Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כוכבי השיר שלנו – איפה הם היום?

כוכבי השיר שלנו – איפה הם היום?
קרדיט PIXABAY

עבור אלו מאיתנו שגדלו בתחילת שנות ה-2000, קשה לדמיין בכלל את הילדות בלי פס הקול שיצרו לנו נינט, זוהר, מיקי, נועה ועוד רבים וטובים אחרים. "השיר שלנו" הגיעה למקום הנכון ובזמן הנכון ביותר. בשיאה של האינתיפאדה השנייה, כשהמורל היה ברצפה, החלו לצמוח תוכניות הריאליטי המוסיקליות בישראל והמאמי הלאומית החדשה, נינט, הפכה למוקד. סביב הדמות הכובשת שלה, נבנתה עלילת הדרמה היומית שעסקה בחבורת צעירים שיצאו למסע להצליח בעולם המוסיקה.

כמו "עניין של זמן", הלהיט שקדם לה שעל ברכיו גדלו ילדי שנות ה-90, גם "השיר שלנו" ייצרה סופר גרופ אדיר של כוכבים שבנו לעצמם קריירה מזהירה מאז התוכנית. עכשיו, 20 שנה אחרי, חזרנו לעקוב אחר כמה מהגדולים ביותר שיצאו מהקלאסיקה הטלוויזיונית.

קרדיט PIXABAY

נינט טייב

מה נותר עוד לספר על הנסיקה האדירה של נינט טייב? אחרי הכול, כולנו עדים לה מדי יום.

אחרי אלבום ראשון שהפיקה יחד עם אביב גפן, הופיעה נינט על כל הבמות המכובדות בישראל, שיחקה במספר תוכניות טלוויזיה מצליחות ואף שימשה כשופטת בתוכנית "הכוכב הבא". מיותר לציין שיש לה את כל התכונות שסופר סטארית זקוקה לה – היא נגישה, היא מהממת והכישרון שלה חושף כל הזמן רבדים חדשים. עם כל זה לא מספיק, היא יודעת כיצד לייצר חדשות ללא הרף עם מערכות יחסים שמושכות את תשומת הלב של הקהל הישראלי. דבר אחד בטוח, היא לא קרובה אפילו למצות את הפוטנציאל שלה.

גיא זוארץ

אמנם בשיר שלנו התפקיד שלו היה יותר בתור האתנחתא הקומית, אבל אין ספק שמדובר בנוכחות בלתי נשכחת. מאז, הספיק גיא זוארץ להקים משפחה עם יעל בר זוהר, להנחות את "הישרדות" ואפילו להגיש פעם אחת את חידון התנ"ך העולמי. ממשחק בקולנוע ועד להקלטת אלבומים, גיא זוארץ לא מפסיק לעבוד לרגע והופך לדמות ממלכתית ביצירה הישראלית.

רן דנקר

כאומן שהתחיל את הקריירה שלו בלגרום לילדות לצווח, אין ספק שהוא הצליח להוכיח שוב ושוב בהמשך הדרך שהוא הרבה יותר מפנים יפות. דנקר, ללא ספק אחד מהכוכבים האהובים ביותר של התוכנית, בנה לעצמו קריירה כשחקן ומוסיקאי מוערך ועל הדרך, גם כנציג מכובד ומוביל של הקהילה הלהטב"קית בישראל.

היום, מוציא רן דנקר הופעות, תוך שהוא ממלא את כל המושבים במהירות רבה. בנוסף, הוא הספיק לשמש כמנטור באקס פקטור, פרזנטור של רנואר ואף להצטרף לנינט, האקסית המיתולוגית, כשופט בעונה החדשה של "הכוכב הבא".

עמוס תמם

בחיינו שכמעט שכחנו ששם עמוס התחיל. אחרי הכול, כולנו זוכרים הרבה יותר טוב את קריירת המשחק המרשימה שלו בתיאטרון הישראלי בהפקות כמו קזבלן ואותלו, או בטלוויזיה בתפקיד הבלתי נשכח שלו בסרוגים. מעטים השחקנים בישראל שזכו לכל כך הרבה אהדה ושזכו לכל כך הרבה חוזים כפרזנטורים, ואין ספק שזה לא רק בגלל הפנים היפות שלו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...