Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד להתמודד עם גירושין

כיצד להתמודד עם גירושין
קרדיט - Freepik

גירושין הם עניין אשר יוצר תקופה מאתגרת בחיי הזוג, כאשר הם עוברים ממצב של חיים משותפים ובעלות משותפת על נכסים ולעיתים גם גידול משותף של ילדים, אל עבר מצב חדש בו הם חיים את חייהם בצורה נפרדת אחד מהשני. הליכי גירושין משתנים בין זוג לזוג, כאשר לעיתים הנישואין מסתיימים בצורה מכבדת ובני הזוג יכולים להחליט בעצמם על חלוקת הרכוש המשותף וזמני השהות עם הילדים, או במקרים בהם קיים הסכם ממון עליו חתמו שני בני הזוג טרם הנישואין ובעקבותיו, הם יודעים בדיוק איך יחולקו נכסיהם בפרידה. עם זאת, קיימים גם מקרים בהם הזוג אינו מסוגל להחליט בעצמו ופונה אל לערכאה משפטית (בית המשפט לענייני משפה/בית דין דתי) כדי לקבל הכרעה משפטית במחלוקות שנוצרו. אחד הנושאים המשפטיים המורכבים והנפיצים ביותר בכרוך בגירושין הוא הנושא של חלוקת רכוש בגירושין, והערכאה המשפטית תכריע בהתאם לכלל הראיות שהובאו לפניה ועל בסיס מה שהצליח להוכיח התובע.

 איך מסייע עורך הדין במקרי גירושין

תקופת הגירושין וגם התקופה שלאחריה, הן תקופות רגישות ומורכבות ממגוון סיבות, אך כאשר כל אחד מבני הזוג מעוניין לשמור בבעלותו נכסים, בין אם מדובר בנכסים שהיו לו לפני הנישואין או כאלה שנצברו במאמץ משותף לאחר הנישואין, או אולי מהסיבה שמדובר במקום המגורים האופטימלי של ילדים, עליהם לפנות אל עזרתו של עורך דין דיני משפחה. עורך הדין אשר מייצג לקוחות בתחום הגירושין והנושאים הכרוכים הוא עורך דין גירושין באשדוד, בתל אביב, בבאר שבע, ובכל עיר אחרת בארץ בה מתגוררים הצדדים והוא זה שילווה את הצדדים במהלך המשבר ויסייע להגיע אל הבנה משותפת בנוגע למחלוקות הקשורים בחלוקת רכוש, ילדים ואף אופן התקשורת בין בני הזוג. עורך הדין לדיני המשפחה הוא בעל מיומנויות שהן לא רק משפטיות, אלא גם בין אישיות, הנועדו לסייע בגישור בין בני הזוג וסיום ההליכים בהסכמה, תוך כבוד הדדי. הדבר חשוב בעיקר כאשר יש מעורבים הילדים בתמונה וזקוקים לדמות שני ההורים, גם אחרי הגירושין. פעולותיו של עורך הדין נחוצות ויכולות לסייע לשמור על רוח המשפחה, גם אם באופן שונה ממקודם, הרי שהצדדים לא מתגרשים מהילדים ויישארו הוריהם לנצח.

שירותיו של עורך הדין לענייני משפחה

מלבד תחום הגירושין, חלוקת הרכוש וזמני השהות עם הילדים, עורכי דין לדיני משפחה עוסקים גם בנושאים כמו עריכת צוואות וייפוי כוח מתמשך, עריכת הסכמי ממון, טיפול בסכסוכי ירושה ובחלוקת העיזבון, אפוטרופסות, אימוץ וכדומה. במידה ואתם מחפשים עורך דין גירושין, מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני משפחה אשקלון בה נמצא אחד המשרדים הטובים ביותר בארץ לדיני המשפחה – משרד עורכי הדין שניידר אלכסנדרובסקי. המשרד מתמחה בדיני המשפחה והגירושין, כמו גם בתחומי משפט רלוונטיים אחרים ולו הסמכה מהאפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כוח מתמשך. מתוך הידיעה עד כמה מורכב תחום המשפחה ואילו אתגרים עוברים הלקוחות, הרי הגירושין הוא אחד המשברים הגדולים שיחוו הצדדים, המשרד מספק שירות אישי, אמפטי ורגיש, וזאת לצד מקצועיות בלתי מתפשרת. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? היכנסו כבר עכשיו לאתר האינטרנט של המשרד וקבעו פגישת ייעוץ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בטעות תדלקתם וטעיתם בסוג הדלק? אל דאגה, אנחנו פה
המשפט הראשון אותו יש לנו להגיד הוא שאתם ממש לא...
הדרך לבניית בית החלומות שלך: משכנתאות בהתאמה אישית
אם אתם מתכננים לבנות את בית חלומותיכם או לרכוש דירה...
מהו דום נשימה?
דום נשימה הוא מצב לא רצוי ובעייתי אשר ללא טיפול...
חשיבות צנרת תקינה במרחב העירוני
מערכות צנרת ביתיות ותשתיות תת-קרקעיות הן חלק בלתי נפרד מהסביבה...
האם רפואה סינית מתאימה לילדים?
רפואה סינית התחילה להתפשט בעולם המערבי כטרנד אבל בשונה מלא...
חמישים גוונים של דבש: לצעוד אל החגים בסטייל
ירין שחף, על המגמות באיפור - שכדאי להכיר החגים מעבר לפינה....
כיצד נבדקת נהיגה בשכרות
נהיגה בשכרות נחשבת לאחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. לכן, מושקעים...
תריס גלילה לרכב שטח ואביזרים נוספים- מה חשוב לדעת?
רכבי שטח הם רכבים מפנקים מאוד. כל אדם שרוכש רכב...
הגשת תביעה לביטוח לאומי: ממה מתחילים?
המוסד לביטוח לאומי אחראי לדאוג לרווחתם של אזרחי המדינה גם...
כיצד להתמודד עם גירושין
גירושין הם עניין אשר יוצר תקופה מאתגרת בחיי הזוג, כאשר...