Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש מי שחייב לפצות אתכם על נזקים

יש מי שחייב לפצות אתכם על נזקים
קרדיט - Canva

המוסד לביטוח לאומי ידוע כמוסד שקשה מאוד לקבל ממנו את מה שמגיע לאזרחים משלמי מיסים שנפגעו וזה מחייב לפעמים ייעוץ משפטי. זאת לא סיבה לוותר על פיצויים וקצבאות שמגיעות לכם בתוקף החוק ובגלל נזקים שנגרמו לכם גופנית ונפשית שאפשר להוכיח. התיעוד במסמכים ובכל דרך אחרת של פגיעות שנגרמו בגלל תאונות, מחלות, פעולות איבה ומלחמות ושלל סיבות אחרות שגרמו לכם למצבכם הרעוע יכול לעזור לכם להצדיק את הסיוע שמגיע לכם. בין אם מדובר בקצבה או בפיצויים, עזרתו של עורך דין ביטוח לאומי תל אביב חיונית כדי להשיג לכם את מה שמגיע לכם בחוק. אם הפגיעה ממושכת וגורמת לכם לשיבוש השגרה ויכולת ההשתכרות שלכם על אחת כמה וכמה שמומלץ להתגבר על הרתיעה מפני פנייה לביטוח הלאומי כדי לממש את הזכויות שלכם. לא מדובר רק בהוצאת כסף ופיציים כדי שירווח לכם אלא במה שמגיע לכם כמי ששילמו לביטוח לאומי כל החיים. לכן, גוהר את גוהר – משרד עורכי דין עושים כל מה שהם יכולים על מנת להשיג ללקוחותיהם את התוצאות הטובות ביותר מבחינתם.

נפלתם? החלקתם? מעדתם? קבלו פיצוי על הפציעה

פציעה שנגרמה בגלל נפילה כלשהי במרחב הציבורי יכולה להניב לכם פיצויים כאשר זה נגרם כתוצאה מרשלנות או אחריות של הגוף שבתחומו זה קרה. מרצפות רעועות ומשוחררות, מכסה בור ניקוז שאינו נעול, מתקנים שנפלו עליכם, אי אכיפה על ידי עובדי עירייה שגרמה לכך שנפגעתם ועוד שלל מקרים שיכולים לגרום לפציעה שבגללה אתם יושבים בבית, דואבים ומושבתים מעבודה ומפעילות. חשוב לדעת שיש פציעות שצריך לקחת בהן בחשבון גם את ההיבטים הנפשיים של הפגיעה וגם את ההשלכות לטווח רחוק. אם ההשבתה מעבודה גורמת לכם להפסיד פרויקט חשוב ורווחי משום שאינכם יכולים להצטרף אליו, למשל, ועוד. עורך דין נזיקין תל אביב יטפל בתביעתכם נגד הגורמים המתאימים כדי לפצות אתכם בכל מה שמגיע לכם.

מקום העבודה שלכם חייב לכם

עובדים שנפגעו בתאונות עבודה יכולים להוכיח זאת והם מקבלים פיצוי מלא ממקום העבודה שמבוטח בדיוק למקרים כאלה. עו"ד תאונות עבודה מטפל במקרה שלכם מהרגע הראשון ומנהל את המשא ומתן כדי להשיג לכם פיצוי גבוה ככל האפשר, משום שהנטייה של חברות הביטוח היא לשלם לכם סכומים נמוכים מהר כדי לשכנע אתכם שזה כל מה שמגיע לכם. זה לא בהכרח נכון ואת זה חייבים לברר כדי לקבל את כל מה שמגיע לכם באמת. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין מייצגים את הלקוחות שלהם במשא ומתן שמניב להם את הפיצויים הגבוהים ביותר שאפשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...