Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשוב לכל מי שנזקק לעזרה לדעת על מיצוי זכויות

חשוב לכל מי שנזקק לעזרה לדעת על מיצוי זכויות
קרדיט - Canva

במצבי חיים שונים אזרחי ישראל זכאים לעזרה וסיוע ניכרים מהמדינה, ואולם רבים מאיתנו לא מודעים לכך ולכן לא דורשים זאת. למשל, הקשיים בגידול ילד עם צרכים מיוחדים או נכות קשה מחייבים עזרה של המוסד לביטוח לאומי ולא רק בכסף. יש זכויות רבות לכל מי שזקוק לעזרה כלשהי וזה נע מילדות ועד זקנה ולא רק בקצבאות. יש זכויות רבות שאזרחים אפילו לא יודעים עליהן כאשר הם נקלעים לבעיה באמצע החיים, כמו הזכות למטפל שעוזר כאשר לא יכולים לתפקד לבד, הטבות ותשלומים מיוחדים לציוד ואספקה למי שזקוק לכך בגלל מוגבלויות שונות, וכמובן שגם הנחות וקצבאות למי שנפגע ויש לו נכות כלשהי בגלל מחלה או תאונה וכעת אינו יכול להסתדר לבד ללא קצבה. עורך דין לביטוח לאומי מסייע לכל מי שזקוק לעזרה וכבר אינו יכול להתפרנס לבד או לממן את ההוצאות הכבדות בגלל הטיפולים וההזדקקות לעזרה נוספת, ולכן רצוי להתייעץ אתו ולברר את הזכויות שלכם וכיצד אפשר לבקש זאת מהביטוח הלאומי. עו"ד צחי לביא מטפל בזכויות לקוחותיו על מנת למצות את הזכויות שלהם ולעזור להם לקבל את הזכויות המגיעות להם מהביטוח הלאומי.

מה עושים כאשר נפצעים בעבודה בגלל רשלנות

בין אם נגרמה לכם רשלנות באבחון רפואי או תאונת עבודה, מגיע לכם פיצוי. במקרים של תאונות עבודה, מקומות עבודה מחויבים על פי חוק לשמור על סביבת עבודה בטוחה ויכול לקרות מצב שבו פציעה תיגרם בגלל נסיבות שנויות במחלוקת. חברת הביטוח שמבטחת את המעסיק שלכם עלולה לנסות להוכיח שהתאונה לא נגרמה בגלל רשלנות המעסיק ובמקרה זה מוטלת על עורך דין תאונת עבודה שמייצג אתכם להיעזר בעדויות ובחוות דעת של מומחים כדי להוכיח שזה לא קרה באשמתכם. זה ההבדל שבין ניצחון בתיק של תאונת עבודה לבין פשרה על סכום פיצויים נמוך משמעותית ממה שמגיע לכם, ולכן חשוב להישמע להנחיות של עורך הדין שלכם ולתעד כל מה שאפשר כדי לחזק את הטענה שלכם.

פיצויים על נזיקין

על פי חוק, מותר לדרוש ולקבל פיצויים על סוגים שונים של נזקים שנגרמים לכם וזה חיוני מאוד להוכיח זאת כדי שתוכלו לקבל את הפיצויים שלכם. לא כל מקרה כזה מגיע לבית המשפט ולפעמים המשא ומתן שמתנהל בין הצדדים עשוי להסתיים בהצלחה שלכם כאשר עורך הדין שלכם מנוסה ויצירתי שיכול להוכיח את צדקתכם. בגלל זה חשוב לדעת עם מי עובדים ומי מייצג אתכם במקרה כזה. עו"ד צחי לביא, מומחה במקרים של רשלנות רפואית עיניים ודיני עבודה מייצג לקוחות רבים לשביעות רצונם בתביעות נזיקין כדי לזכות בשבילם במרב הפיצויים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...