Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל הסיבות לבחור פרגולה אלומיניום למרפסת ולגינה

כל הסיבות לבחור פרגולה אלומיניום למרפסת ולגינה
קרדיט - Canva

חומר הגלם המוביל בשנים האחרונות לבניית פרגולות הוא אלומיניום. הבחירה באלומיניום מתבססת על התכונות הטובות שלו. אלומיניום ידוע בעמידות בפני נזקי מזק האוויר, עמידות בפני מים, עמידות בפני מזיקים, שמירה על מראה חדש לאורך שנים. פרגולה אלומיניום תלויה מחזיקה מעמד שנים רבות ללא צורך בתחזוקה וללא חשש מפני נזקי חלודה. אפשר להתקין פרגולות עשויות אלומיניום גם באזורים סמוכים לחוף הים ללא חשש מפני נזקי קורוזיה. האלומיניום קל משקל ונוח לעיצוב, בעלי המקצוע מגדירים אותו כחומר גלם נוח לעבודה.

תחזוקה של פרגולות אלומיניום בעונת החורף

האלומיניום עמיד לחלוטין בפני מים וקור, אין כל סיבה לחשוש מפני נזקי מזג אוויר. התקנה מהירה של סגירת חורף חשמלית מבטיחה שתיהנו מהמרפסת גם בימים גשומים וקרים. פרגולות אלומיניום לא זקוקות לתחזוקה. כל מה שצריך לעשות בשביל לשמור על המראה המרשים של האלומיניום זה לשטוף את הפרגולה עם מים אחת אחת לתקופה. גם לאחר כמה שנים של שימוש הפרגולה אינה משנה את צבעה. חרקים ומזיקים אינם מסוגלים לפגוע באלומיניום.

הטכנולוגיה החדשה אצלכם בבית

פרגולות עץ אין אפשר לפתוח, לסגור או לשנות לאחר ההתקנה, פרגולות אלומיניום דווקא כן אפשר לסגור ולפתוח בלחיצת כפתור. התקנת פרגולה אלומיניום עם מנגנון חשמלי מעניקה לכם שליטה בכמות האור והצל בחלל. אתם מחליטים בלחיצת כפתור האם לפתוח את הפרגולה להגנה מפני גשם ושמש או לסגור אותה במטרה לייבש כביסה או להשתזף.

עיצוב קל ומהיר

על אף היותו חומר עמיד האלומיניום מוגדר על ידי בעלי המקצוע כחומר אלסטי ונוח לעיצוב. אפשר למצוא היום מבחר דגמים של פרגולות אלומיניום עם סגירת חורף חשמלית וללא. אתם מוזמנים לבחור את סגנון העיצוב וגם את הצבע. עם אלומיניום התוצאה הסופית תהיה מראה מודרני, אלגנטי ויוקרתי. ניתן להתאים פרגולות אלומיניום לכל סגנון עיצוב. מחפשים את הדרך לשפר ולשדרג פרגולה קיימת? תוספת של סגירת חורף חשמלית תהפוך את הפרגולה שימושית ומעוצבת ברגע.

כמה עולה פרגולה חדשה?

מחיר של התקנת פרגולה אלומיניום נקבע על פי מידה במ"ר, הדגם הנבחר, תוספת של סגירת חורף חשמלית, מורכבות העבודה. התקנה של פרגולה אלומיניום תלויה עם 2 קורות תמיכה תהיה לרוב זולה יותר בהשוואה אל התקנת פרגולה על 4 עמודים. התנאים בשטח משפיעים על המחיר. חברת ארט רוף מייצרת ומתקינה פרגולות אלומיניום ללקוחות פרטיים ועסקיים, כל הפרגולות מיוצרות בשיטות חדישות במטרה לאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של האלומיניום. רוצים לקבל פרטים נוספים על עבודות האלומיניום של ארט רוף? הצוות המקצועי זמין עבורכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...