Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יישור שיניים למבוגרים במרכז

יישור שיניים למבוגרים במרכז
קרדיט FREEPIK

טיפולי יישור שיניים נוצרו במטרה לשפר את יכולת הלעיסה והדיבור ולשפר את הביטחון העצמי באמצעות יצירת חיוך מנצח. בנוסף, הם מסייעים לשמירה על היגיינה דנטלית. בשנים האחרונות, התפתחו טכנולוגיות מתקדמות בתחום המאפשרות לעבור את התהליך באופן נוח וידידותי, מהיר ומקצועי. במרפאה של גזית-רפפורט אורתודונטיה ניתן למצוא טיפולי יישור שיניים למבוגרים במרכז הארץ, לצד טיפולים מיוחדים גם לילדים ולגיל הזהב.

המרפאה, אשר נמצאת בתל אביב, הוקמה לפני כ-35 שנים על ידי ד"ר טלי גזית רפפורט ופרופ' אתי גזית, שתיהן מומחיות בעלות ניסיון רב בתחום יישור השיניים. בנוסף, המרפאה מציעה טיפולי שיננית מקצועיים ויחס אישי ומעולה, מצד הסייעות ומנהלת האדמיניסטרציה, אשר לוקחות חלק פעיל בליווי כל מטופל ומטופלת.

טכנולוגיה מתקדמת של יישור שיניים למבוגרים במרכז

עולם רפואת השיניים והאורתודנטיה בפרט, עובר שינויים ושכלולים טכנולוגיים ללא הרף. כך, פועלות נשות המקצוע במרפאה כדי להתעדכן בכל הקשור לטכנולוגיות, הליכים ואפשרויות מתקדמות אשר לא רק יהפכו את הטיפולים ליעילים יותר, אלא גם ידידותיים יותר כלפי המטופלים. בעבר הרחוק, תהליכי יישור שיניים למבוגרים במרכז או בכל מקום אחר בארץ, נחשבו לכואבים ומסורבלים. זוהי אחת הסיבות בגללן נוצר חשש מפני רופאי שיניים ואורתודנטים, חשש אשר פוחת בזכות החידושים הנפלאים בתחום.

לצד אלו, ישנם 2 דגשים עיקריים שחשובים לדעת על טיפולי יישור שיניים:

  • מגבלות רפואיות – הטיפול האורתודנטי אינו פולשני, אך במקרים בהם קיימת מחלה כרונית או ידוע כי בריאותו של המטופל לקויה, הטיפול יתבצע אך ורק לאחר ייעוץ וקבלת אישור מהרופא. בנוסף, הרגלים כגון שחיקת שיניים, דחיפת לשון ועישון כבד עלולים לא רק לעכב את הטיפול, אלא למנוע את השגת המטרות שלו. בכל אחד מהמקרים הללו כדאי לעבור טיפול כדי להפחית את ההרגל המזיק ולהגיע אל טיפול יישור השיניים במוכנות מלאה.
  • האם יש סכנות? – לרוב, לא. הסיכון מזערי ביותר. עם זאת, כפי שהוזכר לעיל, במקרים בהם בריאות הפה והשיניים לקויה ולא מטופלת, עלולים להיווצר סיבוכים. בנוסף, בהיעדר היגיינה טובה עלולה להיווצר דלקת חניכיים. לכן, בזמן תקופת הטיפול יש להקפיד אף יותר על היגיינת השיניים. בדרך זו הדבר יהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת היום (יתרון מעולה!), ובמקביל יקטן הסיכון למצב של ספיגת שורש השן.
  • אורך הטיפול – טיפולי יישור שיניים למבוגרים במרכז ובכלל, נמשכים בין כמה חודשים לשנה ולעתים אף יותר, תלוי במורכבות הטיפול. גורם חשוב נוסף התורם להצלחת הטיפול הוא מידת שיתוף הפעולה של המטופל, מעקב אחר הוראות והתנהלות נכונה לאורך תקופת הטיפול.

חיוך מנצח בקלי קלות

המרפאה נוצרה במטרה ליצור חיוכים מושלמים לכל המבקש והמבקשת. עם ניסיון של שנים רבות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, טיפולי יישור שיניים למבוגרים במרכז אצל גזית-רפפורט אורתודונטיה הם בחירה מעולה אשר תבטיח תוצאות נראות לעין תוך זמן קצר, בתהליך המותאם באופן אישי לכל אחת ואחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...