותה ללקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...