Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש תקווה גם במקום הכי מייאש

יש תקווה גם במקום הכי מייאש
קרדיט: Canva

בשנים האחרונות הוחלה רפורמה בהוצאה לפועל כדי להקל על חייבים שנקלעו לחובות בגלל משברי חיים שונים, וכך אפשר היום הרבה יותר בקלות לקבל את ההזדמנות שחייבים מחכים לה. ההוצאה לפועל כבר אינה נוקשה כמו שהייתה פעם, אם החייב ישתף פעולה, יגלה בשקיפות כל מה שאפשר לשתף מנכסיו ומכספיו על מנת להחזיר חובות לנושים ולקבוע את החוב שלו בפריסה חדשה, מוגבלת בזמן וגם ללא סנקציות נוקשות כמו שהיו בעבר. ברגע שמתחילים להיערם החובות וקיבלתם הודעה כלשהי לתשלום מהוצל"פ, יש לפנות להתייעצות עם עו"ד הוצאה לפועל שיתחיל להגיש בקשות לעיכוב הליכים נגדכם ולביטול צווים שונים כדי להתחיל לעלות על מסלול שיקום. ההבנה של ההוצאה לפועל כלפי אנשים כאלה כרוכה אמנם בתנאים מסוימים ויש לבדוק כל חוב כדי לנסות לאחד חובות ולהתחיל להחזיר בצורה מסודרת, אבל לפחות, אפשר להתחיל לראות את האור בקצה המנהרה וזה בדיוק מה שעו"ד ניר עוקשי רוצה לתת לכם, תקווה לחזור לחיים לאחר החובות. 

בכל חוב יש גם סיכוי להשתקם

משברי חיים קורים בתחומים שונים וכל אחד מהם מחייב איש מקצוע שיטפל בהם יחד אתכם. חשוב לדעת שגם במצבי ייאוש יש דרך להתמודד ולצאת ממשבר. משברים פיננסיים גורמים לאנשים להסתבך בחובות עד כדי כך שהם לא רואים שום מוצא. לפני הרפורמה לא היו כמעט הגבלות על משך הזמן שבו נמצאים תחת סנקציות עד החזרת החוב, חייבים לא יכלו להחזיק בחשבון בנק וכיום זה אפשרי אפילו להמשיך להחזיק ברישיון נהיגה על מנת לעבוד ולהתפרנס. כל עוד אפשר להראות שאתם משתפים פעולה ונוהגים בשקיפות מלאה, עו"ד חדלות פירעון יכול לסייע לכם ולהקטין את הנזקים שנגרמים בגלל פריסת החובות בעיכוב ההליכים ובחתירה להסדר פריסת חובות שתוכלו לעמוד בו ולנהל חיים רגילים ככל האפשר. 

מקרים בעבודה הדורשים את עזרתו של עורך דין

מקום העבודה יכול לשמש כלי נהדר לפתח כלים וכישורים, אך עם זאת, לפעמים נתקלים בעימותים, בעוול או בהתנהגות לא הולמת. במקרה כזה, חשוב שתדעו שמגיעות לכם זכויות בתור שכירים ושיש מי שיכול לעזור לכם להגן עליהן. במקרה של פיטורין שלא כדין – למשל, פיטורין של אישה בהריון ללא אישור מתאים, פיטורין מסיבות שאינן מוצדקות, או פיטורין שנעשו ללא מתן אפשרות לשימוע, עליכם לפנות לעזרתו של עו"ד לענייני עבודה. עורך הדין יעמוד לצידכם בכל מקרי דיני העבודה, עורך הדין יעזור להכין אתכם לשימוע וכן, יתלווה אליכם במידת הצורך לשימוע ולכל שאר ההליכים הכלולים, יספק ייצוג הולם ומתאים ויוביל אתכם לקבלת הפיצויים המגיעים לכם. עו"ד ניר עוקשי מסייע בכל מקרי דיני העבודה, מייצג אתכם בשימוע ובהליכים נוספים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...