Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כלי בית הם כלי עזר נאמנים

כלי בית הם כלי עזר נאמנים
קרדיט Freepik.com

בין אם אתם עוברים לבית משלכם בפעם הראשונה ובין אם אתם מחפשים תחליף לחפצים אבודים, רשימת כלי בית יכולה לעזור להבטיח שאתם מכוסה ביסודות. הרי כלי בית יכולים להיות שימושים גם כאשר אתם צריכים רעיונות למתנות חתונה, יום נישואין ויום הולדת. לצאת לגור לבד בפעם הראשונה אולי נראה כמו הגשמת חלום, אבל החלום הזה כרוך גם ברכישות של כלי בית נחוצים שהם חלק בלתי נפרד מהבית. במקרים מסוימים, מוצרים גדולים יותר כגון מקרר ותנור עשויים כבר להיות במקום. במקרים אחרים, תצטרכו לקנות רק את המוצרים הקטנים יותר כגון מצעים וחומרי ניקוי. תכנון הוצאות כאלה יהפוך את החוויה לנעימה ונוחה יותר.

כלי בית
קרדיט Freepik.com

כלי בית נפוצים שכדאי לרכוש במעבר לדירה חדשה

מכשירי חשמל ואביזרים- אמנם אתם יכולים לחיות בלי מכונת כביסה ומייבש ביתיים, אבל מקרר וכיריים – או לפחות אמצעים מסוימים לבישול או חימום מזון – הם כלי בית בסיסיים. טוסטר ומגהץ עם קרש גיהוץ מועילים גם כאשר מתחילים לגור לבד. יחד עם מכשירי מטבח בסיסיים, כלי בישול כולל סירים ומחבתות הם דרישות למטבח שימושי, כמו גם צלחות, קערות, כוסות, סכינים, קרש חיתוך ופותחן קופסאות. מכונת קפה או קומקום הם תוספת מבורכת לשתייה החמה.

אביזרי אמבטיה- כדי ליצור חלל פונקציונאלי בחדר האמבטיה שלכם, אתם יכולים לרכוש סט ייחודי של כלי בית לאמבטיה, הכולל מתקן סבון, כוס למברשת שיניים, קופסאות אחסון מעוצבות למוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה וגם מתלים למגבות.

ציוד ניקיון- חומרי ניקוי הם משהו שמתעלמים ממנו בקלות כשחושבים על המעבר הראשון שלכם. מטאטא, מגב ודלי, פח אשפה, שקיות אשפה, סמרטוטים, ספוגים, אבק ופתרונות ניקוי לרצפות, כלים, חלונות, דלפק ומשטחי שולחן הם כולם צרכים מיידיים לבית. פח אשפה לחדר האמבטיה, כמו גם בוכנה ומברשת אסלה, מועילים גם כן. אם הטיפול בחצר הוא באחריותכם, ניתן להוסיף לרשימה מגרפה, גוזם גדרות, מזמרה וכלי עישוב.

פתרונות אחסון- גם כאשר סוף סוף תעברו לגור לבד, אתם תגלו לדעת שיש לכם בעצם המון חפצים ודברים אישיים. כדי לשמור עם סדר אתם יכולים להשתמש בפתרונות אחסון מגוונים אותם אתם יכולים לרכוש בחנות כלי בית, כמו גם את שאר המוצרים.

מצעים- מצעים הם רכישה נוספת שעשויים להתעלם ממנה בהתחלה כשמתכננים את הוצאות הבית. מצעים, כולל סדינים, ציפיות, שמיכות ואפילו הכריות, הם דרישות מהיום הראשון. יש צורך גם במגבות אמבטיה ומטבח, מטליות ומגבות כלים. וילונות או כיסויי חלונות שימושיים אם הפרטיות חשובה לכם. מחזיק סירים או כפפה לתנור מגנים על הידיים בזמן הכנת ארוחות חמות. מפות שולחן ומפיות, עוזרים לכם לאח את היקרים לכם באופן מכובד, לצד שולחן מעוצב בכלי מטבח מהודרים.

כדי שלא תרגישו שחסר לכם משהו, ותהפכו את המעבר והמחיה העצמאי שלכם לנוח וקל, תוכלו לרכוש את כל מוצרי העזר האפשריים באתר של הומי. הומי מביאים לכל את כל מוצרי הבית השימושיים והנפוצים ביותר כמו כלי מטבח, אמבטיה וחדר אוכל, וגם את המיוחדים יותר כמו סט כלי יודאיקה ותשמישי קדושה מהודרים, בהם תוכלו להשתמש בעצמכם או לרכוש כמתנה לחנוכת בית עבור חברים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למי מתאים בגדי ים ברזילאים?
בכל שנה מחדש את מחפשת בגד ים שבאמת יוכל להחמיא...
בעקבות האימפרסיוניסטים - האמנית יפה בן דיין בתערוכת יחיד בתל אביב!
יפה בן דיין - תערוכת יחיד פתיחה חגיגית : יום שלישי,...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...