Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד נבחר קבלן שיפוצים אמין?

כיצד נבחר קבלן שיפוצים אמין?
קרדיט canva

כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ, בין אם מדובר בשיפוץ דירה ובין אם מדובר בשיפוץ עסק, השלב הראשון ואולי המהותי ביותר הוא בחירתו של קבלן שיפוצים מומלץ. עבור אנשים רבים עבודות שיפוצים יכולות להוות מקור לחרדה לא קטנה, בשל מורכבות הנושא, כמות אנשי המקצוע המעורבים, החשש שהתוצאה הסופית לא תהיה כפי שרצוי וכמובן העומס הכלכלי. לכן חשוב מאוד לעבוד רק אם קבלן שיפוצים מוסמך, אשר יכול לענות על כל הדרישות שלכם. MASTER DESIGN עובדים בתחום השיפוצים כבר קרוב לשלושים שנה, בעלי כל כלי העבודה הנחוצים והחדישים ביותר, בעלי ניסיון בכל תחומי השיפוץ הרלוונטיים החל מאינסטלציה, בטון, גבס ועד לעבודות חשמל מורכבות.

איך תהיו בטוחים שבחרתם קבלן אמין?

בעת חיפוש אחר קבלן שיפוצים לצורך שיפוץ דירה קומפלט, לא תמיד מספיק לקבל המלצה ממכר קרוב שעמו עבד בעבר קבלן השיפוצים. לעיתים, קשר חיובי שנוצר בין הקבלן לחבר לא תמיד יעבור באופן זהה, והחוויה שלכם עלולה להיתפס כשלילית. בנוסף, חיוני לזכור כי אין די בהמלצה אחת לצורך גיבוש חוות דעת. בבחירת קבלן שיפוצים, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים על מנת לבצע בחירה מושכלת:

  • רישוי בפנקס הקבלנים – בשוק קבלני השיפוצים ישנם קבלנים רשומים ברשם הקבלנים וכאלה שלא. עליכם לוודא שהקבלן הנבחר רשום כחוק.
  • המלצות (רבים) – אם חמישה או יותר מהלקוחות ממליצים על אותו קבלן שיפוצים עמו עבדו בעבר, תוכל להסתמך על חוות דעתם המשולבת. אם אתם לא יודעים היכן להשיג מספר חוות דעת, תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט, כל עוד אתם מוודאים שהשיפוצניקים המומלצים הם לא אלו שמשלמים לאתר הכי הרבה כדי לקדם אותם.
  • חיפוש תחומי התמחות – קבלני שיפוצים שונים הינם בעלי תחומי התמחות משתנים, ביניהם קבלני שלד, אינסטלציה, חשמול, צבע וטיח, הריסה, ריצוף, חלונות ודלתות ועוד.

אל תוותרו על בדיקת עבודות קודמות של הקבלן

אל תתביישו לבקש מהקבלן להראות לכם את תיק העבודות שלו. בנוסף, הקפידו לבחון היטב את איכות העבודה. בעת בדיקת עבודת הקבלן, כדאי להתמקד בעיקר בגימורים. פנלים, שאריות דבק, צביעה א-סימטרית ואיכותית או הדבקת טפטים לא מדויקת יכולים להעיד על בעיות באיכות העבודה של הקבלן. אם איכות העבודה של הקבלן מרשימה אתכם, ואתם מרגישים בנוח להמשיך איתו את התהליך, תוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את כל הבדיקות האפשריות כדי לוודא כי תקבלו תוצאה מקצועית. אם אתם רוצים להגשים את החולם העיצובי שלכם, צרו קשר עם MASTER DESIGN, כי רק הם יוכלו לעשות זאת במהירות, מקצועיות ובמחירים משתלמים במיוחד!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...