Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כלבים מאולפים הם חברים לחיים

כלבים מאולפים הם חברים לחיים
קרדיט - unsplash.com

כלבים מלווים את בני האדם מאז ומעולם וככל שהם משתלבים בחיי הבית והמשפחה כך הם הופכים להיות חלק ממנה. אלא שלפעמים נתקלים בבעיות התנהגות שנובעות מסיבות שונות, אם בגלל קושי לאלף את הכלב בהתחלת שלב הביות שלו ואם בגלל טראומות משלו או פחדים שנובעים מאופיו ואישיותו. תתפלאו לשמוע שלכלבים יש גם פסיכולוגיה שדורשת מענה משלה ולכן אפשר לטפל בבעיות כאלה בעזרת מאלף שמתמחה גם בשיטות טיפוליות. בעיות כאלה יכולות להיות בעיות הסתגלות וגם בעיות שנובעות מתגובתיות יתר לגירויים סביבתיים או בהלה שנוצרה בגלל היקלעות למצב ביטחוני מפחיד, כפי שקורה לא פעם במדינתנו. ההלם והטראומה תוקפים לא רק בני אדם אלא גם בעלי חיים והם זקוקים לטיפול מתאים משלהם על מנת למנוע הידרדרות וכדי להחזיר להם את הביטחון והשלווה. נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי מאלף כלבים כבר עשרות שנים ומטפל בהם גם בבעיות השונות שנובעות ממשברים נפשיים שעוברים על הכלב.

לטפל בנפגעי פוסט טראומה בעזרת כלבים

במדינה שלנו יש נפגעי פוסט טראומה רבים, בעיקר ביטחונית. לכן, הקושי להשתלב בחברה ולהחלים מהטראומה נמשך שנים רבות וגורם לבעיות ביטחון עצמי וקושי לתת אמון. במקרים כאלה, אפשר להעזר בכלבים טיפוליים כדי לעקוף את ההתנגדות הרגשית ולתת לנפגעים אלה מישהו לסמוך עליו ולעזור לו להשתקם ולא לחוש בדידות. היום אפשר לאלף ולאמן כלבי שירות פוסט טראומה שמיועדים למטרה זאת ולסייע לנפגעי הטראומה בדרך זאת. אילוף כלבים במרכז לטיפול והתנהגות הכלב למען נפגעי טראומה הוא אחד השירותים שמספקים במרכז כדי לסייע להם להשתקם. הכלבים עוברים תכנית מיוחדת של אילוף ואימון והם הופכים להיות החברים הצמודים של נפגעי הטראומה שנותנים בהם אמון מלא.

מקצוע לחיים

מאלף כלבים יכול לעבוד בכל מקום ובכל שלב בחיים, וגם לשלב עם מקצוע אחר. לכן, דוגקולג' מציע לימודי אילוף כלבים לכל מי שאוהב כלבים ורוצה להבין אותם יותר. המקצוע מספק לא רק פרנסה אל גם הרבה מאוד סיפוק והנאה ממקצוע מאוד לא שגרתי שעושים משום שאוהבים כלבים ולא רק כי צריכים לעבוד. אנשים שאוהבים בעלי חיים בכלל וכלבים בפרט ימצאו הרבה מאוד סיפוק והנאה בלימודי האילוף והמקצוע, ולעבוד כעצמאים או להצטרף לארגון אחר או בית ספר לאילוף בישראל או במקום אחר בעולם. לאחר עשרות שנים במקצועות שקשורים באילוף כלבים וטיפול בהם, נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי מציע לכם לבוא ללמוד מקצוע או לאלף את הכלב שלכם בתנאים הטובים ביותר מאנשי מקצוע מעולים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...