Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשבו על היום שאחרי כמה שיותר מוקדם

חשבו על היום שאחרי כמה שיותר מוקדם
קרדיט - Canva

אירועים שונים בחיים אינם נמצאים בשליטתנו או בתכנוננו, מטבע הדברים, כמו פטירה או אירוע בריאותי, אבל אנחנו יכולים להתכונן אליהם ולהכין את הקרובים לנו למקרה כזה. אמנם, רובנו לא אוהבים לחשוב על היום שאחרי שלא נהיה כאן אבל אם יש לנו אנשים שאנחנו דואגים להם וחפצים ביקרם אנחנו חייבים לדאוג לכך כבר עתה. עו"ד צוואות יטפל בכל מה שקשור לצוואות ולעיזבונות למען כל אדם שיש לו רכוש ועיזבון שהוא רוצה להוריש כראות עיניו. כמו כן, כשמדובר במשפחות שיש להן עניינים פנימיים סבוכים של חלוקת רכוש ועיזבון, הוא יסביר לכל משפחה את החוק שמחייב להשאיר צוואה חוקית וקבילה בבית המשפט, אם יש לה צורך בהשארת הנחיות ברורות בכל מה שקשור בענייני רכוש וכספים. זה נושא רגיש שמחייב דיסקרטיות ועמידה בדרישות החוק ובזה מטפל גם משרד עוה"ד אור עזריה ושות', שיש לו ניסיון רב בטיפול בנושאים משפחתיים כאלה כבר שנים רבות.

כשהמשפחה נקרעת בגלל עיזבון

עיזבון מחולק בישראל על פי חוק הירושה וכאשר אין צוואה מופתעים לא פעם לגלות שהוא לא יחולק לפי מה שראו בסדרות טלוויזיה, אלא על פי החוק. זאת סיבה נוספת למנוע מריבות משפחתיות וקריעת מערכות היחסים במשפחה בגלל סכסוכים משפחתיים שלא נפתרו בזמן. עורך דין סכסוכי ירושה יטפל למענכם בכל ענייני הירושה שנותרו לאחר פטירת בן משפחה ויש צורך להוציא צו ירושה או לערער עליו, לפי ראות עיניכם והמקרה שלכם. יש צוואות שאפשר לדרוש לבטל ולחלק נכון יותר את העיזבון, לפי כל מקרה לגופו.

להחליט למען מי שכבר אינו יכול לעשות זאת

החיים המודרניים שלנו מחייבים הרבה מאוד בירוקרטיה ולא רק כאשר יש רכוש רב והון משפחתי, אלא גם במקרים שבהם יש לנהל משפחה וראש המשפחה אינו יכול לעשות זאת בגלל אירוע בריאותי שמונע ממנו את היכולת הזאת. משפחות רבות מדי מצאו את עצמן ללא יכולת השתכרות ופרנסה או זכות לנהל את ענייניהם הכספיים של בני משפחה בגלל אי היערכות נכונה להליכים ביורוקרטיים או חוסר הבנה בדרישות החוק בישראל במקרים כאלה. לכן, היום ברור שזה מחייב היערכות משפחתית נכונה בכל גיל ולא רק לעת זקנה, משום שאובדן יכולות קוגניטיביות או תאונות שונות שגורמות לתוצאות קשות הם חלק בלתי נפרד ממציאות חיינו. עורך דין ייפוי כח מתמשך יוכל להסביר לכם את ההשלכות וההליכים שנדרשים למקרים כאלה כדי שתוכלו להמשיך לנהל את חייהם כראות עיניהם של יקיריכם. משרד עוה"ד אור עזריה ושות' מייצג לקוחות כאלה ברגישות הנדרשת ובהבנה למצבם ולמה שנדרש להם במקרים כאלה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...