Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לסטארט אפ מתחיל

טיפים לסטארט אפ מתחיל
קרדיט תמונה: pixabay

אילו טיפים סטארט אפ מתחיל יכול לרשום לעצמו, ליישם ואולי גם לראות הצלחה? ובכן, כל יזם יגיד משהו אחר. ועם זאת, אם נרצה לכתוב כמה אפשרויות כאן, אולי הן ימצאו את עצמן בתוך צג של אדם שימצא ערך בין השורות.

קרדיט תמונה: pixabay

מה לגבי תשוקה והתלהבות?

יכול להיות, שאחד הטיפים הברורים לפיתוח סטארט אפ מתחיל, הוא עבודה קשה. לא, אנחנו צוחקים. מדובר בכיף, הנאה ותשוקה. שכן, מתוכם ניתן להוליד עבודה קשה ומאומצת, וזה כיף גדול. אך בלי התשוקה, אין סיבה להמשיך. או לפחות, אם יש סיבה, היא לא בהכרח מרגישה טוב או מרגישה רלוונטית לאושר הפנימי של היזמים. במילים אחרות, קל להמשיך כשברור לך למה אתה עושה מה שאתה עושה. על כן, אם אפשר, להקים ולייצר ולכוון את הסטארט אפ למקומות שאכן מרגשים את היזמים ומעלים בהם את החשק, התשוקה וההתלהבות.

מה לגבי בדיקה מציאותית של מה שעובד?

הטיפ השני להצלחתו של סטארט אפ, יכול להיות בדיקת הקונספטים בשטח. אמנם, יכול להיות שיש כיוון לגבי לאן הולכים, ועם זאת, ניתן לאמת ואף לעמת את הרעיון החדש כדרך בדיקה עם השוק, תנאי השטח והמציאות כדי לבדוק אם יש לכך ערך וביקוש בשווקים. ניתן לבצע מבחנים קטנים לרעיונות שונים על מנת לבדוק היכן הפוטנציאל ואילו התאמות כדאי לעשות טרם פיתוח המוצר ובכלל – הבאתו לשוק.

מה לגבי יצירתה של תוכנית עסקית?

טיפ נוסף לענייננו, הוא יצירת תוכנית עסקית. זאת על מנת לרדת לפרטים הקטנים של הרעיון הגדול ולהבין כיצד לבנות את העסק, לנהל, לממן ולקיימו.  ואם אפשר להתחיל את העסק מתוך הכנה משמעותית והכרה אינטימית של התעשייה, הרי זה משובח – באם זה אכן רלוונטי לתהליך ההצלחה של סטארט אפ נתון. לא על מנת להכיר את התחרות או להבין מה כולם עושים, זה לא בהכרח משנה לאנשים שבאמת מביאים שינוי. אלא כי זה פשוט יכול לעזור בשיתופי פעולה, ומסיבות אחרות שונות.

מה לגבי גיוס מבוסס התאמה לתרבות?

הטיפ הבא שלנו, הינו בענייני גיוס. כאשר הדגש הוא להתרכז פחות על גיוס מבוסס כישורים ויותר על גיוס מבוסס תרבות. כאשר המטרה היא להקיף ולמלא את המשרדים (או חדרי ישיבות הזום) באנשים שנמצאים בוויב של המקום. בייחוד בשלביו המוקדמים. זה יכול לעזור עם רוח, חדוות ואחדות המטרה.

מה לגבי הצבת מטרות וחזון?

הטיפ הבא אולי יפתיע את הקורא – אך לא בהכרח. הצבת מטרות. זאת על מנת לדעת מהי מטרה עבורנו. כמו גם, אילו יעדים הצבנו על מנת להגשים אותה. במקרה זה, המטרה להשקיע זמן ותשומת לב על מנת לשרטט הליך פעולה עבר העסק, תוך שמירת המיקוד על היעדים המשמעותיים. כך שניתן לשפוט באם הצעה כזו או אחרת אכן מתאימה לחזון הגדול או לא, כי מתפקסים על החזון הגדול ובוחנים כל דבר לגופו, באם הוא משרת ומתאים. ומתוך כך ניתן לגזור דרכים להתייחס אליו, בתצורה של מטרות. עשה ואל תעשה, כמה, למה ומתי.

מה לגבי גילוי נישה?

כאשר את הטיפ האחרון נקדיש לנושא הנישה. שכן, הספציפיות בקהל היעד מאפשר מיקוד במסרים. מסרים כלליים יכולים שלא לגעת באף אחד. מסרים ספציפיים אמורים להתביית על קהל יעד מסוים, ועל מה שהוא רוצה לחייו. על כן, מסרים ייעודיים יכולים לסייע ביצירת מסרים מהדהדים, מאשר "חלביים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...