Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טקס פעיל מצטיין מחוזי לשנת תשפ"ב התקיים אמש בעיר פ"ת

טקס פעיל מצטיין מחוזי לשנת תשפ"ב התקיים אמש בעיר פ"ת
קרדיט אמיר בן חיים

אתמול אירחה העיר פתח תקוה את הטקס המחוזי לאות הפעיל המצטיין במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". פעילים מכל הארץ התכנסו ובאו לטקס המרגש שהתקיים אמש בתיאטרון הבית גולדה בפ"ת.
העיר זכתה לארח את הטקס היוקרתי לאור העובדה כי דור שניידר, תלמיד תיכון בן גוריון, זכה השנה באות המצטיין הארצי!
לטקס הוזמנו נציגויות מחוז ת"א, ביניהם: בת ים, תל אביב יפו, קריית אונו, נתניה, הרצליה, רמת השרון, אור יהודה, חולון, רמת גן, גבעתיים ואזור.
הטקס התקיים במעמד ראש העיר רמי גרינברג , גב' חיה שיטאי מנהלת המחוז, סרחיו חביאר גולצמן ראש מינהל החינוך, רמי הופנברג מנהל מינהל החינוך, ד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי, אורטל שוקרון מנהלת אגף חברה נוער וצעירים, נתלי בטאט מנהלת המחלקה להתנדבות רשותית בחינוך , עדי אורן מנהל מנהל חברה ונוער, מפקחי מחוז ונציגות משרד החינוך ממנהל חברה ונוער .

קרדיט אמיר בן חיים

ראש העיר רמי גרינברג בירך את כלל התלמידים והתלמידות שזכו באות ההצטיינות ואמר: "אתם, במעשיכם מהווים דוגמא ומופת להתנהלות חברתית יוצאת דופן, לנתינה ולתרומה לקהילה. תרומתכם לחוסנה של החברה הוא עצום ובמעשיכם אתם מחזקים את הקהילה כולה. יישר כוח על ראיית האחר ועל פועלכם למען הקהילה ולמען החברה שלא לשם קבלת תמורה, כל זאת תוך למידה משמעותית בבית הספר".
ד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי, אמרה "אני גאה בתלמידנו! מעורבותם של התלמידים בקהילה ותרומתם המשמעותית מעוררת השראה. יישר כוח לתלמידים, לתלמידות ולצוותי ההוראה המלווים אותם".
19 מצטיינים מהמחוז הגיעו לטקס, ביניהם שלושה מצטיינים מפתח תקוה:
דור שניידר, מצטיין ארצי, מתיכון בן גוריון על תפקידו כסגן יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, נציג מחוזי וכסיו"ר המועצה העירונית. כמו כן, על היותו שגריר בארגון ליד, על הקמת קבוצת שווים המסייעת לתלמידם כבדי שמיעה בהיבטים חברתיים ולימודיים. על לקיחת חלק נכבד בהקמת היחידה לחדשנות בעיר. על המסירות, המחויבות ובנועם הליכותיו, מהווה דמות מופת ומודל חינוכי עבור בני הנוער.
ליהיא ממן, מתיכון אחד העם, על תרומתה הרבה, בכל גלגלי המועצות, ועל כהונתה כמזכ"לית במועצת התלמידים והנוער הארצית ועל כהונתה בתפקידים שונים (יו"ר מחוז בעבר, יו"ר ועדה בעירונית) ובהובלת פרויקטים חשובים למען הקהילה ובני הנוער. על ייצוגה באופן מופתי את בני הנוער הרבים במחוז ובארץ. מהווה מודל להשראה למנהיגות נוער.
אביב גליס, מאולפנת ישורון, על תרומתה לחברה ולקהילה, בזכות פעילותה להצלת חיים במד"א, כאחראית על שכבת המתנדבים הצעירה וכמפעילת מוקד קורונה. כמו כן, בזכות פעילותה בבני עקיבא בשבט "יובל", המשלב ילדים עם צרכים מיוחדים ועל הובלת יוזמות חברתיות ומגוונות באולפנה. מהווה מודל לחיקוי לנוער מתנדב ותורם למען הקהילה.
אתי רביאן המפקחת הרשותית בירכה את התלמידים. והתלמידות על עשייתם וציינה כי הם התגשמותה של מטרת החינוך "לחנך אדם להיות אוהב אדם". שיתוף הפעולה בין בתי הספר בהובלת רכזות המעורבות, מקומות התנסות והמחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית הינם מודל לרבים.
ראש העיר סיכם ואמר כי "זהו כבוד עבורנו לארח את הטקס המחוזי ואני מבקש לחזק את כל 19 המצטיינים ולהביע את הערכתי הרבה להם ולכל הפעילים והפעילות בעיר ובארץ. מרגש לראות אצלנו בעיר את כל התלמידים והתלמידות המשלבים למידה והתנדבות למען הקהילה. חוסנה של הקהילה הוא באחדותה, במעורבותה ובאכפתיות של חבריה וחברותיה. תודה והערכה לכל הצוותים החינוכיים על עשייה יומיומית, ערכית ומשמעותית".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו בספארי ברמת גן
שני גוזלים נדירים של עיטם לבן זנב בקעו במרכז הזואולוגי,...
"ליצור כדי לעצור": אירוע פתיחת התערוכה החדשה בנושא מניעת אלימות בזוגיות בצל המלחמה
השבוע נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל בבית ציוני...
מאירים את הבית: בטקס צנוע ומרגש הקדישו יחיאל ורמי פולטר שהגיעו מדטרויט, מישיגן בית לילדים חולי סרטן ונפגעי פעולות איבה
הבית הוקדש לזכרם של בני משפחת סימן טוב - קדם...
6/6 מרוץ הלילה של פ"ת - הסדרי תנועה
ביום חמישי 6.6 יתקיים מרוץ הלילה של פ"ת ויחולו שינויים...
מייקל דאגלס חותם את ביקורו בישראל בפתאל טרמינל, חותם בספר האורחים וזוכה למחווה מרגשת
השחקן ההוליוודי, מייקל דאגלס הגיע לפני זמן קצר לפתאל טרמינל,...
מסדר הכנפיים של טייסת אלירז
טייסת אלירז הפועלת בישיבת אמית אלירז פתח תקווה, ציינה השבוע...
60 אופנועי חירום חדשים של מגן דוד אדום נופקו ל 60 -חובשים ופראמדיקים חדשים
ביום חמישי נופקו 52 אופנועי פיאג'ו mp3 בעלי נפח מנוע...
כיוון חדש? בתפקיד הרב: ירין שחף
לא מעט סלבס מחלטרים בעריכת טקס נישואים אזרחי. אבל, חלקם...
חולקות כבוד אחרון לגיבור ישראל, אחיה של חברתן לכיתה
חייל צה"ל אלי אמסלם הי"ד, שנפל אתמול בקרבות מול מחבלי...