Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל היתרונות של רכב הדודג ראם

כל היתרונות של רכב הדודג ראם
קרדיט - Pixabay

אם אתם מחפשים רכב המיועד לתנאי נהיגה בשטח מאתגר, תוך הפגנת התנהגות מצוינת בכבישים מהירים עירוניים, דודג ראם יכול להיות האפשרות המתאימה ביותר עבורכם. הדודג ראם הוא אחד הנציגים הדינמיים והחזקים ביותר של טנדרים. כדי להשיג את התכונות הללו, הוא מצויד בכל הדרוש.

האצה של הדודג ל-100 קמ"ש אורכת כ-4.5 שניות. במקביל, מסת המכונית היא 3560 ק"ג. רבים מופתעים מהחלק הטכני המכוסה בפלסטיק, הממוקם על הרצפה עם מכסה מנוע. עם זאת, אלו הן תכונות עיצוב, שכן המנוע מותקן נמוך מאוד, כמעט על תת-מסגרת, מאחורי קו התליה. זה מספק יתרון טוב על הכביש, משפר את היציבות. מיכל הדלק מיועד ל-150 ליטר, המשקף את צריכת הדלק המוגברת ל-100 קילומטרים. בפועל, הממוצע במצב נהיגה פשוט הוא 20-27 ליטר. תיבת ההילוכים מצוידת בתיבת 8 הילוכים. טיפול טוב מספק הנעה לכל הגלגלים. תצורות סטנדרטיות כוללות בקרת אקלים, מצב ספורט.

כיצד הטנדר מעוצב מבחוץ?

עיצוב הגוף הספורטיבי של דודג ראם מודגש על ידי קצוות מובלטים יעילים. על גבי כניסת האוויר המרכזית של מכסה המנוע ישנן 3 נורות המשלימות בצורה אופנתית את המראה החיצוני. על פי חוק הדודג  שייך לקטגוריית המשאיות ונורות החיווי הללו משקפות את המידות של הטנדר. כדאי לזכור שכדי לנהוג במכונית זו נדרש רישיון נהיגה ג. הגובה מגיע כמעט ל-6 מטרים. הרוחב הוא 2 מ' ו-20 ס"מ. מאחר והטנדר מגיע עם ארגז גדול, ניתן לעשות סגירת ארגז לטנדר ולהרוויח הרבה יותר מקום אחסון. בנוסף לארגז המרווח, ניתן לחבר נגרר בעל כושר העמסה של עד 4 טון. פרמטרי המרווח (מרווח הקרקע) הם בסביבות 30 ס"מ. זה מאפשר לכם להתגבר על כל מכשול, אפילו לעבור מעל מים, אם מפלס המים אינו עולה על 81 ס"מ. גלגלים מסיביים עשויים על בסיס דיסקים בגודל 18 אינץ'. הם מצוידים בצמיגים ברוחב מוגדל עם שטח פנים גדול.

היכן ניתן להתקין  קשת העמסה עבור הדודג ראם?

אם אתם זקוקים לעוד שטח אחסון או העמסה על שטח הארגז של הטנדר, בעקבות עבודה עם ציוד רב או טיולי שטח, אפשרות מצוינת עבורכם שתיתן לכם הרבה יותר מקום לאחסן דברים במכוניות שלכם היא קשת העמסה לטנדר. קשת ההעמסה מיועדת בעיקר למכוניות עם ארגז אחורי ונועדה למנוע מהדברים להסתובב או חלילה ליפול במהלך הנסיעה. עם קשת להעמסה לטנדר, תוכלו לאחסן הרבה דברים ברכב מבלי לוותר על אביזרים או חפצים. אבל חשוב לציין שמוצר זה חייב להגיע ממקור מקצועי ואמין שמוכר רק פריטים איכותיים. להתאמת ציוד עבור הדודג ראם שלכם, ללא התפשרות על איכות תוכלו לפנות אל חברת פרישתא 4X4בע"מ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...