Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לעיצוב דירה בסגנון תל אביבי

טיפים לעיצוב דירה בסגנון תל אביבי
Credit: Pixabay.com
מעצבת פנים בתל אביב
Credit: Pixabay.com

העיר תל אביב היא הרבה יותר מעוד עיר. אלו שבאמת אוהבים את תל אביב מכניסים את הסגנון המיוחד שלה גם הביתה. הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם לעצב נכון דירות קטנות, דירות ישנות ודירות מיוחדות שיש רק בתל אביב. רק מעצבת פנים בתל אביב תדע איך לייצור אווירה מיוחדת עם פריטים משוק הפשפשים, איך לתת ביטוי לאהבה שלכם לחופי הים וכיצד להבטיח מרחב בדירה קטנה ועמוסה בחפצים. אסתי די-נור ידועה כמעצבת שאוהבת את תל אביב ותושבי תל אביב אוהבים אותה.

עיצוב פנים יפני בתל אביב

אם אתם אוהבים את הקסם של הפשטות – עיצוב פנים יפני ילמד אתכם לבחור בקפידה פריטים איכותיים ולדבוק בהם. העיצוב היפני מתמקד בחומרים טבעיים כמו במבוק, אבן, עץ ומתכות כהות. כאן בדירות תל אביביות העיצוב היפני מאפשר חיבור חזותי בין האופי של העיר תל אביב לבין העיצוב של הבית שלכם. כל פריטי העיצוב נבחרים בקפידה במטרה לייצור אווירה הרמונית ואחידה. העיצוב היפני מתאים לחללים קטנים ובהתאם משתלב נהדר בדירות תל אביביות קטנות.

עיצוב דירות קטנות בתל אביב דורש מיומנות רבה. הסגנון היפני מביא אל הדירות הקטנות את המחיצות הקלות ומאפשר כך להוסיף לכל חדר תפאורה מדהימה. אלו הן מחיצות קלות עשויות נייר אורז שקוף שמתאימות לדירות חדר. אם אתם מעוניינים לחלק חלל אחד גדול לחדר מגורים וחדר שינה – המחיצה הנכונה תשיג את המטרה מבלי לפגוע בתחושת המרחב.

טיפים שימושיים לעיצוב דירה קטנה בתל אביב

עיצוב דירה קטנה דורש תכנון מקצועי ומדויק. עלינו לדעת איך לנצל בצורה חכמה כל פינה בדירה. ניצול מרבי של הנכס הוא הסוד שהופך דירות קטנות לנוחות למגורים. אם אתם מתגוררים בדירה קטנה עליכם בראש ובראשונה להפוך את החדרים בבית לרב שימושיים. משמעות הדבר היא הצבת מכונת הכביסה במטבח ואי במטבח שמשמש גם פינת אוכל וגם פינת עבודה.

סגנון עיצוב תל אביבי הוא כזה שהופך כל פריט בבית לרב שימושי. כך למשל, נהפוך דרגשי ישיבה לארגז אחסון, יחידת מדפים תשמש גם מחיצה ועוד. אתם תופתעו לגלות אלו רעיונות מיוחדים יש למעצבי הפנים וכמה מרווחת הדירה הקטנה שלכם יכולה להיות.

המשקיענים ישלבו בעיצוב הדירה פתרונות מודולריים. אם חוזה השכירות שלכם הוא לתקופה ארוכה או שהדירה נמצאת בבעלותכם, כדאי לבחון אופציה של בנייה בגבס ליצירת נישות ושאר פתרונות מודולריים. מיקום של מסך טלוויזיה בתוך נישת גבס חוסך מקום. אם אותו מסך גם מסתובב לכיוון המטבח או נכנס אל תוך כיס נסתר בקיר, אתם מנצלים נכון יותר את החלל! פתרונות מודולריים חכמים מעניקים תחושה של מרחב ומכניסים אל הבית את אותו סגנון תל אביבי מודרני. אם פתרונות מודולריים לא עומדים על הפרק אפשר יהיה להשיג אשליה של מרחב באמצעות משחקי אור וצל או שימוש בצבעים הנכונים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...