Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברת ניקיון אחרי שיפוץ

חברת ניקיון אחרי שיפוץ
קרדיט לתמונות FREEPIK

ניקיון וסדר הינם תנאי בסיסי לאיכות חיים ולבריאות הדיירים. יחד עם זאת, קצב החיים המהיר אינו משאיר תמיד את הפנאי והזמין ע"מ לנקות את הבית כמו שצריך, בטח כשמדובר על מעבר לדירה חדשה או כשנדרש ניקיון לאחר שיפוץ. במקרים אלו כמות הלכלוך גדולה מדי ויש יותר מדי משימות אחרות ברקע. חברת ניקיון בתל אביב תדע לנקות כל נכס תוך שעות ספורות, בצורה יסודית ומקצועית.

חברת ניקיון או עוזרת בית?

היתרון הגדול של חברת ניקיון בתל אביב לעומת עוזרת בית הוא בכוח העבודה ובניסיון הרב. חברת ניקיון תדע להתאים את גודל צוות הניקיון לגודל הדירה / הבית הפרטי. חברה מקצועית עושה שימוש בחומרי ניקוי איכותיים ובמיכשור מתקדם וזאת ע"מ להבטיח את התוצאה המיטבית, ללא נזקים מיותרים. פעמים רבות, מעבר לשירות ניקיון בסיסי, נדרשות עבודות ניקיון נוספות כמו פוליש לרצפה, חידוש רצפות, ליטוש מרצפות שיש, ניקוי שאריות צבע, שטיפת מסילות ועוד. בשונה מעוזרת בית, חברת ניקיון מספקת פתרון שלם ומשתלם וזאת ע"מ חשבונית מס המוכרת כהוצאה.

להזמין את השירות רגע לפני שעוברים דירה

חתמתם על חוזה שכירות חדש? רכשתם דירה חדשה? מקבלים דירה מקבלן? רגע לפני יום ההובלה, כשכל הבית עדיין ריק (ומלוכלך) – מזמינים חברת ניקיון בתל אביב ע"מ שתבריק את הבית מהיסוד. זה לא משנה אם מדובר בדירה חדשה או בדירה יד שניה, לפני שמכניסים את בני המשפחה לבית חדש חייבים לנקות בצורה יסודית במיוחד. כשמקבלים דירה חדשה מקבלן, הרבה פעמים ישנם כתמי צבע, אבק ושאר שאריות של ספקים כאלו ואחרים. כשנכנסים לדירה יד שניה, אף פעם אי אפשר לדעת עד כמה הדירה מלוכלכת באמת עד שלא מנקים אותה ומברישים אותה.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ

במקרה של שיפוץ (קטן או גדול) – חברת ניקיון בתל אביב היא בגדר חובה. הרי שיפוץ משאיר את סוג הלכלוך הבעייתי ביותר: כתמי צבע, שאריות חומרים והמון אבק קטן שנכנס לחורים. חברת ניקיון מומלצת ומקצועית מנקה כמעט כל דבר בתוך הבית: משקופים, פאנלים, דלתות, רצפות, משטחים, כלים סניטריים, מקלחות, שירותים, מרפסות, פרקטים, מזגנים, ארונות ועוד. בזכות שירות הניקיון הזו תוכלו להנות מהנכס המשופץ כמו שצריך. ביחס להוצאות השיפוץ, מדובר בהוצאה זניחה למדי. ניקיון אחרי שיפוץ אינו יקר.

חיסכון כספי ושקט נפשי

הרבה אנשים מתלבטים לפני הזמנה של חברת ניקיון, ושוקלים לנקות את הדירה/בית בעצמם. צריך להבין כי שירות ניקיון מקצועי מספק תוצאה שקשה להתחרות איתה. אין לאדם פרטי או לעוזרת בית מכונת פוליש שאיתה ניתן להבריק את המרצפות עם חומר הברקה ייעודי ומיוחד. מעבר לכך, מדובר במאמץ פיסי לא מבוטל. במקום לשבור את הגב ולשרוף יומיים של עבודה, צוות מקצועי ומיומן יוכל להבריק את הדירה תוך 6-8 שעות, תלוי בגודל הדירה. חברת ניקיון בתל אביב תספק לכם שקט נפשי שאתם בידיים טובות, ואף תקבלו התחייבות לשביעות רצון מלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...