Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כוכבי הסטנדאפ שכבשו את מסך הטלוויזיה

כוכבי הסטנדאפ שכבשו את מסך הטלוויזיה
קרדיט PIXABAY

חובבי הסטנדאפ שבינינו, בוודאי מודעים לעובדה שגם הכוכבים הגדולים ביותר, התחילו את דרכם במועדונים קטנים. כמה מהקומיקאים המוכשרים ביותר, לעתים קרובות נשארים בתחום הקאלט ונותרים אנונימיים בקרב האוכלוסייה הכללית. עם זאת, אלו מהם שיצליחו לפרוץ, לרוב אינם נשארים רק על הבמות הגדולות. כדי להגיע לחשיפה האדירה שהופכת אותם לכוכבים, רבים מהם שואפים להזדמנות להופיע על מסך הטלוויזיה.

קרדיט PIXABAY

בארה"ב, סטנדאפיסטים עשו היסטוריה עם תוכניות קומדיה אייקוניות כמו סיינפלד, כולם אוהבים את ריימונד או לואי. בשנים האחרונות, הקומיקאים הישראלים נותנים גם הם פייט מכובד עם כמה תוכניות שלא רק זכו לפופולריות אדירה בישראל, חלקן אפילו נקנו על ידי הפקות זרות.

אלו כמה מהסטנדאפיסטים שזכו להפוך לכוכבי טלוויזיה.

אדיר מילר

מדובר בעובדה שאי אפשר לערער עליה – אין אחד במדינה שלא התגלגל מצחוק מול "רמזור", או לכל הפחות, צפה בפרק מהסדרה.  עם זאת, הקריירה של אדיר מילר ממש לא התחילה בטלוויזיה עם הרפתקאותיהם של אמיר, איצקו וחפר. הפנים שלו הופיעו לראשונה בטלוויזיה בסדרה "דומינו" שאירחה כמה סטנדאפיסטים צעירים כמו רותם אבוהב או אסי וגורי, אשר לימים בנו קריירה מצליחה מאוד בתחום. עם זאת, אין ספק שעבור מילר,"רמזור" הייתה הפריצה הגדולה. הסדרה, שנכתבה בשיתוף עם רן שריג, הפכה לאחת הקומדיות הפופולריות בטלוויזיה ובסופו של דבר, עונה אחת אפילו נרכשה על ידי רשת פוקס האמריקאית.

גם היום, אדיר מילר מככב בתוכנית עצמאית המכונה "צומת מילר". ואם זה לא מספיק, הוא גם נחשב לאחד מהאמנים המצחיקים ביותר. הופעות הסטנדאפ של אדיר מילר הן מהמבוקשות בישראל, כאשר כרטיסים למופעים השונים נחטפים כמו לחמניות חמות.

שחר חסון

במשך מעל 20 שנה, שחר חסון ממשיך להיות אחד מהשמות החמים במועדוני הסטנדאפ. לטלוויזיה, אמנם, לקח לו לא מעט זמן להגיע. אך בסופו של דבר, הצטרפותו לפאנל "צחוק מעבודה" לצד קטורזה, ארז טל ועוד רבים וגדולים אחרים הם שהביאו לקפיצה משמעותית בקריירה שלו.

הדאחקות הקבועות שלו, עם הסגנון הייחודי וכושר האלתור שלו, גם ב"צחוק מעבודה, וגם ב"מהדורה מוגבלת" בה השתתף במקביל במשך שנים, הן אלו שהקנו לו מעמד כסטנדאפיסט מוביל כיום, זה שמוביל גם קמפיינים גדולים בפרסומות. כל אלו הביאו לפופולריות גוברת, אשר מהווה הסיבה העיקרית לכך שכרטיסים להופעות של שחר חסון נמצאים כיום בביקוש שלא מפסיק לעלות. יש לציין ששחר הופיע ב"מלבי אקספרס" ואפילו כשופט ב"זמר במסיכה".

ישראל קטורזה

הקומיקאי הפרוע הזה ותיק כמעט כמו שהוא פופולרי. מאז הפינה הקבועה והבלתי נשכחת שלו אצל "דידי הררי", קטורזה לא מפסיק לעבוד לרגע. הוא ממלא אולמות כבר שנים עם מופעי סטנדאפ שלא מפסיקים להתחדש, אך יש לציין כי עיקר הפופולריות שלו מגיעה מההופעות שלו בטלוויזיה. מ"צחוק מעבודה" הוותיקה והידועה ועד להצלחות החדשות יותר כמו "מה שבע?" לצד מיה דגן או "זה לא אולפן שישי" לצד ארז טל, שותפו הוותיק, כנראה שלישראל קטורזה יש עוד הרבה מה להציע. סביר מאוד להניח שנראה ממנו עוד הרבה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...