Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חתימה דיגיטלית לפגישות עבודה

חתימה דיגיטלית לפגישות עבודה
קרדיט: Canva

הוספת חתימה דיגיטלית PDF היא רעיון שהולך ומתפשט במהירות בעולם התעסוקה, בעולם המשרדים ובשאר המוקדים המשתמשים באופן רציף ומרובה בחתימות. חתימה ידנית פאסה, זה ארוך ומסובך מדי עבור אנשים שהתרגלו לבצע הכל בהינף אצבע, עוברים לתהליך הוספת חתימה דיגיטלית PDF בקלות ובמהירות. IFORMS , מערכת ממוחשבת מתקדמת ליצירת מסמכים דיגיטליים, מציעה לכם להשתמש בשירות חדשני ומקיף למסמכים דיגיטליים שניתן למלא בלי לקום מהכיסא, בלי לבזבז דיו במדפסת ובלי לנסות להזכיר לאצבעות כיצד משתמשים בעט. במגוון האפשרויות והפיצ'רים של IFORMS תוכלו למצוא שירות מושלם של שליחת הטפסים באופן מאובטח למייל, SMS, הזנת נתונים, חתימות על מסמכים פרטיים או משותפים, שמירת נתונים מאובטחת, ואפילו תזכורות לניד שלכם על מסמכים הממתינים לחתימה. הוספת חתימה דיגיטלית PDF מקלה על הליכים רבים, מקצרת את הסחבת האופיינית לניהול מסמכים וחתימות, ומאפשרת לקדם במהירות החלטות ותהליכים שונים בעסק.

מי מרוויח מחתימה דיגיטלית

אחד השימושים המקוריים והנוחים שניתן להפיק מפונקציה של הוספת חתימה דיגיטלית PDF, זו האפשרות להעביר מסמך מסוים לחתימה של כלל הגורמים שנדרשת חתימתם בלחיצה אחת ובקלות מרובה. זוהי אפשרות שמסייעת אפילו לחברה שבה מנהלי אגפים או חברי דירקטוריון יושבים במשרדים שונים, שעבר היה צורך לכנס ישיבה פרונטלית, כיום ישיבות רבות מתקיימות דרך מערכת זום או אפשרויות דיגיטליות אחרות, מסמכי ההחלטות שמתקבלות לבסוף לעומת זאת, אינם ניתנים להעברה דרך מערכת זום, מאחר והם צריכים להיות רשמיים ומתויקים כמסמך מקצועי וחוקי. מאידך, מסמכים כאלו זקוקים לחתימת כלל המשתתפים בוועידה. זה נכון גם למקרים בהם יש צורך להחתים עובד על מסמכים או הסכמים, בשעה שהפגישה נערכת בדרך מקוונת, ואפילו במקרים בהם עורכים ראיונות קבלה למכללות ומרכזי לימוד, ומעוניינים להחתים ולהזין פרטים.

כיצד זה עובד בפועל

המערכת מאפשרת לשלוח דרך מייל או SMS קישור למסמך, ניתן שיהיה משותף. למסמך זה יוכלו להיכנס חברים ואנשי קשר, או כל דמות אחרת, ולמלא פרטים רלוונטיים וגם לחתום, כל מי שמורשה על ידי יוצר המסמך לגשת אליו יקבל את הקישור, ויוכל למלא אותו במקביל באופן מהיר ויעיל במיוחד. בדרך זו ניתן למלא מסמכים משותפים גם במהלך הפגישה, דרך הטלפון האישי, הלפטופ או מכשיר אחר, מנהל הפגישה יוכל בכל שלב לשלוח את הקישור, ניתן גם לנסח את המסמך יחד במהלך הפגישה ולסיכום להמיר אותו במערכת למסמך דיגיטלי ולשלוח קישור לחתימה סופית.

יש לנו עוד הרבה מה להציע לכם. מוזמנים לנסות את IFORMS.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...